Symptomer?

Uæ, har nesten ikke symptomer så føler meg ikke gravid. Bare litt oppblåst innimellom. Vanskelig å tro at alt går bra når jeg ikke kjenner noe. Er 5+3 i dag.
 
Uæ, har nesten ikke symptomer så føler meg ikke gravid. Bare litt oppblåst innimellom. Vanskelig å tro at alt går bra når jeg ikke kjenner noe. Er 5+3 i dag.


Ville vært bare glad om jeg slapp symptomer... enda verre å skjule på jobb når man må lyve om hvorfor man har så vond mage, er kvalm, trøtt etc.

Mange som ikke merker noe og det er like vanlig heldigvis :)
 
Jeg er 4+0 i dag. Er kvalm og har vondt i puppene :wtf: Men jeg er egentlig bare glad for det, betyr jo at alt er som det skal. :p
:smiley-bounce016
 
Jeg er så trøtt.
 
Er det "ok" å bare kjenne det i ene siden? Merker kunn at det jobbes på samme side som egget slapp under eggløsning. Merker ingenting mer sentrert til livmoren. Satt inn egg med ivf så egget ble satt tilbake i livmoren men er jo litt redd for at det har vandret litt feil før det festet seg:wacky: kjenner det ikke hele tiden, av og til når jeg sitter i sofaen eller når jeg legger meg.
 
Kjenner det også på 1 side. Gjorde det sist og det gikk bare godt
 
4+0 og føler meg egentlig ikke gravid. Uvant med så lite symptomer :eek: Veldig ulikt de to andre gangene. Har fått litt ømme pupper og har litt murringer i livmora, og det er alt.
 
Hadde symptomer før helga, men etter blødningen på fredag forsvant alt sammen... som jo var med på å få meg til å tro at løpet var kjørt. Men testene stiger...
Blør ikke lengre, men er symptomfri.
Veldig uvant, i tidligere svangerskap har jeg hatt mye symptomer fra før positiv test! Fraværet av symptomer skremmer meg litt, samtidig prøver jeg å være glad for å slippe symptomer forleøpig.
Hvordan går det med deg?
 
Det går bra her :)
Har lite symptomer enda, men både blodprøver og hjemmetester stiger, og ikke hatt blødninger på langt over ei uke nå. Så nå bare nyter jeg å slippe unna masse symptomer :)
Kan jeg spørre om hvor mye du blødde, hvilken farge på blodet og hadde du menssmerter?
 
Kan jeg spørre om hvor mye du blødde, hvilken farge på blodet og hadde du menssmerter?
Fredagskvelden blødde jeg mye friskt rødt blod. Måtte ha bind, og kom både mellom dobesøkene og under dobesøkene. Var 100% sikker på at jeg hadde fått mensen.
Men til min store overraskelse var det ingenting i bindet da jeg stod opp på lørdagen. På lørdagen og såndagen hadde jeg endel brunt flere ganger når jeg var på do. Lysebrunt på lørdagen og mørkt på søndagen. Mandagen og tirsdagen hadde jeg veldig mørkegul utflod.
Men etter det har det ikke vært noe som helst, altså på 8 dager :)
 
Fredagskvelden blødde jeg mye friskt rødt blod. Måtte ha bind, og kom både mellom dobesøkene og under dobesøkene. Var 100% sikker på at jeg hadde fått mensen.
Men til min store overraskelse var det ingenting i bindet da jeg stod opp på lørdagen. På lørdagen og såndagen hadde jeg endel brunt flere ganger når jeg var på do. Lysebrunt på lørdagen og mørkt på søndagen. Mandagen og tirsdagen hadde jeg veldig mørkegul utflod.
Men etter det har det ikke vært noe som helst, altså på 8 dager :)
Ok.men hadde du vondt da? Jeg går igjennom det samme nå.. Men jeg tror jeg har mista desverre.. Tok hcg test i går, og skal ta ny i morgen. Så får se om den stiger, men tror desverre ikke det. Alle gravid symptomer er også borte, føler jeg..
 
Ok.men hadde du vondt da? Jeg går igjennom det samme nå.. Men jeg tror jeg har mista desverre.. Tok hcg test i går, og skal ta ny i morgen. Så får se om den stiger, men tror desverre ikke det. Alle gravid symptomer er også borte, føler jeg..
Nei, ikke smerter. Har hatt mer smerter den siste uka, enn jeg hadde når jeg blødde :)
Hos meg var nok hovedkluet at blødningen bare varte noen timer. Restene som kom i dagene etterpå var jo ikke frisk blødning. Hadde det vært SA ville det nok fortsatt over tid.
 
Jeg er trøtt, småkvalm men ikke mye, masse utflod, tisser oftere faktisk, klør på puppene (hvorfor? :hilarious:), mye stikninger og vondt i magen :hilarious:
 
Ekstremt trøtt i dag :(
 
Altså, natt til igår sovnet jeg når jeg la 1-åringen klokka 18:30 og sov til 06:00 dagen etterpå.. Så: trøtt! Jeg fryser, ømme bryster, iling til lyskene, murringer til og fra, hormonella DeVille (enda. Må legge til at jeg også har måttet slutte å røyke.. så hva som er hormoner og hva som er røykeslutt er vanskelig å vite) og fysen. HELE tida.. Men kvalmen glimrer med sitt fravær - akkurat som sist svangerskap. Håper det holder hele veien. Ikke misunnelig på dere som er kvalme
 
Kvalm...å så kvalm! Og vi har barnedåp om 10 dager!
 
Var ekstremt kvalm dagene etter jeg fikk positiv test. Men ikke vært kvalm de siste dagene, håper det holder seg borte så lenge som mulig! Lurer på om kvalmen jeg kjente på i starten egentlig var nikotin-abstinenser:bag:.. Bråsluttet dagen jeg fikk positiv test, så kanskje kroppen fikk litt sjokk. Symptomene jeg har nå er at det jobbes og strekkes i livmoren, jeg fryser veldig, er fysen på søtt og sover dårligere.
 
Back
Topp