Symptomer

Uff, ikke noe greit!
Jeg har også hatt mensmurringer som er vonde, men vi får tenke på at det er et godt tegn og at kroppen jobber :Heartred
Ja, det er helt klart hovedfokus! Samtidig så ligner krampene fremdeles så mye på at tr skal komme, at jeg fortsatt holder på med å gå på do - bare for å sjekke at tr ikke er kommet!

Ja, det er helt klart hovedfokus! Samtidig så ligner krampene fremdeles så mye på at tr skal komme, at jeg fortsatt holder på med å gå på do - bare for å sjekke at tr ikke er kommet!

Den kjenner jeg meg igjen og forstår deg veldig godt der. Det er som om tr skal komme anytime, fordi det er akkurat samme smerter, dessverre.
Det er ekkelt og gå og kjenne på disse følelsene, jeg husker spesielt det med nr 2 da jeg visste veldig tidlig med henne også, var så redd for at det var tr som skulle dukke opp, heldigvis gikk det er jo bra :)

Og det er jeg sikker på at det gjør denne gangen også, både for deg og meg :Heartred

Jeg har begynt å bli kvalm og uvel nå, de siste dagene. Jeg sa til mannen min at jeg skal ta imot alle symptomer med åpne armer, men det er virkelig ikke lett når man er kvalm altså :hungover::hilarious:

Jeg glemte tissingen :hilarious:
Utrolig at det går an og tisse så mye, og jeg tisser mye til vanlig, bor nesten på do nå :shy:

Hadde ømme bryst å litt småkvalm før positiv test.

No e det forsvunnet men til gjengjeld har humørsvingningene kommet for fult har en del magevondt +mensmurringer. Å lite matlyst, men godteri lystderimot

Hadde ømme bryst å litt småkvalm før positiv test.

No e det forsvunnet men til gjengjeld har humørsvingningene kommet for fult har en del magevondt +mensmurringer. Å lite matlyst, men godteri lystderimot

Ganske likt her! Hadde masse symptomer. Så mye at jeg skjønte tidlig at jeg var gravid.

Matlysten er liten her også.

Samme her! Føles ut som det jeg drikker bare renner rett igjennom! [emoji23]
Hehe, her føler jeg at jeg må på do før jeg i det hele tatt har rukket å drikke mer siden forrige gang! Men mest på kvelden, lite på formiddagen.

Hehe, her føler jeg at jeg må på do før jeg i det hele tatt har rukket å drikke mer siden forrige gang! Men mest på kvelden, lite på formiddagen.
Sånn er jeg også på kvelden rett før jeg skal legge meg og etter jeg har lagt meg.. Men det har nok noe med at jeg drikker mye før jeg skal legge meg da [emoji23]

Sykt ømme pupper!! Egentlig ikke ømme, mer sprengte?! Kjenner harde klumper inni der..? Skal vel ikke være sånn?

Litt murringer i symfysen i dag, eller tipp topp! Minus at jeg plutselig er begynt og våkne i hytt og pine om natten da..

Ømme pupper, må tisse oftere og får skikkelig vondt når blæra er full! [emoji52]

Til tider ganske oppblåst også men heldigvis ikke like mye som sist gang! [emoji85] [emoji23]

Mageknip, kvalme og svimmelhet gjør at jeg må spise HELE TIDEN! ...så det er vel egentlig ikke så rart at magen er oppblåst. Blir kult å se høygravid ut i uke 12 da

Sånn er jeg også på kvelden rett før jeg skal legge meg og etter jeg har lagt meg.. Men det har nok noe med at jeg drikker mye før jeg skal legge meg da [emoji23]
Jeg prøver å ikke drikke så mye om kvelden nå, allikevel våkner jeg hver natt rundt kl. 3 og må på do..

Hovedsaklig stikking i brystene og litt trøtt [emoji4] men kommer til ikm imorgen, og regner med at symptomene øker på etter dette [emoji4] trøtthet har vært mitt mest framtredende symptom de første ukene i alle mine svangerskap, så det er godt at det der ferie nå [emoji173]️

Hovedsaklig stikking i brystene og litt trøtt [emoji4] men kommer til ikm imorgen, og regner med at symptomene øker på etter dette [emoji4] trøtthet har vært mitt mest framtredende symptom de første ukene i alle mine svangerskap, så det er godt at det der ferie nå [emoji173]️

Dersom glede kan regnes som et symptom, så føyer jeg det på [emoji7] etter MA i forrige svangerskap, så er hver dag med denne spiren, en etterlengtet dag [emoji7]

Back
Topp