Symptomer?

Katta

Forumet er livet
Aprilbarna`15
♡ Maibarna ♡
Novemberlykke 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hvilke symptomer merker dere ?

Her var det luktesansen og ømme pupper som fikk meg til å teste. Nå er jeg litt småuggen både morgen og kveld, har lite matlyst og sliter med å sovne . Tror jeg kan være 4+0.
 
Vært litt kvalm og hatt litt halsbrann, men har gått over den siste uken. Veldig mye murringer!! Ellers er jeg tørst heeele tiden og drikker masse vann. Sånn var det sist også :joyful:
 
Foreløpig kun hodepine og må hyppig tissetrang
Jeg har pleid å bli ganske dårlig, så gruer meg litt til uke 7/8 da jeg vanligvis pleier å bli innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme
 
Kvalme som kommer og går, utrolig trett, spesielt ettermiddag og kveld. Litt løs i magen, murringer som kommer og går. Fryser og kviseutbrudd på haken:bag: pleier aldri å ha kviser ellers:bored:
 
Kvalme som kommer og går, trøtt om kvelden og opp om morgenen, fryser, og "støl" livmor med strekninger i lysken. ;)
 
Hvor langt var dere på vei når dere merket symptomene?
 
Tror jeg er 5+6 uker i dag, beregnet ut i fra siste mens. Er konstant trøtt og føler meg generelt sliten. Kvalme og hodepine som kommer og går. Kjenner ofte murringer. Fryser lett. Har fått kviser i ansiktet, som jeg normalt ikke pleier å ha. Lite matlyst. Jeg har type 1 diabetes, så jeg strever med konstant høyt blodsukker som er vanskelig å regulere. Bare det gjør at jeg føler meg uvell. Veeenter egentlig bare på å få smerter i bekkenet også. Fikk tidlig bekkenløsning ved første svangerskap, allerede fra uke 11. Var sykemeldt hele svangerskapet, og frykter at det vil gjenta seg denne gangen. :yuck:
 
Tissetrengt, mensmurringer, tynt slimlag som stenger livmorhalsen (ja, jeg sjekket ved antatt eggløsningsperiode og nå), og sånn uggen/kvalm følelse som kommer i max 5 sekund innimellom. 3+6 i dag❤️
 
Jeg har løs mage. Men det er nok litt i kombinasjon med medisinene jeg går på. Uansett veldig kjedelig å tro at det bare er en liten fis som skal ut også er det noe enda verre som kommer ut:hilarious::hungover:
 
Jeg har løs mage. Men det er nok litt i kombinasjon med medisinene jeg går på. Uansett veldig kjedelig å tro at det bare er en liten fis som skal ut også er det noe enda verre som kommer ut:hilarious::hungover:
Haha!!! :hilarious::hilarious: Stakkars! :p Skal du fortsette på noen medisiner nå etter testdatoen har vært?
 
Er kvalm, har vært det i mange dager nå. Særlig på natta når jeg er oppe å laget flaske til lillemor. Sulten hele tiden og tisser hele tiden
 
Jeg har skikkelige menssmertelignende kramper i magen som stråler ned i underlivet .. kommer og går gjennom hele dagen! 3+6 dager, fikk positiv test i dag :)
 
Haha!!! :hilarious::hilarious: Stakkars! :p Skal du fortsette på noen medisiner nå etter testdatoen har vært?
Skal ikke være lett dette:hilarious: skal gå på cyclogest, lutinus og progynova til uke 9, også klexane ut svangerskapet og ett par uker etter fødsel om jeg husker riktig:wacky:
 
Er kvalm, har vært det i mange dager nå. Særlig på natta når jeg er oppe å laget flaske til lillemor. Sulten hele tiden og tisser hele tiden
Jeg er også sulten hele tiden. Gjør ikke annet enn å spise og slappe av. Blir fort noen ekstra kilo om det fortsetter :hilarious::hilarious:
 
Skal ikke være lett dette:hilarious: skal gå på cyclogest, lutinus og progynova til uke 9, også klexane ut svangerskapet og ett par uker etter fødsel om jeg husker riktig:wacky:
Ah såpass! Jeg fikk beskjed om å hente ut 3 esker cyclogest før forsøket så håper apoteket har inne her om det vises seg at jeg skal fortsette.. har litt igjen fra forrige forsøk. Mye for deg å holde styr på :nailbiting:
 
Jeg er også sulten hele tiden. Gjør ikke annet enn å spise og slappe av. Blir fort noen ekstra kilo om det fortsetter :hilarious::hilarious:
Hadde det slik i forje svangerskap. La såpass sakte på meg at jordmor trodde flere ganger at jeg ikke spiste... 10 dager etter fødselen var de 8 kg jeg la på meg borte. Og jeg spiste mye!
 
Hadde det slik i forje svangerskap. La såpass sakte på meg at jordmor trodde flere ganger at jeg ikke spiste... 10 dager etter fødselen var de 8 kg jeg la på meg borte. Og jeg spiste mye!
Imponerende! Jeg tar meg i å småspise mye for å unngå kvalmen. Må vel bevege kroppen litt mer deretter også :p
 
Imponerende! Jeg tar meg i å småspise mye for å unngå kvalmen. Må vel bevege kroppen litt mer deretter også :p
Spise hver 1,5 time var løsningen for meg sist. Nå glemmer jeg det her jeg går i babybobla med datteren min
 
Hadde symptomer før helga, men etter blødningen på fredag forsvant alt sammen... som jo var med på å få meg til å tro at løpet var kjørt. Men testene stiger...
Blør ikke lengre, men er symptomfri.
Veldig uvant, i tidligere svangerskap har jeg hatt mye symptomer fra før positiv test! Fraværet av symptomer skremmer meg litt, samtidig prøver jeg å være glad for å slippe symptomer forleøpig.
 
Back
Topp