Symptomer

Jeg har fortsatt ikke noen symptomer.. skremmer meg litt, for jeg har vært småkvalm begge de andre gangene. Da jeg i uke 9 mistet symptomene mine førte ikke det til noe bra (MA), så jeg vil gjerne ha symptomer. Kanskje det kommer etter legetima i morgen :dontknow

Å føle at man fryser ihjel.. er det et symptom eller bare en konsekvens av det elendige været her i nord?
En annen konsekvens av at jeg fryser er at jeg må tisse så sykt mye oftere.. :/
Og jeg er konstant trøtt!

Murring nederst i magen, trøtt og halvtett nese.

Blodtrykket mitt har allerede begynt å tulle med meg.. Er svimmel 24/7 og sliter med insomnia. Regner med at jeg kommer til å gå ned en del kilo i første trimester slik som jeg har gjort tidligere.. kjenner jeg gleder meg til de første ukene er over og ting stabiliserer seg litt!

Kastet opp for første gang i dag ..4+5 synes det var litt vel tidlig ? Noen andre som er mye kvalm eller kaster opp ?

Kastet opp for første gang i dag ..4+5 synes det var litt vel tidlig ? Noen andre som er mye kvalm eller kaster opp ?
Sist blei eg ikkje kvalm før i veke 11, og spydde heile andre trimester.
Lykke til, håpar det går fort over.

Ømme pupper, hyppige dobesøk, humørsvingninger og så våkner jeg hver natt kl 02.01?! Ligger våken kanskje en time eller to før jeg sovner igjen. Har heldigvis ferie, ellers kunne det blitt veldig slitsomt!:)

Ømme pupper, hyppige dobesøk, humørsvingninger og så våkner jeg hver natt kl 02.01?! Ligger våken kanskje en time eller to før jeg sovner igjen. Har heldigvis ferie, ellers kunne det blitt veldig slitsomt!:)

Å føle at man fryser ihjel.. er det et symptom eller bare en konsekvens av det elendige været her i nord?
En annen konsekvens av at jeg fryser er at jeg må tisse så sykt mye oftere.. :/
Og jeg er konstant trøtt!
Å fryse var vell et symptom jeg hadde i en hel uke ca 8 dager etter befruktning... viste ikke jeg var gravid da, men tenker nå at det er svært unormalt for meg å sove med to varmeflasker i juni mnd

Sist: trøtt som berre juling i første trimester, litt ligamentsmerter. Spydde heile andre trimester.

No: litt strekking i livmora, trøtt. Kryssar alt er har for at eg ikkje skal bli så kvalm som sist.

Første gang jeg gikk gravid var jeg dårlig og spydde før jeg fikk positiv test. Det varte halve svangerskapet. Men for de fleste gir det seg rundt uke 12, og noen enda tidligere. Jeg føler med deg - håper du slipper unna det verste :)

Har faktisk slitt helt siden eggløsning, med ømme bryster, og uendelig mye stikking ved eggstokkene. Må spise ofte, da kroppen sier ifra enten med sultfølelse, eller kvalme. Nå vokser brystene mer og mer. :) Også humørsvigninger. veldig trøtt... Har en sønn på 2 år, som ble født mars 2016. Han merka jeg også tidlig med ekstrem pms symptomer. Det forsvant fort ved positiv test. og fikk kvalme uke 6, som varte til uke 8. spennende å se om det blir noe mer likheter:) men med han så vokste ikke brystene før jeg fødte og melka kom. litt gøy at de vokser nå allerede, da jeg opprinnelig har bittesmå :D Er 4+0 uker i dag :)

også må jeg legge til, ekstrem varm! mannen har kommentert i det siste på natta at jeg kooker. samme gjorde han da jeg var tidlig gravid med sønnen våres :'D

Trøtt... Trøtt som bare det, gjespa så sinnsykt mye at jeg trodde jeg skulle få kjeven ut av ledd på obs i ettermiddag! [emoji28]

Ellers litt "tung" øverst i ryggen og brystet, som om halsbrann eller kvalme bygger seg opp.. [emoji58]

Trøtt! Sover på dagen før jobb og klarer nesten ikke åpne øya når klokka ringer. Men det er nok en kombo med allergien og at jeg har slutta på allergipiller[emoji43]
Ellers så er jeg tidvis kvalm. Får sånne kvalmeanfall. Uggen om morran og når jeg er sliten.

Back
Topp