Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff Hørtes ikke noe særlig utI dag slår kvalmen alle rekorder fra tidligere svangerskap. Har spydd 5 ganger. Spyr av alt (men spyr ikke opp alt, heldigvis). Fysj
Ja det var veldig tidlig... hvor mange dpo/hvor lange sykluser har du?
27-28 dager troor eg .. [emoji28]
Å du kan få kvalmen min, slappheta, de ømme puppene! Værsegoo :')Noen som vil hive over noen symtomer til meg? Føler meg absolutt ikke gravid, å skulle veldig gjerne hatt MASSE symptomer[emoji23] er bare 5+4 (ca), men anyway, hadde ikke gjort noe med litt kvalme å vonde bryster kjenner jeg[emoji13][emoji5]
Å du kan få kvalmen min, slappheta, de ømme puppene! Værsegoo :')Noen som vil hive over noen symtomer til meg? Føler meg absolutt ikke gravid, å skulle veldig gjerne hatt MASSE symptomer[emoji23] er bare 5+4 (ca), men anyway, hadde ikke gjort noe med litt kvalme å vonde bryster kjenner jeg[emoji13][emoji5]
[emoji23][emoji23] tusen takk[emoji12] har fire barn fra før, å har jo hatt symptomer med de, men klarer ikke huske når de begynte[emoji57] å når jeg ikke har symptomer så føler jeg meg absolutt ikke gravid[emoji13]Å du kan få kvalmen min, slappheta, de ømme puppene! Værsegoo :')
Da er du jo evt bare på syklusdag 17-18 og kanskje 3-4 dpo? Er litt for tidlig å kjenne symptomer, men ikke umulig. Noen har El veldig tidlig, feks dag 10-11. Da er du jo 7-8 dpo og kan kanskje begynne å kjenne forskjellige ting som du nevner.
Er alltid spennende å teste etter eggløsning. Når skal du teste?
Hehe, nei man er jo forskjellige Jeg fikk masse symptomer en uke før jeg visste jeg var gravid :') Trodde bare influensan ble værre og værre for hver dag som gikk :') Men når jeg har vært dårlig i 2 uker begynte det å skurre og jeg gikk inn i appen "flo" der jeg registerer når jeg har mensen og når kan vente den og der inne sto det jeg var en dag over tiden. Bestemte jeg meg bare for å ta en test for å få den mensen. For det som skurret var ikke at jeg var gravid, jeg trodde nemmelig det var mensen jeg ventet meg og derfor jeg var så dårlig :') Men testen viste meg jo 2 streker og da koblet jeg jo alt i hop og fant ut at det var nok ingen influensa jeg har hatt[emoji23][emoji23] tusen takk[emoji12] har fire barn fra før, å har jo hatt symptomer med de, men klarer ikke huske når de begynte[emoji57] å når jeg ikke har symptomer så føler jeg meg absolutt ikke gravid[emoji13]