Symptomer?

I dag er jeg supersvimmel og uvel men heldigvis ikke kvalm.. Sovet over 2t i formiddag.. lyst til å sove til i morgen kjenner jeg :woot::woot:
 
Signerer den med trøtthet! :joyful: vil bare sove og sove...har sovet i formiddag jeg også.

Godt vi er flere :p Grusomt å være sååå trøtt.. Sovna på sofaen i går kveld plutselig :p

Blir ikke seint her i kveld heller kjenner jeg men må ut å gå 6500 skritt til før jeg kan ta kvelden med god samvittighet :joyful:
 
Skal ikke være lett dette:hilarious: skal gå på cyclogest, lutinus og progynova til uke 9, også klexane ut svangerskapet og ett par uker etter fødsel om jeg husker riktig:wacky:
Jeg må bare spørre: Hvorfor skal du gå helt til uke 9? Jeg skal bare gå på Cyclogest til uke 5 fikk jeg beskjed om, men nå ble jeg litt usikker.
 
Godt vi er flere :p Grusomt å være sååå trøtt.. Sovna på sofaen i går kveld plutselig :p

Blir ikke seint her i kveld heller kjenner jeg men må ut å gå 6500 skritt til før jeg kan ta kvelden med god samvittighet :joyful:

Ja, der er en veldig spesiell trøtthet. Jeg bruker si til mannen: beklager, men dette er sånn gravidtrøtthet, jeg må bare legge meg ned litt!!

God gåtur forresten!
 
Jeg har 100 i hvilepuls til vanlig og dem sier at pulsen økes en del under graviditeten så det skal være ok. Kommer an på hva du ligger på til vanlig. Jeg er nå konstant oppi 120-150 og ved litt belastning oppi 200 så må finne en løsning her før pulsen økes ytterligere som følge av graviditeten.
 
Nye symptomer: monsterkviser (på de rareste plasser), flokete hår og tørre lepper :wtf:
 
Sulten. Og carvings på kremost og spekeskinke :angry4 spiser det ikke da men lysta er der :smiley-angry017 Kviser og treig mage. Oppå det hele har jeg blitt forkjøla så hoster og nyser hele tiden :happy090 tar i mot alle symptomer med åpne armer meeen kunne vært frisk ellers da
 
Kjent på svak kvalme i dag, så frykter det fort blir like ille som de to andre gangene :yuck: Er også veldig trøtt. Jeg har hatt fri i dag og bare måtte sove 2 timer på sofaen. Nå er jeg kjempetrøtt igjen :singing:
 
Har ingen plagsomme symptomer enda:) Kjenner mye på murringer og er veldig sulten. Sist jeg var gravid(ma) var jeg kjempe dårlig i fra uke 6 ca. Håper jeg slipper det denne gangen:facepalm:
 
Jeg er plutselig veldig kvalm på kveldene.. på slaget kl 21.50:banghead: noen andre som er kvalme? Og som kanskje har noen råd til ei som ikke har vært gravid før?:wacky:
 
Jeg er plutselig veldig kvalm på kveldene.. på slaget kl 21.50:banghead: noen andre som er kvalme? Og som kanskje har noen råd til ei som ikke har vært gravid før?:wacky:
Ritz og Farris har funka for meg før.

Redigert: men altså, første svangerskap spydde jeg hver morra til uke 17, neste svangerskap spydde jeg ikke, så hva som funker og ikke er vel bingo. Det funka best å ikke være så kvalm at jeg måtte spy:p
 
Jeg er plutselig veldig kvalm på kveldene.. på slaget kl 21.50:banghead: noen andre som er kvalme? Og som kanskje har noen råd til ei som ikke har vært gravid før?:wacky:

Jeg levde på postafen med ekstremkvalme forrige gang fra uke 8 til ca 25... Eneste som fungerte. Kommer til å kjøpe et lager snart just in case :happy:
 
Mine symptomer er at jeg har heftige murringer, oppkast døgnet rundt og ømme bryster.. ellers er jeg sinnsykt bekymret for at jeg skal miste osv.. :(:(
 
Mine symptomer er at jeg har heftige murringer, oppkast døgnet rundt og ømme bryster.. ellers er jeg sinnsykt bekymret for at jeg skal miste osv.. :(:(

Uff, kjedelig med den oppkasten. Har du hatt ekstrem svangerskapskvalme i evt. tidligere svangerskap?
 
Har ikke bryst, så slipper unna ømme og vonde bryst men kvalmen har slått til for fult denne gangen også startet på postafen, har en kjøretur på 55 mil i morgen, pluss en barnedåp neste helg. Så her MÅ kvalmen holdes i sjakk
 
Uff, kjedelig med den oppkasten. Har du hatt ekstrem svangerskapskvalme i evt. tidligere svangerskap?
Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme i forrige svangerskap.. har kun klart å holdt på litt væske og litt salt kjeks de siste dagene..
 
Back
Topp