Symptomer

Jeg hadde mye det du beskriver ved nysing/hurtig reising fra sittende stilling, etc., i uke 5. Lite nå.
Fått svar?:)
5+2 var hcg 7203. Så doblingstiden er på to dager og to timer. Foreløpig bra. Fikk beskjed om at stigningen flater ut når man kommer over 6000.
 
5+2 var hcg 7203. Så doblingstiden er på to dager og to timer. Foreløpig bra. Fikk beskjed om at stigningen flater ut når man kommer over 6000.

Det er jo høyt og bra!
Min hcg 5+2 var 2926.....
 
Andre som har opplevd hjertebank og ‘uro’? Skikkelig ekkelt. Er dette vanlig? Trenger beroligende ord. Er 6+0 i dag. Kan ikke måle blodtrykk eller noe pga karantene ut neste uke..
Jeg hadde det sist jeg var gravid. Plagdes med det til jeg var 20uker, så ga det seg. Denne ga hen har jeg hatt litt. Hatt i dag. Det er skikkelig ekkelt, men ufarlig.
 
Det var min andre.

4+6 1224
72t
5+2 2926

Har ikke testet noe som helst siden. Planen er TUL førstkommende mandag 7+1

Jeg hadde 118 timer mellom mine to blodprøver.
Vi regnet vel ut din hcg og at den doblet seg bra?

Min hcg ligger langt over gjennomsnittet på hcgkalkulatoren jeg har brukt. Og dobler seg iløpet av to dager og to timer.
Så å sammenligne oss to sier ingenting om hvordan det kommer til å gå med noen av oss.
 

Vedlegg

  • 6CA360B6-3E29-4312-8882-4923EE553BD6.png
    6CA360B6-3E29-4312-8882-4923EE553BD6.png
    34,3 KB · Visninger: 20
Jeg hadde 118 timer mellom mine to blodprøver.
Vi regnet vel ut din hcg og at den doblet seg bra?

Min hcg ligger langt over gjennomsnittet på hcgkalkulatoren jeg har brukt. Og dobler seg iløpet av to dager og to timer.
Så å sammenligne oss to sier ingenting om hvordan det kommer til å gå med noen av oss.

Ja, sammenligning fører vel lite godt med seg. Er bare så lett å gjøre det:( Vi er pr nå gravid begge to så satser på vi kan feire i november!
 
Ja, sammenligning fører vel lite godt med seg. Er bare så lett å gjøre det:( Vi er pr nå gravid begge to så satser på vi kan feire i november!
Vi vet snart mer:) Du har TUL mandag, jeg har TUL tirsdag:)
 
Vi vet snart mer:) Du har TUL mandag, jeg har TUL tirsdag:)

Og DU har stålkontroll og eg liker det!:)
Krysser alt for at covidtesten eg nettopp tok er negativ så TUL kan gjennomføres som planlagt!
 
Skikkelig merkbare menssmerter/murringer i dag. Håper det ikke er et dårlig tegn :eek:
Skal til legen i morgen. Håper han kan henvise til UL..
 
Jeg har ingen symptomer annet enn litt ømme pupper.. Føler meg ikke gravid i det hele tatt og det gjør meg superstressa:nailbiting:
Livredd for nok en MA.. men samtidig så hadde jeg enda flere symptomer den gang selv om det gikk galt, så er jo egentlig ikke en betryggelse det heller:dead:
Kan ikke dagene og ukene gå litt fortere så jeg kan dra på tidlig ul! utålmodiiiiiig:p
 
Murrende bekken, ømme bryster, kvalm og føler meg gravid. ❤️
 
Trøtt, så trøtt at jeg dupper av sittende på jobb. Øynene ruller bakover i skallen når jeg minst venter det. Føler meg helt utslitt. Og veldig følsom hormonnonster. Tisser ofte.
 
2.dag med brekninger og oppkast.. I dag skjedde det en kort stund etter inntak av omega-3 tabl og nå har det lagt seg en transtank i hals og munn. Sykt ekkelt:grumpy: meeeen håper jo bare kvalmen etc er gode tegn på at det er noe levende inni der:shy:

Også merker noe større bryster, fortsatt ømme vorter, svimmel når jeg reiser meg, generelt svak og trøtt. Null matlyst. Kvalmen er verst og vært sengeliggende siden mandag:meh:
 
Skikkelig dårlig i magen for tida. Har irritabel tarm fra før, men nå er det mye verre enn normalt.
Noen andre som merker det på magen?
 
I dag har jeg faktisk vært skikkelig dårlig på morgenen. Ikke direkte kvalme heller, men veldig uggen og totalt uten matlyst. Fikk ikke i meg kaffe engang. Kjørte til jobb med uggen kropp og dundrende hodepine. Fikk tvinga i meg et knekkebrød med hvitost og litt vann, så nå er det litt bedre. Jeg tar gjerne i mot alle symptomer jeg altså, og er faktisk litt glad for at jeg var så dårlig i dag tidlig ;)

Har fortsatt ømme pupper, men ikke så ille som tidligere. Ellers er tett neste også et symtpom (hadde det forrige svangerskap - i 9 heeeeeeele måneder. Hold på å klikke!)

I dag har jeg også legetime. Skal ta opp mine bekymringer med legen, så får vi se hva som skjer videre.
 
Back
Topp