Det er normalt å fryse. Har vært sånn selv så jeg har lest en del om det og det er fler som fryser. Er 7+3.
Frysingen er heldigvis over nå. Nå er jeg 9+4. Men det var helt ille i uke fem til åtte [emoji301]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er normalt å fryse. Har vært sånn selv så jeg har lest en del om det og det er fler som fryser. Er 7+3.
Så deilig! Min begynner også heldigvis å gi seg nåFrysingen er heldigvis over nå. Nå er jeg 9+4. Men det var helt ille i uke fem til åtte [emoji301]️
Noen flere som har økt utflod?
Håper det. Kvalmen har bare blitt verre og verre med hvert svangerskap [emoji20]Huff det er så tungt håper formen blir bedre[emoji173]
Ja! I perioder har jeg jevnlig løpt på do, helt sikker på at det var blod. [emoji30]
Huff Ikke noe særlig.. Føler du deg bedre etter du har spydd eller er du helt gåen?Hadde håpt på en dag uten oppkast, men nei. Slitsomt altså! Er det andre som kaster opp nesten hver dag?
Føler meg alltid bedre etterpå Nå klarte jeg å spise en bolle så det gjorde segHuff Ikke noe særlig.. Føler du deg bedre etter du har spydd eller er du helt gåen?
Hadde håpt på en dag uten oppkast, men nei. Slitsomt altså! Er det andre som kaster opp nesten hver dag?
Det er bra da <3 Var det jeg også har merket de gangene jeg har spydd, så har jeg følt meg nesten "helt normal" etterpå. Istedefor å gå kvalm hele dagen -.-Føler meg alltid bedre etterpå Nå klarte jeg å spise en bolle så det gjorde seg
Det er bra da <3 Var det jeg også har merket de gangene jeg har spydd, så har jeg følt meg nesten "helt normal" etterpå. Istedefor å gå kvalm hele dagen -.-