Blir trøttere og trøttere! zzzzzz...holder på å sovne på jobb...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg merket det godt i uka før ikm og positiv test, sikkert hormonene som hoppet og spratt, er fin igjen nåNoen andre med antydning til bekkenløsning allerede??
Var på jobb i 8 timer (står hele dagen, er butikkjobb) så var det henting i bhg, kjøpte mat og dro rett til lokalet der venninna mi skal ha bryllup om litt over en mnd! Holdt på i 2 timer for å se hvor vi skulle ha alt, flyttet rundt på bord osv.. og så en runde på matbutikken etter det.
Nå satte jeg meg akkurat i sofaen og den stikkingen og antydningen til bekkenløsning som har ulmet i dag var nå innmari intens! Hvordan er det mulig at det skjer allerede?!
For noen uker siden ville jeg i aller verste fall kanskje ha vært litt sliten i beina av å stå og løpe rundt hele dagen...
Hvordan er det mulig med bekkenløsningsmerter når jeg "såvidt" er gravid?!
Regner med det er borte i morgen da.. håper iallefall det.. [emoji55] [emoji55]
Ja! Kun hvis jeg står eller går mye på hardt underlag og foreløpig bare noen timer etter. Sendte faktisk spørsmål til legen i dag om henvisning til fysioterapi.. Var veldig plaget sist, sykemeldt flere måneder og gikk med krykker for å avlaste de siste to mnd. Så jeg regnet jo med at jeg kom til å kjenne det nå også, men før uke 6 var overraskende!Noen andre med antydning til bekkenløsning allerede??
Var på jobb i 8 timer (står hele dagen, er butikkjobb) så var det henting i bhg, kjøpte mat og dro rett til lokalet der venninna mi skal ha bryllup om litt over en mnd! Holdt på i 2 timer for å se hvor vi skulle ha alt, flyttet rundt på bord osv.. og så en runde på matbutikken etter det.
Nå satte jeg meg akkurat i sofaen og den stikkingen og antydningen til bekkenløsning som har ulmet i dag var nå innmari intens! Hvordan er det mulig at det skjer allerede?!
For noen uker siden ville jeg i aller verste fall kanskje ha vært litt sliten i beina av å stå og løpe rundt hele dagen...
Ja! Kun hvis jeg står eller går mye på hardt underlag og foreløpig bare noen timer etter. Sendte faktisk spørsmål til legen i dag om henvisning til fysioterapi.. Var veldig plaget sist, sykemeldt flere måneder og gikk med krykker for å avlaste de siste to mnd. Så jeg regnet jo med at jeg kom til å kjenne det nå også, men før uke 6 var overraskende!
Herlighet.. jeg kjenner at det er uaktuelt! [emoji28] [emoji85]Ja! Kun hvis jeg står eller går mye på hardt underlag og foreløpig bare noen timer etter. Sendte faktisk spørsmål til legen i dag om henvisning til fysioterapi.. Var veldig plaget sist, sykemeldt flere måneder og gikk med krykker for å avlaste de siste to mnd. Så jeg regnet jo med at jeg kom til å kjenne det nå også, men før uke 6 var overraskende!
Gjør det ikke denne gangen, men sist sa jeg til mannen min at om ikke jeg var gravid måtte jeg til legen uansett fordi det var noe galt med ryggen min. Fikk veldig tidlig bekkenløsning da. Håper jeg unngår det denne gangen.Jeg merket det godt i uka før ikm og positiv test, sikkert hormonene som hoppet og spratt, er fin igjen nå
Fysio brekker ikke nei! Jeg gikk annenhver uke til ukentlig sist, usikker på om det hjalp, men ble ikke værre i hvertfall. Var mye veiledning på hvordan bruke kroppen riktig som jeg ikke husker lenger.. Også dreiv hun med noe spesiell massasje og litt tøying. Gode sko er et must ja! Pluss masse man BØR tenke på når man forflytter seg, går ut av bilen etc..Herlighet.. jeg kjenner at det er uaktuelt! [emoji28] [emoji85]
Jeg har ikke tid til å ha vondt.. hjelper fysioterapi? Hva gjør fysioterapeuten med det? Please ikke si at de brekker noe på plass.....
Jeg bruker jo gode sko også.. får bare passe på å sette meg mer ned når jeg kan da.. iallefall når jeg sitter med faktura, bestilling osv.. jeg fikk litt bekkenløsning sist og, men ikke før jeg var ca halvveis vil jeg tro?! Men da satt jeg jo på jobb isteden for å stå!
Jaja, krysser fingrene for at alt er på stell i morra! Er vel ikke så mye annet å gjøre [emoji102]
Jeg tok ofte varme bad, slappet av og unngikk for mye gåing og ståing. Ellers gikk jeg til fysioterapeut og fikk varmtvannstrening gjennom fysioterapeuten i kommunen.Siden vi er flere her med erfaringer fra bekkenløsning, lyst til å dele hva som fungerte for dere?
Noe dere gjorde som gjorde at du ble mindre plaget? Øvelser, tøyninger, varme +++
Bekkenløsningen kommer av hormoner, og du har jo masse hormoner i sving nå. Jeg ville sjekket d-vitaminnivået, det har fjernet alle smerter her. Har vært ille i 2 år, før jeg starta på d-vitamin (i samråd med lege ut fra verdier), da forsvant smertene etter to uker, og ikke hatt vondt sidenNoen andre med antydning til bekkenløsning allerede??
Litt blid på papiret i dag.. så mister vel igjen
Ånei, håper det går bra!
Huff, skjønner du blir urolig! Men det er jo flere her inne som har opplevd litt ufarlige småblødninger tidlig, krysser fingrene for at det er det for deg også!!Ja håper det! Hadde masse blødninger i forrige svangerskap men det var fra uke 7+. Det var myyye bekymringer og kjennr jeg blir helt matt av å lure på alt dette igjen..:/