Symptomer?

Vet om flere som nyser mye når de har vært gravide. Jeg gjorde det selv sist også, spesielt de første ukene av svangerskapet :) Men alle disse "symptomene" er jo veldig individuelle da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bare trøtt, sulten, får endel frysninger og nyser:p Ting jeg godt kan leve med!

Fått avsmak på kaffe (og jeg elsker kaffe)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Merker graviditeten i liten grad, men har litt ømme pupper, litt muringer i magen innimellom også blir eg småsvimmel viss eg reiser meg opp fort eller tar ein lang varm dusj...
 
Idag er jeg uvel. Murringer bak i korsryggen og nesten litt kvalm.
 
Murringer i korsryggen, kvalm av og på, halsbrann i går, skulle ønske puppene var ømmere :p føler de er mer ømme nå enn sist så det er vel positivt da :)




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Foreløpig er det bare masse nysing, blør lettere fra slimhinner, blir raskere andpusten, litt svimmel, mye tregere fordøyelse/oppblåsthet, menssmerter/murring (er det slik det kjennes når livmoren utvider seg?). Sist var jeg ekstremt trøtt, kvalm og svimmel fra ca uke 6. Jeg gruer meg, håper det blir annerledes denne gangen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
testet du deg før ikm eller før? jeg og har noe sinnsyke pupper de tar livet av meg men har ikke ikm før 13 juni. men de kjennes ut som når jeg gikk med de to første barna mine. aua!!!

Aner ikke hva ikm betyr engang :p vet bare at jeg skulle ha mensen i begynnelsen av mnd, så tok testen 3 juni, da hadde jeg første mensdag 4 mai sist. Så den ble positiv med en gang da :)
 
Jeg har fortsatt ømme pupper. Og hofte/rygg er også ganske vond.. har en gutt på 2 år som er veldig avhengig av å bli bært til tider så :p hehehe

Ellers har jeg vært meget lett antennelig i det siste. Men må bare prøve å legge det bort :)
 
Har stadig voksende og vonde pupper, har fått et voldsomt søvnbehov, irriterende god luktesans. Har blødd litt neseblod. Det skjer aldri ellers.
Sulten hele tiden, og trenger masse vann. Har ikke hatt lyst på kaffe eller svart te på noen uker nå. Er litt småkvalm til tider, det går i bølger. Blir mye fortere sliten. Ja og så masse murring som kommer og går. Er 5+2 i dag.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Haha, glemte å nevne oppblåstheten, enda det jo er det mest fasjonable symptomet av dem alle :-D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Hatt ømme pupper siden et par dager etter el, halsbrann i går, trøttheten kommer sigende, masse luft og hodepine, tett nese.. 4+1 i dag så dette er nok det tidligste jeg har kjent så mange symptomer av de tre gangene jeg har gått gravid:) Håper kvalmen holder seg unna:p
 
Også strekk når jeg reiser meg for brått og murringer, i går smerter i korsryggen og allerede bekkenvondt
 
Har stadig voksende og vonde pupper, har fått et voldsomt søvnbehov, irriterende god luktesans. Har blødd litt neseblod. Det skjer aldri ellers.
Sulten hele tiden, og trenger masse vann. Har ikke hatt lyst på kaffe eller svart te på noen uker nå. Er litt småkvalm til tider, det går i bølger. Blir mye fortere sliten. Ja og så masse murring som kommer og går. Er 5+2 i dag.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har det på akkurat samme måte! Jeg er 6+2.. Jeg er også litt irritabel og kjenner strekk i magen om jeg hoster/gjør brå bevegelser. Også har jeg tendens til bekkenløsning :(
 
Er det flere som føler de blir kvalmere av folat? Jeg har i det siste tatt det om morgenen, og har de siste dagene plages med mye kvalme. Våknet idag super kvalm. Glemte å ta folat, og etter lunsj har jeg nesten ikke vært kvalm :eek: har lest at den ikke skal ja bivirkninger, som f. Eks kvalme. Er det bare tilfeldig, eller kan en bli kvalmere/reagere på forlat? Noen som vet?
 
Nei jeg har ikke reagert på folat. Men kanskje du skulle høre med legen din :)
 
Nei jeg har ikke reagert på folat. Men kanskje du skulle høre med legen din :)
Burde kanskje gjøre det. Tok i går før jeg la meg og ble før jeg sovet. Har ikke tatt idag enda, og føler meg ok idag. Er mindre kvalm, men brekker meg innimellom. Merker jeg har mer energi også når jeg er mindre kvalm. Har første svangerskapskontroll i uke 12, men burde kanskje ha en time før det også:)
 
Trodde jeg hadde vært trøtt jeg, men idag snakker vi beyond trøtt.... og selvfølgelig når vi skal ha barna til samboeren min i helga :p og mannen min skal jobbe nattevakt inatt... Dette kan bli en interessant helg kjenner jeg!!
 
åh min gubbe skal også jobbe i helga... fra 7 til 19 både lørdag og søndag :/
 
Trodde jeg hadde vært trøtt jeg, men idag snakker vi beyond trøtt.... og selvfølgelig når vi skal ha barna til samboeren min i helga :p og mannen min skal jobbe nattevakt inatt... Dette kan bli en interessant helg kjenner jeg!!
Lykke til med helgen :) jeg tror hver dag at bå kan jeg ikke bli trøttere, men tar feil hver dag... Trøttere, trøttere, trøttere... Neste helg skal samboer bort så da er jeg alene med snuppa på 1,5. Kjenner det kan bli litt tøft om trøttheten skal fortsette på den måten...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp