Symptomer

Det er normalt å fryse. Har vært sånn selv så jeg har lest en del om det og det er fler som fryser. Er 7+3.

Frysingen er heldigvis over nå. Nå er jeg 9+4. Men det var helt ille i uke fem til åtte [emoji301]️
 
Jeg måtte kaste opp to ganger på jobb i dag! Var helt pyton. Dagen gikk sånn i ett at jeg ikke rakk å fylle magen innimellom heller. Gikk konstant og var redd for at det skulle skje igjen :(
 
Idag stikker og strekker det masse nederst i magen.. ikke vondt, men veldig ubehagelig... 8+5 idag
 
"mista" stort sett kvalmen for noen dager siden, og har vært bekymra siden da, men i dag stikker og strekker det bra nede i magen! Så tar det som et godt tegn :) Snart 7 uker.
 
Ikke fått positiv test .. men, helt sykt hormonell, plutselig masse små kviser i ansiktet, murringer, strekt veldig i livmoren når eg har strekt foten i visse vinkler, svimmer og uggen selv om eg spiser, syykt trøtt, kroppen er sliten men ikke hode på en måte, puppene har vokst voldsomt og de er litt ømme .. om denne syklusen er lik forrige har eg ikm imorgen/overimorgen.. skal eg løpe å kjøpe en test å ta imorgen tidlig..? Redd for å bli skuffet om den er negativ .. [emoji849]

Ka tror dere ?
 
Litt ømme bryster. Lite matlyst. Hodepine. Trøtt og små uggen.
 
My GAWD my boobs!! [emoji37]
Kjennes ut som noen har fylt de med sand!
Er så utrolig ømme etter en dag i "buret" og går med konstante harde brystvorter. Som kjennes ut som de har blitt dratt i hele dagen [emoji85]

Gleder meg til å prøve amming altså [emoji23][emoji23]
 
Hodepine i dag, litt kvalm når når jeg våknet, voldsomt med murringer i magen igjen. Små ømme bryst. 8+0 i dag
 
Hadde håpt på en dag uten oppkast, men nei. Slitsomt altså! Er det andre som kaster opp nesten hver dag?
 
Hadde håpt på en dag uten oppkast, men nei. Slitsomt altså! Er det andre som kaster opp nesten hver dag?

Ja, stort sett hver dag. De siste 3 ukene har det vel bare vært 3 dager uten...
 
Føler meg alltid bedre etterpå :) Nå klarte jeg å spise en bolle så det gjorde seg :)
Det er bra da <3 Var det jeg også har merket de gangene jeg har spydd, så har jeg følt meg nesten "helt normal" etterpå. Istedefor å gå kvalm hele dagen -.-
 
Det er bra da <3 Var det jeg også har merket de gangene jeg har spydd, så har jeg følt meg nesten "helt normal" etterpå. Istedefor å gå kvalm hele dagen -.-

Samme her... i starten var jeg redd for å spy, men det blir jo så mye bedre når man får det opp....
 
Back
Topp