LilleMai
Betatt av forumet
Huff, skjønner du blir urolig! Men det er jo flere her inne som har opplevd litt ufarlige småblødninger tidlig, krysser fingrene for at det er det for deg også!!
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, skjønner du blir urolig! Men det er jo flere her inne som har opplevd litt ufarlige småblødninger tidlig, krysser fingrene for at det er det for deg også!!
Synes de både øker i styrke og så fine og tydelige ut! Alle er jo forskjellige, men når jeg hadde en streifer forrige mnd og begynte å blø et par dager over ikm var mine tester myyye svakere enn det derTusen takkkrysser alt jeg har! Har ikke blødd mer etter første dobesøk. Var kun pittelitt, men det var det sist også. Har lette mensmurringer nå. Det pleier jeg ikke ha før mens. Pleier å spøte to dager for å så få mensmurring. Her er testene fra de tre site dager med den nyeste øverst!
Jeg føler heller ikke jeg har så mye symptomer, er 5+3, er litt trøtt og tisser ofte, og bekkenet murrer tidvis litt.. og blir kvalm - men det er kun hvis jeg blir veldig sliten eller sulten.. Men trur kanskje jeg sammenligner dwt med følelsen av å være høygravidEr det flere som ikke har noe særlig til symptomer enda eller? Jeg har bittelitt ømme bryster og er litt trøttere enn vanlig, men ellers er det ingenting. Knapt nok noe murringer også.. Er bare 4+1,men jeg trodde brystene skulle bli kjempeømme og masse murringer rundt IKM [emoji23]
og da er man jo veeeldig gravid 

Det var mine og! Så siden det ikke har komt mer til nå så avverger jeg krisen foreløpigSynes de både øker i styrke og så fine og tydelige ut! Alle er jo forskjellige, men når jeg hadde en streifer forrige mnd og begynte å blø et par dager over ikm var mine tester myyye svakere enn det der![]()
Er det flere som ikke har noe særlig til symptomer enda eller? Jeg har bittelitt ømme bryster og er litt trøttere enn vanlig, men ellers er det ingenting. Knapt nok noe murringer også.. Er bare 4+1,men jeg trodde brystene skulle bli kjempeømme og masse murringer rundt IKM [emoji23]
Noen som har tips mot ekstrem tretthet?
Jeg er så trøtt at jeg helst vil sove hele tiden, noe som er litt vanskelig når jeg har toåringen hjemme. Husker at det var sånn her sist også og da var jeg lykkelig for å ha ferie og mulighet til å sove på dagen..
Mener jeg fikk en del symptomer med en gang de forrige gangene, nemlig [emoji28] Men det er nok godt mulig at jeg husker feil også [emoji23]Som regel får man det rundt uke 6-7 har jeg hørt [emoji28]
Han sover ikke på dagen lenger, men da får det nok bli en sånn sommer, der jeg legger meg tidligHar ikke annet råd enn å legge seg når toåringen legger seg, selv om det er aldri så kjedelig! Jeg er også sykt trøtt om dagen..
Han sover ikke på dagen lenger, men da får det nok bli en sånn sommer, der jeg legger meg tidligtakk for svar!
Ja, det håper jeg også!! Så lenge far er hjemme og har ferie med oss går det greit nok, da får jeg litt tid i løpet av dagen til å slappe av eller sove. Men blir nok noen tidlige kvelder framover nå.Ja, mente at du måtte legge deg tidligere på kveldenikke akkurat det som frister på lyse sommerkvelder, men.. jeg prøver å snike til meg en liten blund etter jobb, så må far ta ansvar for mini på 1,5 i det tidsrommet.. håper trøttheten gir seg om ikke så lenge!
Ånei så kjedeligTrodde jeg slapp unna kvalmen, hadde bare stikkinger og ømme pupper (var nok trøtt men hadde ferie så fikk sovet masse). MEN søndag kom kvalmen for fullt og jeg har kastet opp i ett sett siden.
Er skikkelig ømfintlig på kvalme, hvis jeg er litt kvalm eller svimmel så kaster jeg opp... ingen råd har hjulpet hittil, så krysser fingrene for at det ikke varer så lenge![]()