Symptomer

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Er ikke uvanlig å kjenne det du kjenner. Kommer ikke på ordet, men tror det heter noe. Hadde det helt i starten med nr.2[emoji4] veldig plagsomt, men for meg gikk det raskt over. Nå er ikke jeg noe ekspert, men det du beskriver hørtes veldig kjent ut[emoji4]

Takk, godt å bli minnet på at det ikke er så uvanlig, og ikke nødvendigvis betyr at ting går galt. Jeg løper på do hele tiden for å se etter blod, men heldigvis ikke sett noe ennå!

Takk, godt å bli minnet på at det ikke er så uvanlig, og ikke nødvendigvis betyr at ting går galt. Jeg løper på do hele tiden for å se etter blod, men heldigvis ikke sett noe ennå!

Ikkje kjekt å gå å uroe seg. Men det er helt forståelig. Jeg kikket mye etter blod da jeg var gravid med nr. 1. Da kom det faktisk litt blod noen ganger også, men det var helt uskyldig. [emoji4]

Flere med økt utflod? Har liksom el-slim i massevis nå. 6+1

Flere med økt utflod? Har liksom el-slim i massevis nå. 6+1
Jeg begynte å få mer utflod allerede for en uke siden (nå 4+0), og nå de siste dagene har denne også endret seg til å bli mer "klumpete" (beklager detaljer) :) Det har jeg aldri ellers.

Ja, det er lett å bli bekymret når en ikke kjenner kvalmen også, men slitsomt når den er der [emoji85] Jeg er 4+0 (tror jeg) i dag. Har ustabil syklus, men er ganske sikker på når unnfangelsen var :) Hvor langt er du på vei EllaDuracella?

Absolutt! Krysser fingrene for at kvalmen/oppkasten er intensiv kun i en uke sånn som moren min sitt svangerskap var:) heller det enn kvalme i 3 mnd! Spennende, gratulerer! Jeg er 6+5 i dag:)

Ja litt. Sist hadde jeg veldig mye..
Jeg begynte å få mer utflod allerede for en uke siden (nå 4+0), og nå de siste dagene har denne også endret seg til å bli mer "klumpete" (beklager detaljer) :) Det har jeg aldri ellers.

Det er ikke myyye, men aldri opplevd å ha utflod over så lang tid før. Har hatt det i 3 uker nå.

Er 5+5. jeg har hatt en del veldig sterke mensen smerter, som kommer akkurat som rier, kommer plutselig å varer i alt fra 0-5 min, skjer kanskje 2-3 ganger for dagen. Jeg har veldig sterke mensensmerter til vanlig. Tror det bare er kroppen som reagerer på samme måte som mens når livmoren jobber. Ellers har jeg blitt litt bilsyk. I dag har jeg ikke hatt noen symptomer, så har vært litt bekymret.
Har økt utflod også.

Plutselig fått masse små kviser! Jeg har aldri kviser [emoji52]

Jeg å! Håpløst! [emoji23]
Et små kvalm, livredd for at sommeren går til helvette og at jeg blir like kvalm og spyr som sist! Er 5+5 idag og satser på at siden jeg bare er småkvalm så blir det ikke like ille som sist [emoji23][emoji24]

I følge flo appen er jeg 5+7 i dag, håpløst ønme bryster og trøtt.. :shy: Har murringer i livmora, litt ubehagelig men en helt annen følelse enn mens smerter :happy:

Forresten; hvem av appene bør man stole mest på? Flo eller Preglife? :confused:

Last edited:
Jeg kan ikke huske at jeg var så oppblåst sist! Dag 3 hvor jeg knepper opp shortsen!

Jeg kan ikke huske at jeg var så oppblåst sist! Dag 3 hvor jeg knepper opp shortsen!
Dag en med gravid-bukse her [emoji85] Digg med noe som ikke presser på magen, jeg er liksom kvalm nok fra før..

Jeg har hatt murringer/stikninger en uke, varme bein,(får alltid det når jeg er gravid :hilarious:) ømme bryster og en følelse av strekk i livmoren (føles ut som kynnere)

Tar imot alt med takk, bare håper jeg slipper og bli så gruelig dårlig denne gangen :p

Og selvfølgelig, oppblåst, prompemaskin deluxe :D:hilarious:

Jeg har også vært oppblåst den siste uken, ikke alltid like gøy det nei :p

I dag har jeg kjent på veldig mensenlignede kramper, som kommer og går.. Blir fremdeles veldig uvel når de kommer. De gjør det veldig vanskelig å konsentrere seg på jobb - særlig i møte!!

I dag har jeg kjent på veldig mensenlignede kramper, som kommer og går.. Blir fremdeles veldig uvel når de kommer. De gjør det veldig vanskelig å konsentrere seg på jobb - særlig i møte!!

Uff, ikke noe greit!
Jeg har også hatt mensmurringer som er vonde, men vi får tenke på at det er et godt tegn og at kroppen jobber :Heartred

Back
Topp