Like trøtt, mindre oppblåst![]()
Hehe, får være glad for mindre oppblåst da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Like trøtt, mindre oppblåst![]()

og han sa det på en helt vanlig og hyggelig måte
skal si humøret svinger, for nå begynner jeg nesten å le for meg selc når jeg skriver dette
Hehe, fort gjort :')Var så sliten i dag etter trening, jobb og handletur at jeg begynte å gråte i dusjen fordi kjæresten sa jeg hadde kjøpt feil salsa til tacoenog han sa det på en helt vanlig og hyggelig måte
skal si humøret svinger, for nå begynner jeg nesten å le for meg selc når jeg skriver dette
![]()
Vondt/ømt i hele brysteneDere som har eller har hatt ømme/vonde bryster? Har dere vondt rundt brystene åg eller er det bare brystvortene og område rundt?
Vondt/ømt i hele brystene
Å, jeg fikk også i 2010 Luktesans ja... ligger her i senga og er sikker på at jeg kan kjenne røyklukt... men hvor det skulle komme fra aner jeg ikke!Er 4+5. Luktesansen blir mer og mer sensitiv! Kvalm, uggen, ømme/større bryster, mørkere rundt brystvorten, murringer i magen, trøtt, fryser, og humørsvingninger! I dag har eg begynt å gråte 3 ganger uten noen grunnFikk veldig tidlige symptomer i 2010 og i fjor sommer.

Godt med forståelsesfulle kollegaer Hos meg er hele puppen super ømDere som har eller har hatt ømme/vonde bryster? Har dere vondt rundt brystene åg eller er det bare brystvortene og område rundt?
Off, ja! Alt lukter! Kan ikkje åpne opp skinkepålegg eller noe uten å brekke meg!Å, jeg fikk også i 2010 Luktesans ja... ligger her i senga og er sikker på at jeg kan kjenne røyklukt... men hvor det skulle komme fra aner jeg ikke!