Symptomer

Så bra! :happy: Leste en artikkel om at man ikke skal stole så mye på pakningsvedlegget når det kommer til enkelte medisiner man må ta i graviditeten, men heller høre på hva legen anbefaler. De sikrer seg selv (produsentene), da man ikke kan forske på gravide og ammende i forhold til om medisinene er trygge å ta da.
Ja nemlig! [emoji4] dessuten har relis og tryggmammamedisin bekreftet det samme! Jeg må alltids dobbel- og trippelsjekke ting.. [emoji28] [emoji85]
 
Men ja symptomer...
Nå er jeg så trøtt at jeg virkelig ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Og jeg har så ømme pupper. Gjør direkte vondt å komme borti de.. [emoji30] heldigvis ferdig på jobb kl 15 i dag og bare et par uker til ferieuka mi!! Gjett om jeg skal sove da?! [emoji23] [emoji85]
 
Nå har morgenkvalmen kommet Kaster ikke opp, men det gjør jeg aldri (sist var jeg 8 år). Er 6+1 i dag. Andre som er morgenkvalme og har noen supre tips[emoji4]
 
Er så oppblåst. Magen står som en tromme. Og jeg er på ferie og prøver å leve som ikke gravid for de jeg reiser med...
 
Humørsvingninger og konstant sulten! Tenker på mat hele tiden[emoji85]
 
Jeg har irriterende lite symtome. Tok test når jeg måtte tisse hele dagen, men nå er det liksom normalt igjen.
Men kjenner litt på kvalme/uggen følelse. Samt sulten ofte[emoji33]
 
Akkurat nå er det luft i magen og øm, men det som plager meg mest er leggene mine. Kjennes ut som om de er fulle av vann(men de er ikke det) så er livredd for blodpropp osv(har ikke vondt så er ikke det heller) nå veier jeg ca 10kg mer enn første graviditet, så kjenner på stresset for og gå opp mer. Håper jeg ikke gjør det da.
 
Kvalm og trøtt.. hatt to morninger nå med litt kvalme, mens i dag gikk det så langt at jeg måtte kaste opp.. ødelegger hele dagen desverre, men det roer seg vel litt håper jeg!
 
5+0 i dag. Her har "mensmurringene" for det meste gitt seg, noe småsmerter av og til i korsryggen. Er for det meste trøtt.
 
Jeg eeeer så varm! Sitter inne med t skjorte og shorts, ute er det hele 10 grader og inne 21, men jeg koker over. Andre som er varme?
 
Jeg eeeer så varm! Sitter inne med t skjorte og shorts, ute er det hele 10 grader og inne 21, men jeg koker over. Andre som er varme?

Jeg er!!
Hetetokter til de grader. Bare 13 grader ute her, men jeg syns det kjennes ut som over 20.
Ingen god dag på kontoret på jobb altså[emoji15]
 
Jeg er!!
Hetetokter til de grader. Bare 13 grader ute her, men jeg syns det kjennes ut som over 20.
Ingen god dag på kontoret på jobb altså[emoji15]
Det er ingen god dag her på jobb heller. Kjenner meg skikkelig uvel (i mangel av bedre forklaring), oppblåst og smerter i korsryggen som kommer og går.
 
Urk, føler meg totalt utslitt av ingenting! Uvel og veldig løs mage ☹️ Hadde det stort sett gjennom hele forrige svangerskap også og det er ikke noe greit. Løpe til do + svimmel er liksom ikke tidenes kombo. [emoji28]
 
Jeg blei hjemme fra jobb idag.. følte meg så uvel og kvalm. Drog til legen og fikk sykemelding, og kasta opp bak bilen på parkeringsplassen... :yuck:
 
Egentlig veldig lite symptomer, noe som bekymrer meg. Hadde veldig ømme bryster i uken før ikm, men de er ikke så ille nå. Ellers sliten, men er kraftig forkjølet så vanskelig å vite hva som er symptomer og hva som er sykdom..
 
Back
Topp