Symptomer

Varierende.. det eneste som stort sett er der hele dagen er det at jeg er så innmari trøtt!

Jeg tar også allergitabletter da, de gjør det ikke lettere mtp på trøttheten iallefall..

Hvordan opplever dere symptomer? Hele dagen eller varierende?
Varierende! Både i løpet av dagen og fra dag til dag. Både i type symptom og styrke :happy:
Hatt et par dager hvor jeg har følt på litt lite symptomer (stresset selvfølgelig litt :sorry:), men nå har de tatt seg litt opp igjen..
Kan ikke huske at jeg kjente så mye etter og hadde så mange tanker med førstemann, men jeg har vel bare glemt det :hilarious:

Godt å høre det er varierende:) Kjenner jeg stresse med engang (pga kjemisk i mai). Da forsvant alle symptomer helt plutselig. Er enda ett par dager til ikm også her.

Varierende! Både i løpet av dagen og fra dag til dag. Både i type symptom og styrke :happy:
Hatt et par dager hvor jeg har følt på litt lite symptomer (stresset selvfølgelig litt :sorry:), men nå har de tatt seg litt opp igjen..
Kan ikke huske at jeg kjente så mye etter og hadde så mange tanker med førstemann, men jeg har vel bare glemt det :hilarious:
Signerer på absolutt alt!

Skjønner den godt! Hadde en streifer i mai selv, rakk akkurat å få svakt positiv test før det begynte med litt spotting noen timer senere. MEN jeg har lest et sted at når man hadde en streifer mnd før har man fortsatt graviditetsbevarende hormon i kroppen ved neste syklus, som kan bidra til å opprettholde graviditeten :happy:
Har null faktasjekk eller kilde på dette, men siden det var positivt velger jeg å tru på det :hilarious::hilarious::hilarious:

Skulle svare på innlegget ditt lillemai, men det klarte jeg visst ikke..

Noen av dere som fryser mye?! Jeg et iskald hele tiden, enten jeg er hjemme eller på jobb.. han på butikken tvers ovenfor gå i t-skjorte, jeg tok akkurat en ull-cardigan på meg over blusen...
Er det et symptom eller bare jeg som er en skikkelig ispinne? [emoji28]

Kjente noen av dere symptomer før positiv test?

Med første kom kvalmen med èn gang. Med andremann kjente jeg ikke noe spesielt. Denne gangen var det murring nederst i magen. Kroppen er jammen meg fantastisk!

Kjente noen av dere symptomer før positiv test?

Med første kom kvalmen med èn gang. Med andremann kjente jeg ikke noe spesielt. Denne gangen var det murring nederst i magen. Kroppen er jammen meg fantastisk!
Før jeg fikk positiv test hadde jeg symptomer som jeg ikke viste at var symptomer før i etterkant. DVs en uke etter befruktning så sov jeg i flere dager med to varmeflasker og frøs fremdeles... Brystene var ømme og såre (tenkte ikke over det) og jeg hadde murringer i nedre mageregion (jeg trodde mensen skulle komme straks...)... Skjønner nå hva det var :D er 4+6 i dag, ingen kvalme foreløpig!

Noen av dere som fryser mye?! Jeg et iskald hele tiden, enten jeg er hjemme eller på jobb.. han på butikken tvers ovenfor gå i t-skjorte, jeg tok akkurat en ull-cardigan på meg over blusen...
Er det et symptom eller bare jeg som er en skikkelig ispinne? [emoji28]
Frøs mye i uke 4 ;p

Skjønner den godt! Hadde en streifer i mai selv, rakk akkurat å få svakt positiv test før det begynte med litt spotting noen timer senere. MEN jeg har lest et sted at når man hadde en streifer mnd før har man fortsatt graviditetsbevarende hormon i kroppen ved neste syklus, som kan bidra til å opprettholde graviditeten :happy:
Har null faktasjekk eller kilde på dette, men siden det var positivt velger jeg å tru på det :hilarious::hilarious::hilarious:

Skulle svare på innlegget ditt lillemai, men det klarte jeg visst ikke..

Håper det stemmer :) føler for å ta tester hver dag for å se stigende strek. Men vet ikke om det er lurt å henge seg så opp i det?

Håper det stemmer :) føler for å ta tester hver dag for å se stigende strek. Men vet ikke om det er lurt å henge seg så opp i det?
Nei, det er jo smak og behag, men testene er jo egentlig ikke laget for å gradere HCG, mer en ja/nei over en viss verdi, så det kan jo også gi unødvendige bekymringer dersom man synes streken burde vært sterkere feks :happy:

De siste to dagene har kvalmen kommet litt i bølger. Blir ikke veldig kvalm, men litt uvel bare. Er ikke mer enn 3+5, så synes det er litt tidlig. Med tanke på at jeg fikk veldig tidlig positiv (7dpo), har jeg kanskje produsert HCG veldig fort?! Sist var jeg ikke kvalm før i uke 8 tror jeg, så synes det er litt tidlig nå. Håper jeg ikke blir veldig dårlig.

De siste to dagene har kvalmen kommet litt i bølger. Blir ikke veldig kvalm, men litt uvel bare. Er ikke mer enn 3+5, så synes det er litt tidlig. Med tanke på at jeg fikk veldig tidlig positiv (7dpo), har jeg kanskje produsert HCG veldig fort?! Sist var jeg ikke kvalm før i uke 8 tror jeg, så synes det er litt tidlig nå. Håper jeg ikke blir veldig dårlig.

Tror jeg også er 3+5. Har hatt tydelige symptomer siden 2+5. (Utenom i formiddag). Har kjent på lett kvalme en del. Sist ble jeg kvalm i uke 7-8 trur jeg!

Noen som har opplevd eller opplever litt lys rød/rosa spotting? er 4+6 i dag.

Ja! Eller mer blodspor i slim/utflod rundt IKM. Ga seg vel for en uke siden. Tok det opp med legen, og det er jo selvfølgelig helt normalt - men var livredd for at det skulle ta seg opp, og fortsatt redd for at det skal begynne igjen. Har fått henvisning til tidlig ul, både på grunn av blødningene og på grunn av en MA tidligere i år.

Okei, jeg har skikkelig ømme pupper nå. Kom plutselig! Hurra for første symptom :D

Back
Topp