Symptomer?

Jeg sliter med hodepine! Har det konstant, 24/7! :(
 
Magen er så oppblåst! Også blir jeg kvalm hvis noe strammer, så går med slappe amme-bher og løse klær, føler magen står rett ut. Pleier vanligvis å gå kledd med stramme bukser osv, så føler meg veldig synlig.
 
Halsbrann og vondt i korsryggen her :woot: lite matlyst - og jeg pleier å være en som spiser hele tiden. Ikke lyst på mat overhode....:joyful:
 
Sulten, fryser, vonde bryst og strekk i lysken. Lett hodepine. Ikke noe kvalm til nå i allefall. Mye mindre trøtt denne gangen:) og heldigvis er ikke luktesansen slått inn heller. Virker som det er mindre symptomer for hvert svangerskap for min del, svakere i alle fall.
 
Trett hele tiden, kvalm,spesielt på natt og morgen, dårlig kombo når lillesnupp synes morgenen skal starte innen 0600! Må begynne p ta med meg matpakke i senga
 
Ekstremt lite matlyst, ømme bryster (eller bare den ene :p ) og småuggen.
 
Ekstremt kvalm, hele døgnet.. heldigvis fikk jeg resept på Afipran idag:angelic: så kanskje det demper det litt, sånn at jeg får sove om nettene! Utrolig slitsomt å begynne med våkenetter allerede nå (4+3)....
ellers ømme bryster og trøtt:D
 
Jevnlige murringer i løpet av dagen, svimmel, ømme bryster..men foreløpig ingen kvalme:) 4+4 i dag!
 
I går morges når jeg sto opp hadde det lekki litt av brystene mine, og de har vært ømme de siste dagene... Samt hoven nedentil og mensenmurringer syntes det er så tidlig for disse symptomene og at testene er positiv, dog svake, 10 dpo
 
er det stikkinger du føler? Jeg har og dette, og det blir værst når jeg sitter lenge eller går tur feks
Er mer stikking nå ja, i både små og større områder. Og generell øm livmor.. Kommer og går uten noe særlig mønster hos meg.. Følsomme brystvorter har også dukket opp:shifty:
 
Er mer stikking nå ja, i både små og større områder. Og generell øm livmor.. Kommer og går uten noe særlig mønster hos meg.. Følsomme brystvorter har også dukket opp:shifty:
Okei! Jeg er enda i dpo- land og begynte plutselig å få en salgs strekk/stikkende følelse i lysken i går. Har aldri hatt det tidligere heller, så kan ikke helt forstå om det er TR som kommer eller om det er en spire der :love2 blir så utålmodig av denne ventingen..
 
Okei! Jeg er enda i dpo- land og begynte plutselig å få en salgs strekk/stikkende følelse i lysken i går. Har aldri hatt det tidligere heller, så kan ikke helt forstå om det er TR som kommer eller om det er en spire der :love2 blir så utålmodig av denne ventingen..
Jegvhar heller aldri opplevd slike stikk og strekk. Ikke ved mensen eller ved forrige svangerskap. Ta det som et lovende tegn :happy:
 
Små stikking nederst i magen, må ofte tisse på dagen/ettermiddagen (heldigvis må jeg ikke opp på natta enda) oppblåst, skulle tro jeg var 4månder på vei alt. Små kvalm om morgenen, bruker ALDRI å spise frokost men nå må jeg ha noe i meg jo før jo bedre. ☺️ Trøtt, kan sove 2 lurer på sofaen når jeg har fri fra jobb, men være i seng til kl 21 og sovner neste med en gang. Etter siste mens 4+5 idag
 
En sånn «klump»-følelse i magen, hender jeg har strålinger til lysken, ufattelig trøtt på ettermiddagene, sulten HELE tida. Og hormonell dått no (stakkars samboeren min).
 
Fortsatt lite symptomer her. Utrolig uvant, men samtidig utrolig deilig!
Er unormalt trøtt, har myyye utflod og har fått større pupper. Thats it :rolleyes:
Kvalmen uteblir enn så lenge (bank i bordet), så da kan jeg faktisk glede meg over graviditeten istedenfor å ligge i fosterstilling i sofaen (hadde HG i forige svangerskap).
 
Syns jeg har mye symptomer ut fra at jeg kun er 4+1. Har hatt symptomer siden før positiv test. Er småkvalm hele dagen! Må ikke kaste opp, men går med en kvalm følelse konstant. Det hjelper å spise, men så kommer kvalmen snikende igjen:hungover:. Mye luft i magen og kjenner et konstant «press» på livmora. Føles som det ligger en stein oppå livmora:p I tillegg har jeg ømme brystvorter. Forrige graviditet var jeg kvalmen i to uker fra uke 7-9, ellers hadde jeg ingen tidlige symptomer.
 
Jeg er 5+3 idag.
Jeg er i perioder kvalm, hjelper å småspise ofte. Magen er skikkelig oppblåst og brystene mine er veldig ømme. Jeg fryser lett å må ofte i dusjen for å få varmen i meg etter jobb. Har de siste ukene vært uten særlig energi, så ligger mye på sofaen å spiser :hilarious:
 
Pleier ikke ha så mange symptomer når jeg er gravid, men et jeg alltid har hatt i starten og som jeg også har nå, er sykt ømme bryster! Det er rett og slett vondt! :laughing002
 
Back
Topp