Symptomer

Ouch!
Jeg har tidligvakt i barnehagen, må opp 04.30 [emoji33]
Det er ikke like digg som før for å si det sånn [emoji14]

Jeg er overlykkelig over å være gravid, men akkurat denne delen har jeg ikke savna [emoji23]

Åherremin det var virkelig alt for tidlig!! Ja, jeg er selvfølgelig overlykkelig selv, men at det skulle være så energitappende hadde jeg virkelig ikke forestilt meg! Fortsetter dette får jeg jo liggesår snart[emoji23]
 
Grøss [emoji32]
Aldri likt kald kaffe [emoji37]
Ble avhengig av energidrikker under første svangerskapet [emoji85]

Haha, nei, kald kaffe er grufullt! Men iskaffe er mer som sjokolademelk med litt kaffesmak. Får en liten piff! :)
 
Hvor tidlig åpner barnehagen? :eek: Jeg syns det er nok vanskelig og komme seg på jobb til halv 8 om morgen :')
Åpner ikke før kl 7.10, men jeg pendler [emoji14]
Må fylle bensin før jeg drar og liker å ha god tid
Det seneste jeg står opp i løpet av en uke er kl 7 [emoji14]
 
Åpner ikke før kl 7.10, men jeg pendler [emoji14]
Må fylle bensin før jeg drar og liker å ha god tid
Det seneste jeg står opp i løpet av en uke er kl 7 [emoji14]
Huff, jeg er virkelig et B menneske jeg :') Liker å sove lenge, syns det er grufult og stå opp mellom halv 7 og 7 nå jeg skal på jobb :eek: Å det har virkelig ikke blitt noe bedre siden jeg ble gravid heller.. Så lurer på hvordan dette vil gå for nå har jeg jo en framtid med veldig lite søvn framfor meg :') Men heldigvis blir man vant med den hverdagen og vil jeg tro :)
 
Det har jeg alltid [emoji85][emoji14]
Men så kaller de meg spøkelset på jobb når vi tar frem sommerklæra [emoji23]

Haha.. [emoji317] har det mest på armene og hendene til vanlig. Men nå ser man det på opp til skuldrene/krage beinet.
 
Huff, jeg er virkelig et B menneske jeg :') Liker å sove lenge, syns det er grufult og stå opp mellom halv 7 og 7 nå jeg skal på jobb :eek: Å det har virkelig ikke blitt noe bedre siden jeg ble gravid heller.. Så lurer på hvordan dette vil gå for nå har jeg jo en framtid med veldig lite søvn framfor meg :') Men heldigvis blir man vant med den hverdagen og vil jeg tro :)
Jeg stod ikke opp før 04.55 i dag [emoji33][emoji23]
Her er vi ganske heldige, jeg er A-menneske og han er B-menneske [emoji4]
Så vi er rusta til alle døgnets tider [emoji23]
 
Hodepine,tett nese og sykt tunge boobs. Og gass uten sidestykke
 
Kvalme! 6+4 kom den på besøk, og jeg ble faktisk ganske glad!
Åpna kjøleskapet, og der var den jammen
Greide å begrense den med å spise både hjemme og på jobb, håper det fortsetter slik :)
 
Er så ufattelig trøtt at jeg fungerer ikke. lyst å bare sove, men har en 2 åring å passe på og[emoji54] Og der kom avsmaken på mat og ting smaker annerledes... gleder meg til å få energi igjen ..
 
Er så ufattelig trøtt at jeg fungerer ikke. lyst å bare sove, men har en 2 åring å passe på og[emoji54] Og der kom avsmaken på mat og ting smaker annerledes... gleder meg til å få energi igjen ..

Kan si meg enig der at jeg gleder meg veldig til å få energi igjen :eek:
 
Blir helt tullete av den her magen! :eek: løs på morgen etter jeg har stått opp, men helt stopp utover ettermiddagen og kvelden. :') Man skal virkelig ikke bli klok på det som skjer i kroppen :')
 
Puppene verker og magen er ikke god :(
 
Har fått så kalde hender? Føttene også.. flere? Til vanlig er jeg glovarm
 
Ikke testet enda da eg har ikm 7 mai, men det "bobler" på en måte nedentil, stikker på en måte av og til, begynt å få ømme pupper og nipplene klør, og er småuggen generelt.. er kanskje tidlig å merke noe ? [emoji85]
 
Ikke testet enda da eg har ikm 7 mai, men det "bobler" på en måte nedentil, stikker på en måte av og til, begynt å få ømme pupper og nipplene klør, og er småuggen generelt.. er kanskje tidlig å merke noe ? [emoji85]

Ja det var veldig tidlig... hvor mange dpo/hvor lange sykluser har du?
 
Back
Topp