Symptomer

I dag slår kvalmen alle rekorder fra tidligere svangerskap. Har spydd 5 ganger. Spyr av alt (men spyr ikke opp alt, heldigvis). Fysj
 
Idag er jeg bare skikkelig hormonell. Har lyst til å vekselsvis grine/bli sinna. Heldigvis er jeg alene hjemme idag. Nå skal jeg sette meg i sofaen foran tvn alene resten av dagen. Det blir nydelig!
 
I dag er jeg bare sikkelig rar i kroppen, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. :eek: Nesten litt tom følelse :eek:
 
Noen som vil hive over noen symtomer til meg? Føler meg absolutt ikke gravid, å skulle veldig gjerne hatt MASSE symptomer[emoji23] er bare 5+4 (ca), men anyway, hadde ikke gjort noe med litt kvalme å vonde bryster kjenner jeg[emoji13][emoji5]
 
27-28 dager troor eg .. [emoji28]

Da er du jo evt bare på syklusdag 17-18 og kanskje 3-4 dpo? Er litt for tidlig å kjenne symptomer, men ikke umulig. Noen har El veldig tidlig, feks dag 10-11. Da er du jo 7-8 dpo og kan kanskje begynne å kjenne forskjellige ting som du nevner.

Er alltid spennende å teste etter eggløsning. Når skal du teste?
 
Noen som vil hive over noen symtomer til meg? Føler meg absolutt ikke gravid, å skulle veldig gjerne hatt MASSE symptomer[emoji23] er bare 5+4 (ca), men anyway, hadde ikke gjort noe med litt kvalme å vonde bryster kjenner jeg[emoji13][emoji5]
Å du kan få kvalmen min, slappheta, de ømme puppene! Værsegoo :')
 
Noen som vil hive over noen symtomer til meg? Føler meg absolutt ikke gravid, å skulle veldig gjerne hatt MASSE symptomer[emoji23] er bare 5+4 (ca), men anyway, hadde ikke gjort noe med litt kvalme å vonde bryster kjenner jeg[emoji13][emoji5]
Å du kan få kvalmen min, slappheta, de ømme puppene! Værsegoo :')
 
Blei så overlykkelig igår for endelig å få andre symptomer enn kun murringer innimellom.. puppene blei supervonde igår[emoji16] merkelig sak å være fornøyd med det men[emoji23] Forresten 4+6 idag[emoji4]
 
Å du kan få kvalmen min, slappheta, de ømme puppene! Værsegoo :')
[emoji23][emoji23] tusen takk[emoji12] har fire barn fra før, å har jo hatt symptomer med de, men klarer ikke huske når de begynte[emoji57] å når jeg ikke har symptomer så føler jeg meg absolutt ikke gravid[emoji13]
 
Da er du jo evt bare på syklusdag 17-18 og kanskje 3-4 dpo? Er litt for tidlig å kjenne symptomer, men ikke umulig. Noen har El veldig tidlig, feks dag 10-11. Da er du jo 7-8 dpo og kan kanskje begynne å kjenne forskjellige ting som du nevner.

Er alltid spennende å teste etter eggløsning. Når skal du teste?

Eg skal prøøve å lavær å teste til søndag neste ute, men får se! [emoji28]
 
Ømme pupper, trøtt, hormonella!!! Og uvel på og av...
 
Enn så lenge sluppet unna ømme pupper.
Press, bobler og litt ligamentstrekk nederst ved magen [emoji16]
Sabla vondt i korsryggen, kiro mener det er begynnende bekkenløsning. Småkvalm om morran, og hvis jeg spiser mye.

Masse luft, både foran og bak.
Vekslende hard og løs mage.

Og får en sånn varmebølge over meg om kvelden, ørene koker å kinnene knall rød :p

Ellers kald på hender å bein.


Men jeg ELSKER alle symptomene mine [emoji173]️
 
[emoji23][emoji23] tusen takk[emoji12] har fire barn fra før, å har jo hatt symptomer med de, men klarer ikke huske når de begynte[emoji57] å når jeg ikke har symptomer så føler jeg meg absolutt ikke gravid[emoji13]
Hehe, nei man er jo forskjellige :eek: Jeg fikk masse symptomer en uke før jeg visste jeg var gravid :') Trodde bare influensan ble værre og værre for hver dag som gikk :') Men når jeg har vært dårlig i 2 uker begynte det å skurre og jeg gikk inn i appen "flo" der jeg registerer når jeg har mensen og når kan vente den og der inne sto det jeg var en dag over tiden. Bestemte jeg meg bare for å ta en test for å få den mensen. For det som skurret var ikke at jeg var gravid, jeg trodde nemmelig det var mensen jeg ventet meg og derfor jeg var så dårlig :') Men testen viste meg jo 2 streker og da koblet jeg jo alt i hop og fant ut at det var nok ingen influensa jeg har hatt :D
 
Okei, nå tror jeg at jeg kan få ramsa opp fem symptomer;
1. Hormonell
2. Trøtt
3. Småkvalm
4. Frossen
5. Fotsålene brenner som ild når jeg har lagt meg.
 
Kvalm, ømme bryster, fryser, rar smak i munnen, tung følelse ved livmor. Ligamentsmerter når jeg nyser eller reiser meg fort.
 
Jeg har nesten ingen symptomer jeg, det eneste er at jeg har litt ømme pupper, og er småuggen om kvelden.
De andre gangene jeg har vært gravid har jeg spydd fra ende til annen.
Helt merkelig...
Ikke tisser jeg mer enn normalt heller.. haha..
 
I dag har virkelig tissinga kommet på :eek: Føler jeg må på do hele tiden...
Ellers er kvalmen veldig av og på. I går var jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt og i dag kom den en stund etter at jeg våknet. (sikkert fordi jeg måtte springe på do og ikke fikk spist en kjeks først når jeg tenker meg om :eek: )
 
Kvalm, svimmel og humørsvingninger er vel de mest fremtredende symptomene her :p
 
Jeg har vært på jobb i fire timer, og tisset åtte ganger ‍♀️
 
Back
Topp