Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ouch!
Jeg har tidligvakt i barnehagen, må opp 04.30 [emoji33]
Det er ikke like digg som før for å si det sånn [emoji14]
Jeg er overlykkelig over å være gravid, men akkurat denne delen har jeg ikke savna [emoji23]
Grøss [emoji32]
Aldri likt kald kaffe [emoji37]
Ble avhengig av energidrikker under første svangerskapet [emoji85]
Åpner ikke før kl 7.10, men jeg pendler [emoji14]Hvor tidlig åpner barnehagen? Jeg syns det er nok vanskelig og komme seg på jobb til halv 8 om morgen :')
Det har jeg alltid [emoji85][emoji14]Kjempe tydelige blodårer på brystet, ser ut som et edderkopp nett
Huff, jeg er virkelig et B menneske jeg :') Liker å sove lenge, syns det er grufult og stå opp mellom halv 7 og 7 nå jeg skal på jobb Å det har virkelig ikke blitt noe bedre siden jeg ble gravid heller.. Så lurer på hvordan dette vil gå for nå har jeg jo en framtid med veldig lite søvn framfor meg :') Men heldigvis blir man vant med den hverdagen og vil jeg troÅpner ikke før kl 7.10, men jeg pendler [emoji14]
Må fylle bensin før jeg drar og liker å ha god tid
Det seneste jeg står opp i løpet av en uke er kl 7 [emoji14]
Det har jeg alltid [emoji85][emoji14]
Men så kaller de meg spøkelset på jobb når vi tar frem sommerklæra [emoji23]
Jeg stod ikke opp før 04.55 i dag [emoji33][emoji23]Huff, jeg er virkelig et B menneske jeg :') Liker å sove lenge, syns det er grufult og stå opp mellom halv 7 og 7 nå jeg skal på jobb Å det har virkelig ikke blitt noe bedre siden jeg ble gravid heller.. Så lurer på hvordan dette vil gå for nå har jeg jo en framtid med veldig lite søvn framfor meg :') Men heldigvis blir man vant med den hverdagen og vil jeg tro
Er så ufattelig trøtt at jeg fungerer ikke. lyst å bare sove, men har en 2 åring å passe på og[emoji54] Og der kom avsmaken på mat og ting smaker annerledes... gleder meg til å få energi igjen ..
Har kalde hender, men tror jeg alltid har hattHar fått så kalde hender? Føttene også.. flere? Til vanlig er jeg glovarm
Ja kroppen er blitt varmere, men må ligge med pysj.. d bruker jeg sjelden til vanligHar kalde hender, men tror jeg alltid har hatt
Føler kroppen generelt har blitt varmere
Ikke testet enda da eg har ikm 7 mai, men det "bobler" på en måte nedentil, stikker på en måte av og til, begynt å få ømme pupper og nipplene klør, og er småuggen generelt.. er kanskje tidlig å merke noe ? [emoji85]