Symptomer?

Er det flere som har sånn mage man pleier å få rett før mensen?

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Her har kvalmen meldt seg uff ikke deilig. Hadde null symptomer siste svangerskap. Tror dette blir annerledes.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

❤️Februar 2015❤️

Ja jeg var sikker på at det var mensen som skulle komme... men så fikk jeg så ømme pupper å da tenkte jeg at jeg sikkert var gravid :P

Her er luktesansen veeeeldig god.. Og så må jeg spise annenhver time for å holde kvalmen på avstand. Vondt i korsrygg og svake mensmurringer, de var sterkere sist uke. Ellers har jeg ikke fått trøbbel med kaffe og sjokolade slik som jeg fikk sist, nå må jeg ta meg sammen for å begrense kaffemengden ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har kvalmen meldt seg uff ikke deilig. Hadde null symptomer siste svangerskap. Tror dette blir annerledes.

Kvalme er no dritt... Jeg har slike sea-band for å ha på håndleddene, men da skjønner jo alle hva som foregår ;)

Kvalme er no dritt... Jeg har slike sea-band for å ha på håndleddene, men da skjønner jo alle hva som foregår ;)

Hehe må bare skjule det. Kanskje jeg skal kjøpe en sånn. Smart☺takk

Oh my... Snakker vi kvalme.. Kom som kastet over meg før jeg gikk av nattevakta, og klarte ikke å holde på med fisken til middag i dag D: noen biter med mat og er nå skikkelig kvalm. Ikke noe gøy men tar det som et tegn at denne gangen sitter den :)

-iPhone appen-

❤️Februar 2015❤️

Jeg har hatt det innimellom. Hadde det i strekk fra mandag til onsdag, men i dag er visst alt ok igjen.

Fra mobil.

Har idag vært utrolig stiv i korsryggen, kjennes ut som jeg har trent styrke. Usikker om det kommer av graviditet eller av at vi er på storbyferie og går MYE! Dum som jeg var googlet jeg dette, og det stod at ofte så vil de som har dette tidlig få bekkenløsning senere. Samtidig som det kom noen skrekkhistorier. Noen som vet om dette stemmer?:/

Jeg er litt småkvalm, men tror det bare er fordi jeg venter på tilbakemelding etter jobbintervju. Ellers smaker sjokoladekakeglasur metall. Det skjedde første svangerskapet mitt også. På onsdag skulle jeg bake til sommerfest i barnehagen. Jeg kastet første porsjon med glasur fordi den smakte så vondt. Da neste ble lik måtte jeg bare ta den på kaka. Var skikkelig bekymra for å servere den, men alle syntes den var kjempegod..
Ellers er jeg nok litt oppblåst og må litt oftere tisse.
Begge gangene før så har kvalmen kommet akkurat på 7uker, så jeg gruer meg!

Flere som har vondt i ryggen?
Kjenner jeg GRUER meg til å stå på butikken i tre uker altså... er greit med kontorjobb, her kan jeg sitte hele dagen hvis jeg vil. Men har ingen muligheter for å sette meg ned på butikken. Der står jeg alene.

Flere som har vondt i ryggen?
Kjenner jeg GRUER meg til å stå på butikken i tre uker altså... er greit med kontorjobb, her kan jeg sitte hele dagen hvis jeg vil. Men har ingen muligheter for å sette meg ned på butikken. Der står jeg alene.
Ryggen min er et mareritt. Jobber på apotek så er stående hele dagen..

Snakk om vonde pupper da. Kan jo såvidt komme borti. Hehe. Kom i går og kommer nok til å ha det en stund fremover skjennes det ut som

Er det sånn for dere at ømme bryster kommer og går? Jeg våkner med helt vanlige, så går det et par timer så er de super ømme og dette varer ut dagen.. merkelig. Og er det noen av dere som har bivirkninger av cyklogest, isåfall hva? :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Jeg holder på å gå på veggene av vonde pupper... med førstemann kjente jeg ikke smerter / ømhet i puppene før jeg var langt på vei.. :eek:

Allerede før jeg tok test hadde jeg kjent det en god stund! :)

Ellers har jeg "boblinger" i magen, kjenner at livmoren strekkes litt, og en del hodepine. Syntes jeg fikk så mange symptomer så veldig fort den her gangen, til at jeg tok positiv test i går bare. :p

Hva med dere da? Noe spesielt dere kjenner? :)
testet du deg før ikm eller før? jeg og har noe sinnsyke pupper de tar livet av meg men har ikke ikm før 13 juni. men de kjennes ut som når jeg gikk med de to første barna mine. aua!!!

Blir du veldig svimmel?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Det er sånn opp og ned hvor kraftig det er, noen ganger kan eg nesten ikke reise meg en gang.

Slitt med svimmelhet i flere år.... Er grusomt!

Eg sleit med det frem til eg var ca 21år trur eg. Men nå har det roet seg. Vet hvordan det er:/

Slitt med svimmelhet i flere år.... Er grusomt!

Forrige svangerskap slet jeg med dette. Var svimmel hele tiden og hadde hetetokter. Håper ikke jeg blir det denne gangen.... Uff det var slitsomt.

Forrige svangerskap slet jeg med dette. Var svimmel hele tiden og hadde hetetokter. Håper ikke jeg blir det denne gangen.... Uff det var slitsomt.

Har kronisk krystallsyken så Huff ja vant til det :/

Back
Topp