Symptomer

Trodde jeg slapp unna kvalmen, hadde bare stikkinger og ømme pupper (var nok trøtt men hadde ferie så fikk sovet masse). MEN søndag kom kvalmen for fullt og jeg har kastet opp i ett sett siden.

Er skikkelig ømfintlig på kvalme, hvis jeg er litt kvalm eller svimmel så kaster jeg opp... ingen råd har hjulpet hittil, så krysser fingrene for at det ikke varer så lenge:)
Ånei! Føler med deg og krysser fingrene for at det går over:)

Ånei så kjedelig :( Håper det går fort over! [emoji169]

Takk! Passer innmari dårlig å med svangerskapskvalme på jobb etter 2 ukers ferie, samtidig er jeg nesten litt lettet fordi jeg nesten var bekymret for at jeg ikke var kvalm (selvom dette er helt vanlig). Hvor langt er du på vei Bellababy?

Ånei! Føler med deg og krysser fingrene for at det går over:)

Takk, føler virkelig med deg også! Evig respekt å takle disse symptomene når man har barn fra før! :)

Prøver å se positivt på det, det er jo et vanlig symptom, jeg har ingen andre barn og jobben min er ganske fleksibel. Vanskelig å tenke på over doskåla, men prøver:):):)

Takk, føler virkelig med deg også! Evig respekt å takle disse symptomene når man har barn fra før! :)

Prøver å se positivt på det, det er jo et vanlig symptom, jeg har ingen andre barn og jobben min er ganske fleksibel. Vanskelig å tenke på over doskåla, men prøver:):):)
Høres ut som en god måte å se på det på! Jeg tar imot symptomene mine og tar det som tegn på at den lille har det bra. Heldigvis får vi veldig fine belønninger for de utfordringene vi står ovenfor de neste månedene :Heartbigred

Ååh. Det er di jeg gikk på. Kanskje jeg får snakke ordentlig med legen å høre. Nyser og snørrer som en barnehageunge [emoji23][emoji23]
Ja hør med legen!
Og les på nett også! Det er flere steder der det bekreftes at de er helt trygge.
Jeg tar de mot kronisk elveblest, ikke sikker på hva i all verden jeg skulle gjort uten.. tør nesten ikke tenke på det engang [emoji55]

Altså.. i dag starta noe jeg husker jeg opplevde sist også.. når jeg må veldig på do gjør det skikkelig vondt nederst i magen! Var dritvondt i morrest men også nå i kveld.. regner jo med det har med full blære å gjøre osv.. Men hvorfor skjer det? Og hvor kommer smerten fra? Er det blæra eller livmora som produserer smerten..?

Og er det flere som opplever det samme?

I natt har jeg våknet med veldig vondt i lysken, som stråler nedover i låret på den ene siden. Kjenner jeg blir urolig, for det er såpass vondt og kan minne litt om menssmerter. Reddiker skal begynne å blø. Håper det bare er voksesmerter, men blir en slitsom dag kjenner jeg[emoji19]Noen som har opplevd?

I natt har jeg våknet med veldig vondt i lysken, som stråler nedover i låret på den ene siden. Kjenner jeg blir urolig, for det er såpass vondt og kan minne litt om menssmerter. Reddiker skal begynne å blø. Håper det bare er voksesmerter, men blir en slitsom dag kjenner jeg[emoji19]Noen som har opplevd?

Har flere ganger opplevd smerter i lysken, de er ganske intense. Skjer gjerne når jeg reiser meg opp ect. Jeg har tenkt at det er ligamentsmerter. Krysser fingra for at det er uskyldige voksesmerter!

Har flere ganger opplevd smerter i lysken, de er ganske intense. Skjer gjerne når jeg reiser meg opp ect. Jeg har tenkt at det er ligamentsmerter. Krysser fingra for at det er uskyldige voksesmerter!

Dette verker liksom hele tiden,og stråler nedover i beinet og litt i korsryggen. Veldig slitsomt. Har sovet dårlig i natt, og rett og slett kjøpt med meg bind på jobben, tilfelle det skal begynne å blø[emoji19]

Dette verker liksom hele tiden,og stråler nedover i beinet og litt i korsryggen. Veldig slitsomt. Har sovet dårlig i natt, og rett og slett kjøpt med meg bind på jobben, tilfelle det skal begynne å blø[emoji19]

Det skal ikke begynne å blø!! Det kan jo være hormoner som begynner å slå seg løs på de rareste steder...?

Takk! Passer innmari dårlig å med svangerskapskvalme på jobb etter 2 ukers ferie, samtidig er jeg nesten litt lettet fordi jeg nesten var bekymret for at jeg ikke var kvalm (selvom dette er helt vanlig). Hvor langt er du på vei Bellababy?
Ja, det er lett å bli bekymret når en ikke kjenner kvalmen også, men slitsomt når den er der [emoji85] Jeg er 4+0 (tror jeg) i dag. Har ustabil syklus, men er ganske sikker på når unnfangelsen var :) Hvor langt er du på vei EllaDuracella?

Ååh. Det er di jeg gikk på. Kanskje jeg får snakke ordentlig med legen å høre. Nyser og snørrer som en barnehageunge [emoji23][emoji23]
Hør med tryggmammamedisin, de bruker ofte litt andre kilder enn legen. Kildene der er produsent/RELIS som ikke er like forbeholdende som Felleskatalogen som legen ofte bruker, men absolutt riktig og troverdig! Man bør aldri Google seg frem til trygge medisiner selv under graviditet eller amming. [emoji4]

Nå er jeg så trøtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Heldigvis har jeg ekstra sminke i veska for jeg ble nesten skremt av å se meg i speilet da jeg kom på jobb... [emoji31]

Nå er jeg så trøtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Heldigvis har jeg ekstra sminke i veska for jeg ble nesten skremt av å se meg i speilet da jeg kom på jobb... [emoji31]
Føler med deg!! Er så lykkelig for at jeg har ferie, så trøtt som jeg har vært den siste uka!

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Er ikke uvanlig å kjenne det du kjenner. Kommer ikke på ordet, men tror det heter noe. Hadde det helt i starten med nr.2[emoji4] veldig plagsomt, men for meg gikk det raskt over. Nå er ikke jeg noe ekspert, men det du beskriver hørtes veldig kjent ut[emoji4]

Jeg kjenner så veldig på "menssmerter" - som kommer og går. Og når de kommer så blir jeg skikkelig uvel. Har også blitt forferdelig trøtt etter jobb, i går sov jeg nesten helt fra jeg kom hjem. Kan dette virkelig være graviditetssymptomer så tidlig? Tror jeg bare er 4+0 i dag.

Jeg kjenner så veldig på "menssmerter" - som kommer og går. Og når de kommer så blir jeg skikkelig uvel. Har også blitt forferdelig trøtt etter jobb, i går sov jeg nesten helt fra jeg kom hjem. Kan dette virkelig være graviditetssymptomer så tidlig? Tror jeg bare er 4+0 i dag.
Jeg hadde samme type symptomer før jeg var på 4+0. På 3+5 og 3+6 sovna jeg etter jobb og hele den uka kjente jeg små stikninger som minimenssmerter.

Jeg hadde samme type symptomer før jeg var på 4+0. På 3+5 og 3+6 sovna jeg etter jobb og hele den uka kjente jeg små stikninger som minimenssmerter.
Så bra at det ikke bare er meg! Og at det kanskje er positivt for det lille vidunderet! Blir så bekymret hver gang det minner om tr, så må på do og sjekke og tr ikke har kommet :shy:

Så bra at det ikke bare er meg! Og at det kanskje er positivt for det lille vidunderet! Blir så bekymret hver gang det minner om tr, så må på do og sjekke og tr ikke har kommet :shy:
Jeg hadde det sånn gjennom deler av forrige svangerskap også. Da sa legen at det er fordi livmora utvider seg for å lage plass til babyen, så jeg tror det er helt normalt og sånn det skal være :happy:

Endelig har jeg fått litt "mensmurringer"! Da har jeg i allefall et symptom [emoji23] Samtidig kjenner jeg redselen for at det skal gå galt kommer snikende også..

Back
Topp