Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det flere som har sånn mage man pleier å få rett før mensen?
Februar 2015
Taster på appen
Kvalme er no dritt... Jeg har slike sea-band for å ha på håndleddene, men da skjønner jo alle hva som foregårHer har kvalmen meldt seg uff ikke deilig. Hadde null symptomer siste svangerskap. Tror dette blir annerledes.
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hehe må bare skjule det. Kanskje jeg skal kjøpe en sånn. Smart☺takkKvalme er no dritt... Jeg har slike sea-band for å ha på håndleddene, men da skjønner jo alle hva som foregår
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har hatt det innimellom. Hadde det i strekk fra mandag til onsdag, men i dag er visst alt ok igjen.Er det flere som har sånn mage man pleier å få rett før mensen?
Februar 2015
Taster på appen
Ryggen min er et mareritt. Jobber på apotek så er stående hele dagen..Flere som har vondt i ryggen?
Kjenner jeg GRUER meg til å stå på butikken i tre uker altså... er greit med kontorjobb, her kan jeg sitte hele dagen hvis jeg vil. Men har ingen muligheter for å sette meg ned på butikken. Der står jeg alene.
testet du deg før ikm eller før? jeg og har noe sinnsyke pupper de tar livet av meg men har ikke ikm før 13 juni. men de kjennes ut som når jeg gikk med de to første barna mine. aua!!!Jeg holder på å gå på veggene av vonde pupper... med førstemann kjente jeg ikke smerter / ømhet i puppene før jeg var langt på vei..
Allerede før jeg tok test hadde jeg kjent det en god stund!
Ellers har jeg "boblinger" i magen, kjenner at livmoren strekkes litt, og en del hodepine. Syntes jeg fikk så mange symptomer så veldig fort den her gangen, til at jeg tok positiv test i går bare.
Hva med dere da? Noe spesielt dere kjenner?
Det er sånn opp og ned hvor kraftig det er, noen ganger kan eg nesten ikke reise meg en gang.Blir du veldig svimmel?
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Slitt med svimmelhet i flere år.... Er grusomt!Det er sånn opp og ned hvor kraftig det er, noen ganger kan eg nesten ikke reise meg en gang.
Sent from my iPhone using BV Forum
Eg sleit med det frem til eg var ca 21år trur eg. Men nå har det roet seg. Vet hvordan det er:/Slitt med svimmelhet i flere år.... Er grusomt!
Forrige svangerskap slet jeg med dette. Var svimmel hele tiden og hadde hetetokter. Håper ikke jeg blir det denne gangen.... Uff det var slitsomt.Slitt med svimmelhet i flere år.... Er grusomt!
Har kronisk krystallsyken så Huff ja vant til det :/Forrige svangerskap slet jeg med dette. Var svimmel hele tiden og hadde hetetokter. Håper ikke jeg blir det denne gangen.... Uff det var slitsomt.
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app