Like trøtt, mindre oppblåst
Hehe, får være glad for mindre oppblåst da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Like trøtt, mindre oppblåst
Hehe, fort gjort :')Var så sliten i dag etter trening, jobb og handletur at jeg begynte å gråte i dusjen fordi kjæresten sa jeg hadde kjøpt feil salsa til tacoen og han sa det på en helt vanlig og hyggelig måte skal si humøret svinger, for nå begynner jeg nesten å le for meg selc når jeg skriver dette
Vondt/ømt i hele brysteneDere som har eller har hatt ømme/vonde bryster? Har dere vondt rundt brystene åg eller er det bare brystvortene og område rundt?
Vondt/ømt i hele brystene
Å, jeg fikk også i 2010 Luktesans ja... ligger her i senga og er sikker på at jeg kan kjenne røyklukt... men hvor det skulle komme fra aner jeg ikke!Er 4+5. Luktesansen blir mer og mer sensitiv! Kvalm, uggen, ømme/større bryster, mørkere rundt brystvorten, murringer i magen, trøtt, fryser, og humørsvingninger! I dag har eg begynt å gråte 3 ganger uten noen grunn Fikk veldig tidlige symptomer i 2010 og i fjor sommer.
Hos meg er hele puppen super ømDere som har eller har hatt ømme/vonde bryster? Har dere vondt rundt brystene åg eller er det bare brystvortene og område rundt?
Off, ja! Alt lukter! Kan ikkje åpne opp skinkepålegg eller noe uten å brekke meg!Å, jeg fikk også i 2010 Luktesans ja... ligger her i senga og er sikker på at jeg kan kjenne røyklukt... men hvor det skulle komme fra aner jeg ikke!