Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det samme her. Så vidt antydning til kvalme tidligere idag, men ellers ingenting. Merker jeg blir bekymret. Er redd for å miste, spesielt ma. Må være så forferdelig å tro en er gravid, for å vise seg at det allerede har vært dødt en stundIdag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt ingen vondter. Blir nesten beskymret. Men jeg bør vel egentlig være glad for det men det er jeg ikke.
Huff blir redd bare du skriver det jegAkkurat det samme her. Så vidt antydning til kvalme tidligere idag, men ellers ingenting. Merker jeg blir bekymret. Er redd for å miste, spesielt ma. Må være så forferdelig å tro en er gravid, for å vise seg at det allerede har vært dødt en stund
Bruker oversikten over hvor stor sjanse det er for at det går bra for å trygge meg selv, og håper på mer kvalme i morgen sjeldent jeg ønsker å være kvalm, men fram til jeg har hørt hjerte lyd er den veldig velkommenHuff blir redd bare du skriver det jeg
Det var det som skjedde med meg sist.Akkurat det samme her. Så vidt antydning til kvalme tidligere idag, men ellers ingenting. Merker jeg blir bekymret. Er redd for å miste, spesielt ma. Må være så forferdelig å tro en er gravid, for å vise seg at det allerede har vært dødt en stund
Off det er min største frykt. Merket du ingenting til det? Ikke smerter, fravær av symptomer eller noe?:/Det var det som skjedde med meg sist.
Eg begynte å blø bittelitt, så da gikk jeg på ul for å skjekke og da viste det seg at det hadde vært dødt i nesten 6 uker. Ellers så hadde jeg ikke så veldig mye symptomer også fikk jeg en følelse om at dette ikke var bra. Men tror nok man merker det hvis det er noe galeOff det er min største frykt. Merket du ingenting til det? Ikke smerter, fravær av symptomer eller noe?:/
OK. Jeg har helt siden vi satt der med første positiv test følt at det vil gå bra, og at jeg i februar sitter der med en nydelig liten baby i armene. Men de siste dagenehar jeg bekymret meg mye, for alt. Handler vel om at en er så utrolig sårbar i situasjonen en er i nå. Ble plutselig kvalm og kjente noe betryggende stikking fra magen i sta da. Tar det som en lite tegn fra spiren om at jeg ikke skal bekymre meg<3Eg begynte å blø bittelitt, så da gikk jeg på ul for å skjekke og da viste det seg at det hadde vært dødt i nesten 6 uker. Ellers så hadde jeg ikke så veldig mye symptomer også fikk jeg en følelse om at dette ikke var bra. Men tror nok man merker det hvis det er noe gale
Slapp av og gled deg over spira som vokser i magenOK. Jeg har helt siden vi satt der med første positiv test følt at det vil gå bra, og at jeg i februar sitter der med en nydelig liten baby i armene. Men de siste dagenehar jeg bekymret meg mye, for alt. Handler vel om at en er så utrolig sårbar i situasjonen en er i nå. Ble plutselig kvalm og kjente noe betryggende stikking fra magen i sta da. Tar det som en lite tegn fra spiren om at jeg ikke skal bekymre meg<3
Jeg tror det beste vi kan gjøre er å prøve å slappe av så godt vi kan. Jeg hadde en BO/MA som ble oppdaget i uke 11, da var det ikke noe foster å se, bare fostersekk og anlegg for det. Jeg hadde alle mulige symptomer og alt virket helt normalt (ikke en dråpe blod), helt til beskjeden kom. Jeg sier ikke dette for å skremme, men dette med symptomer trenger virkelig ikke ha noe å si. Man må bare krysse fingra og håpe på det beste, noe mer får vi ikke gjort!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er dette med nysing et symptom? Jeg har nå i en uke vært helt symptomfri, for uten at jeg trenger en dupp midt på dagen. Syntes det er litt skummelt at alle symptomene har forsvunnet, men hvis nysing er et symptom, så kanskje jeg ikke har mistet dem?Jeg nyser, hele tiden! Det er faktisk til og bli smågal av. Det gjorde jeg med min første også Pluss det andre som er nevnt over her med ømme pupper, stillinger i magen og blir lett trøtt og sliten Ingen kvalme foreløpig, men den kom sånn rundt uke 5-7 sist gang så vi får se
Sent from my iPhone using BV Forum