Symptomer?

Har vel vært innom hvert eneste symptom på lista. :knegg: Men det jeg merker mest nå er puppene og øm/stram mage. Tisser oftere også og klør endel på magen
 
Høy hvilepuls er greia her...det er slitsomt det: ( ellers veldig kvalm, sliten, trøtt og hodepine...

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ømme pupper.
Og kjenner at den vonde smaken i munn er på vei, og med det følger kvalmen... :-(
Pluss at jeg blir trøtt og sliten, men hvis jeg får hvile bitte litt er jeg meg selv igjen :)

Siden jeg testet positivt har jeg vært lett irritabel. Men det virker som det begynner å gå over... Nå kommer sårbarheten sikkert? :-/ Håper ikke det.
 
Jeg har ikke ømme pupper i det hele tatt. Men kanskje det har med at jeg sluttet å amme forrigemann i starten av mai..
Men fra i går kveld av har jeg merket hormonene. Lett irritabel.
 
Oppblåst, føles ut som magen allerede presser seg uttover.
I tillegg har jeg fått små kjertler (?) rundt nipplene og på selve brytvorta. Er det noe andre har opplevd? Forrige gang var jeg langt på vei før jeg fikk noe endringer på puppene... SKulle gjerne likt å vist hva det der kommer av...Hmm
 
Idag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt ingen vondter. Blir nesten beskymret. Men jeg bør vel egentlig være glad for det men det er jeg ikke.
 
Idag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt ingen vondter. Blir nesten beskymret. Men jeg bør vel egentlig være glad for det men det er jeg ikke.
Akkurat det samme her. Så vidt antydning til kvalme tidligere idag, men ellers ingenting. Merker jeg blir bekymret. Er redd for å miste, spesielt ma. Må være så forferdelig å tro en er gravid, for å vise seg at det allerede har vært dødt en stund:(
 
Akkurat det samme her. Så vidt antydning til kvalme tidligere idag, men ellers ingenting. Merker jeg blir bekymret. Er redd for å miste, spesielt ma. Må være så forferdelig å tro en er gravid, for å vise seg at det allerede har vært dødt en stund:(
Huff blir redd bare du skriver det jeg
 
Huff blir redd bare du skriver det jeg
Bruker oversikten over hvor stor sjanse det er for at det går bra for å trygge meg selv, og håper på mer kvalme i morgen:p sjeldent jeg ønsker å være kvalm, men fram til jeg har hørt hjerte lyd er den veldig velkommen;)
 
Akkurat det samme her. Så vidt antydning til kvalme tidligere idag, men ellers ingenting. Merker jeg blir bekymret. Er redd for å miste, spesielt ma. Må være så forferdelig å tro en er gravid, for å vise seg at det allerede har vært dødt en stund:(
Det var det som skjedde med meg sist.
 
Off :( det er min største frykt. Merket du ingenting til det? Ikke smerter, fravær av symptomer eller noe?:/
Eg begynte å blø bittelitt, så da gikk jeg på ul for å skjekke og da viste det seg at det hadde vært dødt i nesten 6 uker. Ellers så hadde jeg ikke så veldig mye symptomer også fikk jeg en følelse om at dette ikke var bra. Men tror nok man merker det hvis det er noe gale
 
Eg begynte å blø bittelitt, så da gikk jeg på ul for å skjekke og da viste det seg at det hadde vært dødt i nesten 6 uker. Ellers så hadde jeg ikke så veldig mye symptomer også fikk jeg en følelse om at dette ikke var bra. Men tror nok man merker det hvis det er noe gale
OK. Jeg har helt siden vi satt der med første positiv test følt at det vil gå bra, og at jeg i februar sitter der med en nydelig liten baby i armene. Men de siste dagenehar jeg bekymret meg mye, for alt. Handler vel om at en er så utrolig sårbar i situasjonen en er i nå. Ble plutselig kvalm og kjente noe betryggende stikking fra magen i sta da. Tar det som en lite tegn fra spiren om at jeg ikke skal bekymre meg<3
 
OK. Jeg har helt siden vi satt der med første positiv test følt at det vil gå bra, og at jeg i februar sitter der med en nydelig liten baby i armene. Men de siste dagenehar jeg bekymret meg mye, for alt. Handler vel om at en er så utrolig sårbar i situasjonen en er i nå. Ble plutselig kvalm og kjente noe betryggende stikking fra magen i sta da. Tar det som en lite tegn fra spiren om at jeg ikke skal bekymre meg<3
Slapp av og gled deg over spira som vokser i magen :)
 
Jeg har heller ikke noe symptomer... :( ikke idag eller i går.. det blir at man tar en ekstra kikk på papiret på toalettet ... uff burde jo bare nyte det og være glad, men fy søren så vanskelig det er !!!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
I dag fikk jeg for første gang kjenne på det å være hormonell. :D
Holdt på å gråte i all offentlighet uten noen særlig grunn. Følte meg ganske teit der jeg sto med skikkelig klump i halsen og tårer i øynene og bare ville hulke. Heldigvis har jeg en mann som klarer å snu humøret mitt til latter :D


-iPhone appen-
 
Jeg tror det beste vi kan gjøre er å prøve å slappe av så godt vi kan. Jeg hadde en BO/MA som ble oppdaget i uke 11, da var det ikke noe foster å se, bare fostersekk og anlegg for det. Jeg hadde alle mulige symptomer og alt virket helt normalt (ikke en dråpe blod), helt til beskjeden kom. Jeg sier ikke dette for å skremme, men dette med symptomer trenger virkelig ikke ha noe å si. Man må bare krysse fingra og håpe på det beste, noe mer får vi ikke gjort! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg tror det beste vi kan gjøre er å prøve å slappe av så godt vi kan. Jeg hadde en BO/MA som ble oppdaget i uke 11, da var det ikke noe foster å se, bare fostersekk og anlegg for det. Jeg hadde alle mulige symptomer og alt virket helt normalt (ikke en dråpe blod), helt til beskjeden kom. Jeg sier ikke dette for å skremme, men dette med symptomer trenger virkelig ikke ha noe å si. Man må bare krysse fingra og håpe på det beste, noe mer får vi ikke gjort! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja det er sant.. man må bare bite tenna sammen og prøve å tenke positivt så godt man kan. Spurte mammaen min idag hvordan hun var i svangerskapet, og hun var ikke noe kvalm, bare hangups på appelsin hihi.. vi får oppmuntre hverandre her inne så godt vi kan :) det hjelper!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jeg nyser, hele tiden! Det er faktisk til og bli smågal av. Det gjorde jeg med min første også :) Pluss det andre som er nevnt over her med ømme pupper, stillinger i magen og blir lett trøtt og sliten :) Ingen kvalme foreløpig, men den kom sånn rundt uke 5-7 sist gang så vi får se :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg nyser, hele tiden! Det er faktisk til og bli smågal av. Det gjorde jeg med min første også :) Pluss det andre som er nevnt over her med ømme pupper, stillinger i magen og blir lett trøtt og sliten :) Ingen kvalme foreløpig, men den kom sånn rundt uke 5-7 sist gang så vi får se :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Er dette med nysing et symptom? Jeg har nå i en uke vært helt symptomfri, for uten at jeg trenger en dupp midt på dagen. Syntes det er litt skummelt at alle symptomene har forsvunnet, men hvis nysing er et symptom, så kanskje jeg ikke har mistet dem?
 
Back
Topp