Symptomer?!

Gratulerer sååå mye!

Jeg synes det er så rart at graviditeter kan være sååå forskjellige!
Med første mann hadde jeg faktisk ikke så mange symptomer som denne gangen. Der testa jeg 3 ganger negativ før en positiv, og det var halvannen uke ETTER ikm. Mens denne gangen testa jeg positivt 4 dager FØR mens.
Og kviser.........gudbevaremegvel....denne gangen er det ILLE! Ser ut som en fjortis, ikke som et kvinnfolk på over 30!
 
Her har murringa roet seg betraktelig ned, har litt sensitive bryst, urolig nattesøvn - må hvertfall opp 1 gang midt på natta for å tisse. Ellers er jeg veldig sulten store deler av dagen, og blir litt uggen hvis jeg går for lenge sulten

Høres akkurat ut som meg ;) er i tillegg meget trøtt
 
Masse murringer, uvel og uggen i kroppen på morgonen. Kjenner det er litt hormoner ute å går med lange dager på jobb.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har vært lite tegn her de siste dagene, utenom tørst og tisse ofte... Men idag har det kommet litt tilbake, litt mere sliten/trøtt, veldig vonde pupper, uggen, oppblåst...:) men litt godt å kjenne at ting skjer også:D
 
Har vært lite tegn her de siste dagene, utenom tørst og tisse ofte... Men idag har det kommet litt tilbake, litt mere sliten/trøtt, veldig vonde pupper, uggen, oppblåst...:) men litt godt å kjenne at ting skjer også:D

Slik har det vært her også! Men I dag har jeg vært veldig dårlig (kvalm) Å så er jeg så tett i nesen. Googlet det, og fant ut at det er vanlig å få det når en er gravid. Blir utrolig fort trøtt og andpusten. Rart hvor mye symtomer en kan ha, og kun være 5 uker på vei ;)
 
Etter to MAer så vil jeg gjerne ha massevis av symptomer, men den gang ei... Hadde ikke det med datteren min eller de to gangene det har gått galt heller, så er vel sånn jeg er skrudd sammen...blir bare så nervøs av det! :/
 
Denne gangen har jeg så langt ingenting. Med førstemann kastet jeg opp, minsket smaksans, moegen kvalme, trøtthet og øm på denne tiden
 
Slik har det vært her også! Men I dag har jeg vært veldig dårlig (kvalm) Å så er jeg så tett i nesen. Googlet det, og fant ut at det er vanlig å få det når en er gravid. Blir utrolig fort trøtt og andpusten. Rart hvor mye symtomer en kan ha, og kun være 5 uker på vei ;)
Jeg var syk første uka jeg fikk positiv GT, sånn type influensa, og veeeeldig tett nese... Det var helt grusomt å ikke kunne bruke nesesprayen, så misunner der IKKE det;)
 
Vondt i magen. Usikker på om det er sult, omgangssyke eller symptomer :p

-Taster fra appen-
 
Åh svimmel!!! Og skikkelig mensensmerter, det tar skikkelig nedi der nå. Gikk på do og sjekket papiret. Men jeg hadde sånne smerter på søndag også, det er bare lille spire som vokser og livmora som gjør seg klar <3
 
Begynt å få verkende smerter i magen istedenfor kvalme. Håper det bare er "voksesmerter" ;-) Og så oppblåst som jeg er!! Veeeeeeldig treg mage. Blæh!! :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Puppene er skikkelig hovne, murringer og veldig vondt i magen dersom jeg sitter bøyd forover, blir kvalm utover dagen og svimmel hvis jeg står for lenge. Ja, så blir jeg fort sur og gråter litt mer enn vanlig :p så er jeg veldig varm i ansiktet og jeg er engentlig verdens største frossenpinne ;)
Kliss likt her :)
 
Begynt å få verkende smerter i magen istedenfor kvalme. Håper det bare er "voksesmerter" ;-) Og så oppblåst som jeg er!! Veeeeeeldig treg mage. Blæh!! :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Jeg har åsså veeeeldig treg mage nå...blæ
 
Småkvalm morgen i kveld.. Spiser myyyye... Våkner så tidlig på morgenen, både fordi jeg tydeligvis er uteblir og fordi jeg må tisse... Masse murringer i tillegg :) 4+3 nå tror jeg:)
 
Svimler mye, trodde det var jern mangel så jeg kjøpte jerntilskudd.
brus smaker dritt. pleier å være alt for glad i det.
mensen murringer.
litt ømme bryser.
litt små kvalm.
Veldig tørr på øyene
 
Åh svimmel!!! Og skikkelig mensensmerter, det tar skikkelig nedi der nå. Gikk på do og sjekket papiret. Men jeg hadde sånne smerter på søndag også, det er bare lille spire som vokser og livmora som gjør seg klar <3

høres bra ut!! for her tror jeg mensen kommer hvert øyeblikk slik som det kjennes her nå!! men er jo flere dager til ikm enda...
og fy,det er så sykt vondt å nyse!!! kroker meg sammen i mangevondt når det nyses her...
 
Back
Topp