Symptomer?

Synes jeg har altfor lite symptomer, er så redd for å miste:arghh: Vet jeg burde være kjempe glad for at formen er fin og at jeg kan leve og trene som før, for plutselig kommer kvalmen.. Men klarer ikke å slippe tanken på at jeg knapt merker graviditeten:(
 
Jeg har så vonde pupper! De ser helt sprengte ut på niplene :hilarious:

De er ikke fine for å si det sånn :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Synes jeg har altfor lite symptomer, er så redd for å miste:arghh: Vet jeg burde være kjempe glad for at formen er fin og at jeg kan leve og trene som før, for plutselig kommer kvalmen.. Men klarer ikke å slippe tanken på at jeg knapt merker graviditeten:(

Hvor langt er du på vei? Jeg har heller ikke særlig med symptomer enda, men regner med at det blir kasta på meg rundt uke 6-7.
 
Jeg har ingen symptomer jeg heller, var litt stikninger i starten, men det har gitt seg. Det eneste nå er at jeg er litt sliten på kvelden, får raskere vondt i ryggen når jeg holder på med ting som gir vondt i ryggen og at jeg må opp å tisse i løpet av natten ;)
 
Jeg er 4+4 i dag, og har hatt en utrolig sterk metallsmak i munnen de siste dagene og jeg har lite matlyst. Videre ønsker jeg mange symptomer velkommen, bortsett fra kvalme ;)
 
Ømme pupper og veldig oppblåst!
Er 5+2 nå og har hatt ømme pupper siden EL.

Merker mer murringer og trøttheten nå .
 
Er så trøtt til tider, enda jeg legger meg tidlig og sover godt, i tillegg sover jeg noe på dagen de dagene jeg er hjemme. Fortsatt ømme bryster, litt ubehag i bekkenet når jeg sover (må ha pute mellom bena) og har vært litt kvalm de siste dagene. Er 6+1 idag!
 
Har begynt å bli kvalmen på morgenen nå før jeg har fått i meg frokost, er ikke kvalm utover dagen. Husker ikke helt når jeg begynte å kaste opp første graviditet, men tror det var rundt uke 7. Veldig glad for at mannen kommer hjem på fredag og er hjemme i 4-5 uker, i tilfelle jeg begynner å spy i denne perioden igjen...

Ellers sover jeg dårligere enn vanlig. Sover lettere og må opp og tisse på natta. Mye trøtt på dagtid. Har i tillegg veldig ømme pupper, føler de allerede har vokst en størrelse:wideyed:
 
Ugg...har begynt å kjenne på kvalmen i dag, sånn fra en dag til en annen liksom. :hungover:

5+1, mener det kom litt senere forrige gang...
 
Og der kom kvalmen :yuck: veldig svimmel også så i dag kommer jeg nok til å sove mye...

Siste jeg ville ha... :wtf: håper det går raskt over denne gangen og ikke varer til uke 25 med ekstremkvalme som sist....:woot:
 
Trur dette var siste dag med parfyme på for ei stund.. :confused:
 
4+1
Pms from hell
 
Rett over 5 uker.. Små uggen. Går veldig av og på. Frysen og oftere på do. Masse kviser :mad::mad:
Litt ekstra trøtt men foreløbig lar det meste vente på seg!
 
Kvalmen har meldt sin ankomst.. Fysj
 
Hører alle snakke om at de må så tisse når de er gravid. Jeg selv føler ikke jeg tisser mere enn før og er nå 6+4
 
Back
Topp