Superømme brystvorter, murring og riving og stikking i mage og lysk. Litt mer trøtt om dagene, men ellers er det ikke så mye å peke på foreløpig! Veeeldig spent på når magen kommer, siden dette er nr 2. Sist fikk jeg antydning til mage i uke 15.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ingen - og bekymrer meg for det
Det hørtes deilig ut!!Jeg hadde ingen symptomer i begynnelsen første gang jeg var gravid. Ble kvalm ca uke 8, og var det noen uker, men ellers ingen ting. Så det trenger ikke være noe negativt[emoji4]Bare nyt det du!
Allerede?
Ja, får håpe det!Jeg hadde ingen symptomer i begynnelsen første gang jeg var gravid. Ble kvalm ca uke 8, og var det noen uker, men ellers ingen ting. Så det trenger ikke være noe negativt[emoji4]Bare nyt det du!
Jeg er så utrolig oppblåst!! Ser ut som om jeg er 4-5 mnd på vei
Måtte faktisk kjøpe ny kjole til bryllup vi skal i for å kunne skjule magen litt bedre
Jeg ammer datteren min på 16 mnd fortsatt, og den siste tiden har det vært veldig vondt akkurat idet hun kobler seg på. Nesten sånn som det var å amme de første ukene etter fødsel.
Jeg hadde veldig mye ising og sårt tannkjøtt de uke 4 og 5. Kan ha vært tilfeldig, men såre slimhinner kan iallefall være graviditeten.Er tannverk et symptom? Har vondt i flere tenner, både oppe å nede.
Var hos tannlegen for to mnd siden, så tviler på det er hull