Symptomer

En tråd i 'Desember 2018' startet av Oslo1989, 24 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Frysingen er heldigvis over nå. Nå er jeg 9+4. Men det var helt ille i uke fem til åtte [emoji301]️

2. Bkno5261292 Første møte med forumet

Så deilig! Min begynner også heldigvis å gi seg nå

3. KimaGreggs Glad i forumet Desemberlykke 2018

Ja! I perioder har jeg jevnlig løpt på do, helt sikker på at det var blod. [emoji30]

4. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015 Augustbarna 2021

Håper det. Kvalmen har bare blitt verre og verre med hvert svangerskap [emoji20]

5. Lix Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3

Jeg måtte kaste opp to ganger på jobb i dag! Var helt pyton. Dagen gikk sånn i ett at jeg ikke rakk å fylle magen innimellom heller. Gikk konstant og var redd for at det skulle skje igjen :(

6. Solbolle92 Flørter med forumet

Jaa! Her og[emoji85] så lenge det blir med utflod og ikke blod er jeg fornøyd!

7. Lita-go Elsker forumet Septemberlykke 2021 Desemberlykke 2018

Idag stikker og strekker det masse nederst i magen.. ikke vondt, men veldig ubehagelig... 8+5 idag

8. bolleiovnenforførstegang Andre møte med forumet

"mista" stort sett kvalmen for noen dager siden, og har vært bekymra siden da, men i dag stikker og strekker det bra nede i magen! Så tar det som et godt tegn :) Snart 7 uker.

9. Alltidsmilende Flørter med forumet

Ikke fått positiv test .. men, helt sykt hormonell, plutselig masse små kviser i ansiktet, murringer, strekt veldig i livmoren når eg har strekt foten i visse vinkler, svimmer og uggen selv om eg spiser, syykt trøtt, kroppen er sliten men ikke hode på en måte, puppene har vokst voldsomt og de er litt ømme .. om denne syklusen er lik forrige har eg ikm imorgen/overimorgen.. skal eg løpe å kjøpe en test å ta imorgen tidlig..? Redd for å bli skuffet om den er negativ .. [emoji849]

Ka tror dere ?

10. BoOojaa Guest

Litt ømme bryster. Lite matlyst. Hodepine. Trøtt og små uggen.

11. Mammatil1håperpå2 Elsker forumet Desemberlykke 2018

Fryser, tisser ofte, spiser mer(og sunnere), trøtt, og halsbrann(syns kanskje det er vel tidlig i uke 7?)

12. Lilth Elsker forumet Junilykke 2022 Himmelbarn Assistert-jentene

My GAWD my boobs!! [emoji37]
    Kjennes ut som noen har fylt de med sand!
    Er så utrolig ømme etter en dag i "buret" og går med konstante harde brystvorter. Som kjennes ut som de har blitt dratt i hele dagen [emoji85]

Gleder meg til å prøve amming altså [emoji23][emoji23]

• Liker Liker x 2
  13. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Hodepine i dag, litt kvalm når når jeg våknet, voldsomt med murringer i magen igjen. Små ømme bryst. 8+0 i dag

14. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Andre som har fått mye hardere bryst? :eek:

15. Lix Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3

Hadde håpt på en dag uten oppkast, men nei. Slitsomt altså! Er det andre som kaster opp nesten hver dag?

16. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Huff :( Ikke noe særlig.. Føler du deg bedre etter du har spydd eller er du helt gåen?

17. Lix Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3

Føler meg alltid bedre etterpå :) Nå klarte jeg å spise en bolle så det gjorde seg :)

18. Lita-go Elsker forumet Septemberlykke 2021 Desemberlykke 2018

Ja, stort sett hver dag. De siste 3 ukene har det vel bare vært 3 dager uten...

19. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Det er bra da <3 Var det jeg også har merket de gangene jeg har spydd, så har jeg følt meg nesten "helt normal" etterpå. Istedefor å gå kvalm hele dagen -.-

20. Lita-go Elsker forumet Septemberlykke 2021 Desemberlykke 2018

Samme her... i starten var jeg redd for å spy, men det blir jo så mye bedre når man får det opp....

Del denne siden