Symptomer

Jeg var veldig nøye sist, og er det egentlig nå også, men har lyst på noe hele tiden. Spesielt sjokolade og potetgull hehe. Ikke så lett å holde seg unna altså. Sist drakke jeg endel kaffe, men koffeinfri. Har ikke fristet så mye foreløpig, men savner selve følelsen og roen jeg fikk av morgenkaffen.
Jeg er dårlig på nok måltider til vanlig, men sist ble jeg kvalm hvis det gikk for lenge i mellom så det måtte liksom til [emoji14]
Drikker fortsatt kaffe, men max 1-2 kopper om dagen, en sjeldent gang 3 hvis vi har sene møter [emoji4]
Har egentlig ikke lyst på noe særlig [emoji14]
Nå sitter jeg og prøver hardt å motivere meg selv til å lage litt pasta carbonara [emoji23]
 
Kaffe smaker ikke noe godt, og jeg elsker vanligvis kaffe. Det er litt dritt på jobb fordi jeg fort blir tom for energi, men håper det blir bedre snart.
 
Kaffe smaker ikke noe godt, og jeg elsker vanligvis kaffe. Det er litt dritt på jobb fordi jeg fort blir tom for energi, men håper det blir bedre snart.
Energinivået mitt er på sånn 20%, vanligvis er det på rundt 120% [emoji32]
Kaffe gir meg frysninger om dagen [emoji37]
Med storesøster holdt utmattelsen ut uke 13. Litt bedre nå siden det går mot sommer [emoji14]
 
Energinivået mitt er på sånn 20%, vanligvis er det på rundt 120% [emoji32]
Kaffe gir meg frysninger om dagen [emoji37]
Med storesøster holdt utmattelsen ut uke 13. Litt bedre nå siden det går mot sommer [emoji14]

Bare en liten måned igjen da [emoji23] Jeg måtte ta meg en dupp på en time ista. Helt utmattet. Alt gjør meg voldsomt sliten.
 
Jeg er dårlig på nok måltider til vanlig, men sist ble jeg kvalm hvis det gikk for lenge i mellom så det måtte liksom til [emoji14]
Drikker fortsatt kaffe, men max 1-2 kopper om dagen, en sjeldent gang 3 hvis vi har sene møter [emoji4]
Har egentlig ikke lyst på noe særlig [emoji14]
Nå sitter jeg og prøver hardt å motivere meg selv til å lage litt pasta carbonara [emoji23]
Matlaging er noe av det verste faktisk syns jeg. Her i hus lager mannen all maten. Det er ikke så stor forskjell fra vanlig faktisk :D Men jeg pleier å rydde og ordne mye, så nå ser huset ut som en dass og kleskurvene flyter over
 
Bare en liten måned igjen da [emoji23] Jeg måtte ta meg en dupp på en time ista. Helt utmattet. Alt gjør meg voldsomt sliten.
Halvannen måned [emoji33]
Er bare i uke 6 [emoji85]
Jeg sov 2.5time i går!! Midt på dagen [emoji33]
 
Energinivået mitt er på sånn 20%, vanligvis er det på rundt 120% [emoji32]
Kaffe gir meg frysninger om dagen [emoji37]
Med storesøster holdt utmattelsen ut uke 13. Litt bedre nå siden det går mot sommer [emoji14]

Fullstendig utmattet her også[emoji33] Vært helt lam siden fredag og skjønner ikke hvordan jeg skal takle 11 timer på jobb i morgen[emoji33]
 
Fullstendig utmattet her også[emoji33] Vært helt lam siden fredag og skjønner ikke hvordan jeg skal takle 11 timer på jobb i morgen[emoji33]
Ouch!
Jeg har tidligvakt i barnehagen, må opp 04.30 [emoji33]
Det er ikke like digg som før for å si det sånn [emoji14]

Jeg er overlykkelig over å være gravid, men akkurat denne delen har jeg ikke savna [emoji23]
 
Ouch!
Jeg har tidligvakt i barnehagen, må opp 04.30 [emoji33]
Det er ikke like digg som før for å si det sånn [emoji14]

Jeg er overlykkelig over å være gravid, men akkurat denne delen har jeg ikke savna [emoji23]

Hvor tidlig åpner barnehagen? :eek: Jeg syns det er nok vanskelig og komme seg på jobb til halv 8 om morgen :')
 
4+2, sliter en del med korsryggen.
Ikke ømme pupper, enda.

Flere som har vondt i korsryggen?
 
Symptomene mine er så og si borte. Kun litt ømme pupper. Hatt mye murring frem til nå men. 5+3

Det skjedde med meg også. Var litt trøtt og sånn, men ellers ingenting. Begynte å bli litt tett i nesa for noen dager siden, men vet ikke om det er et symptom eller bare bihulebetennelse. Jeg er 8+1.
 
Back
Topp