Symptomer?

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Jeg holder på å gå på veggene av vonde pupper... med førstemann kjente jeg ikke smerter / ømhet i puppene før jeg var langt på vei.. :eek:

Allerede før jeg tok test hadde jeg kjent det en god stund! :)

Ellers har jeg "boblinger" i magen, kjenner at livmoren strekkes litt, og en del hodepine. Syntes jeg fikk så mange symptomer så veldig fort den her gangen, til at jeg tok positiv test i går bare. :p

Hva med dere da? Noe spesielt dere kjenner? :)
 
Kunn hormonell og ømme pupper. I de to andre svangerskapa har kvalmen kommet i uke 7..er nå i uke 6 så nyter denne uka.he he. Samtidig sitter jeg å venter på symptomer. Men som samboer sa så merket han hormonene godt hvertfall.så det er nok det sterkeste symptomet nå ;) stakkars mann :p


Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har hatt vonde pupper med de andre to, men nå er det ikke antydning en gang.. Trøtt derimot! Kunne sikkert sovet 23 timer i døgnet :p Så energien er helt på bånn..

Føler meg også litt småkvalm hele dagen. Går bare å venter på at den skal slå inn for fullt, for det tipper jeg den gjør! Har gått ned 12-14 kilo hvert svangerskap fra uke 5/6 og frem til uke 12, og sist var jeg innlagt på sykehuset med intravenøst i en uke.. Håper jeg klarer å unngå det denne gangen, men er ikke så optimistisk kjenner jeg :p
 
Jeg svetter noe sykt? Aldri gjort det før :p Fryktelig trøtt og hvis gjør for brå bevegelser får jeg helt sykt strekk i magen min, ved livmor det er sånn at jeg nesten får tårer. Synlige blodårer. Merker puppene litt men kunne gjerne merket de mer! Og litt kvalm i ny og ned. :) Jeg vil gjerne ha mye symptomer, livredd for at noe skal gå galt :p




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Oppblåst, fantastisk luktesans. Ellers er puppene blitt ømme idag Weee å syns de kanskje har blitt litt mørkere rundt brystvortene. Veldig følsom å tar fort til tårene. Får til tider veldig kvalmebølger men det gjør ikke noe, er bare glad for at jeg har noe. Har av og til stikkninger og får av og til strekk i magen om jeg strekker på meg

Har fått helt avsmak på cola zero og Pepsi Max og kaffe. Men solo NAM!
 
Jeg kjenner strekkingen godt i livmoren også. Denne gangen vet jeg jo hva det er da :p sist ble jeg nervøs når jeg fikk smerter i magen. Men jeg svetter også mye, kan selvfølgelig ha litt å gjøre med at det er sinnsykt fint vær her i dag :)
 
Har ingenting jeg, hadde ikke det sist heller:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ingenting jeg, hadde ikke det sist heller:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er visst like normalt å ha som å ikke ha! Skulle veldig gjerne merket de veldig typiske tegnene men det kan nan visst ikke bestemme :p




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Idag har puppene blitt litt ømme faktisk, men ikke mer enn at jeg kun legger merke til det av og til. Ellers er det murringer i ryggen og strekkong i livmoren. Var litt kvalm på mandag ellers ingenting :)
 
Det er visst like normalt å ha som å ikke ha! Skulle veldig gjerne merket de veldig typiske tegnene men det kan nan visst ikke bestemme :p




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Første svangerskap var jeg superbekymra og følte meg ikke gravid i det hele tatt. Nå syns jeg det bare er deilig:) Tenker nesten ikke over at jeg er gravid jeg nå. Og nå er det jo fult fokus på sønnen min, så veldig deilig at symptomene holder seg unna:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Første svangerskap var jeg superbekymra og følte meg ikke gravid i det hele tatt. Nå syns jeg det bare er deilig:) Tenker nesten ikke over at jeg er gravid jeg nå. Og nå er det jo fult fokus på sønnen min, så veldig deilig at symptomene holder seg unna:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, føler meg litt bekymret men velger å tro jeg har arvet mamma sine gener :) hun hadde ikke et eneste symptom med både meg og søstera mi :)




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Ja, føler meg litt bekymret men velger å tro jeg har arvet mamma sine gener :) hun hadde ikke et eneste symptom med både meg og søstera mi :)

Prøv heller å bare nyt at de ikke er der:) Alt er jo bare bra, og mage og spark kommer jo etterhvert:)



❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har fortsatt murringer i magen og i korsryggen. De siste dager har jeg verket mye i hoftene og lårene, kjennes nesten ut som om jeg har vært på lang fjelltur.


Fra mobil.
 
Dagene før jeg testet positiv var jeg mye kvalm/småuggen rundt måltid, spesielt hvis jeg spiser mye. Jeg var sikker på at jeg ikke var gravid denne pp så tenkte ikke over det før jeg satte der med pos test. Men jeg en person som lett blir kvalm hvis jeg er sulten tilvanlig også da:p ellers så stikker det til i sidene innimellom og brystvortene er litt ømme. Akkurat slik de bruker å være rundt el og mens. Det har også vært slik siden før jeg testet pos, men jeg trodde det bare var mensen som kom snart;)
 
Drita vonde smerter i ryggen, kjennes ut som mensen... Såre brystvorter, humørsvingninger og trøtt!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg har kjent mer strekninger i livmor idag, og har oppblåst mage. Puppene er såre om jeg klemmer på de. For min del har symptomer kommet og gått litt så venter bare på den berømte kvalmen skal sette inn. Tro meg jeg hadde blitt glad, for har ikke opplevd dette tidligere..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Har vært skikkelig forkjøla med tett nese, hoste fra en annen verden, sår hals og tette ører i 2 uker, så har ikke tenkt noe særlig på symptomer :D
Mn er oftere på toalettet og tisser, litt strekninger i magen. Ømme bryst og økt appetitt kommer vel fra progesteronstøtten.


-iPhone appen-
 
I dag kom svimmelheten gitt:/ samme tid som sist, godt det ikke ble så alvorlig sist så håper på det igjen. Husker eg måtte be mannen stoppe bilen på ferie for eg hadde svinet av vis ikke:/ og i sittende stilling:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp