Symptomer

Jeg er litt glad for å høre at du også kjenner strekninger når du nyser, det gjør jeg også innimellom og har vært litt bekymra for husker det ikke som at det var sånn sist, men da er det kanskje ikke så unormalt at jeg trenger bekymre meg:)

Syns det gjør så vondt jeg, har hatt sånn med de andre å men husker ikke hvor vondt det var! Har hørt om flere som har det så er helt normalt :)
 
Jeg er kvalm, stikker i brystene og i magen. Redd for å miste, da jeg har gjort det en gang før. Er det normalt med småstikking i magen? :wacky:
 
Jeg er kvalm, stikker i brystene og i magen. Redd for å miste, da jeg har gjort det en gang før. Er det normalt med småstikking i magen? :wacky:
Ja, det mener jeg det er. Jeg hadde det sist og har hatt det litt denne gangen også.
Legen min sa sist det er pga at livmora utvider seg, så jeg tror det er helt normalt :happy:
 
Jeg har hatt vondt på venstre side i hele dag. Rett ved siden av hoftebeinet. Blir redd det er egglederen.. Tror ikke det er ligamentsmerter. Synes det ligger for høyt oppe til at det er det.. Eller?
Det har jeg kjent på i dag også! Veldig merkelig, hva kan det være..? :rolleyes: (Jeg er bare 12 dpo) Jeg bare snuser innom her, har egentlig ikke noe særlig symptomer, litt vondt i magen nå og da..
 
Det har jeg kjent på i dag også! Veldig merkelig, hva kan det være..? :rolleyes: (Jeg er bare 12 dpo) Jeg bare snuser innom her, har egentlig ikke noe særlig symptomer, litt vondt i magen nå og da..

Hos meg var det forstoppelse :hilarious:
 
Jeg er kvalm, stikker i brystene og i magen. Redd for å miste, da jeg har gjort det en gang før. Er det normalt med småstikking i magen? :wacky:

Jepp, det er helt normalt :happy:
Murringer, strekninger og stikk er helt vanlig :)
 
Og der starta spyinga. Ikkje så ekstremt kvalm, anna enn akutt like før eg måtte kaste opp. Har fri frå jobb i dag, og minien går ikkje i bhg måndagar. Starta tidlegare enn sist, så er vel lov å håpe det ikkje blir like gale? :grumpy:
 
Og der starta spyinga. Ikkje så ekstremt kvalm, anna enn akutt like før eg måtte kaste opp. Har fri frå jobb i dag, og minien går ikkje i bhg måndagar. Starta tidlegare enn sist, så er vel lov å håpe det ikkje blir like gale? :grumpy:

For noe dritt, håper det ikke blir like ille da :Heartred
Jeg var kvalm med begge mine, så er innstilt på det denne gangen også :happy090
 
Jeg har begynt og bli uggen hvis jeg er sulten, håper kvalmen holder seg vekke litt til :smiley-angelic001
 
Her når trøttheten nye høyder. Blir helt utslitt av ingenting. Ikke helt godt å kombinere med en svært aktiv mini på 20 mnd. Begynner å kjenne meg litt uggen ila dagen også..vet ikke om det kommer av trøttheten eller om det faktisk er tegn til svangerskapskvalme. Blir å finne senga veldig tidlig i kveld med håp om litt mer overskudd i morgen.
 
Merker jeg blir fortere sliten og trøtt. På ferie med kjæresten så synes litt synd på han som har med ei som må sove litt midt på dagen og sånn[emoji28]. Blir også kvalm om jeg er sulten. 6+0 i morgen
 
Jeg er utrolig sliten og trøtt..blir fort sulten men også fort mett, blir kvalm når jeg er sulten. Ellers kjenner jeg litt murringer og stillinger nederst i magen. Og stikking i puppene noen ganger i løpet av dagen.

Klarte å komme meg på trening før jobb i dag da, så sier meg fornøyd med det, hehe
 
Jeg ammer datteren min på 16 mnd fortsatt, og den siste tiden har det vært veldig vondt akkurat idet hun kobler seg på. Nesten sånn som det var å amme de første ukene etter fødsel.
 
Jeg ammer datteren min på 16 mnd fortsatt, og den siste tiden har det vært veldig vondt akkurat idet hun kobler seg på. Nesten sånn som det var å amme de første ukene etter fødsel.
Samme her :inpain: Håper det blir bedre snart :happy:
 
Ikke så mye foreløpig, veldig ømme bryster og må på do veldig mye oftere enn før :)
 
Varierende.. det eneste som stort sett er der hele dagen er det at jeg er så innmari trøtt!

Jeg tar også allergitabletter da, de gjør det ikke lettere mtp på trøttheten iallefall..
Hei! Var bare noe som slo meg da jeg leste du tar allergitabletter. Hvilken type tar du? Jeg vet nemlig at det ikke er alle typer man kan ta når man er gravid, om du ikke alt visste det :) Ville bare si i fra, ikke ment for å være noen besserwisser her altså :hungry:
 
Hei! Tar cetirizin og har fått bekreftet at de er trygge! [emoji4]
Så bra! :happy: Leste en artikkel om at man ikke skal stole så mye på pakningsvedlegget når det kommer til enkelte medisiner man må ta i graviditeten, men heller høre på hva legen anbefaler. De sikrer seg selv (produsentene), da man ikke kan forske på gravide og ammende i forhold til om medisinene er trygge å ta da.
 
Back
Topp