Symptomer?!

Jeg er supert tørst hele tiden, dermed tisser jeg masse også ;)

Det er deilig å være meg akkurat nå fordi jeg pleier å være mega irritabel og sur (dritt kjerring) før mensen, men nå føler jeg ingen verdens ting, bare masse lykke og kroppen min er rolig på en annen måtte enn før.. veldig rart :D
 
Har murringer og økt utflod
 
TRØTT. Luft i magen så taket nesten blåser av. Hadde veldig med murringer i helga når jeg skulle ha hatt mensen, men det har gitt seg. I går og i dag har jeg vært kvalm. Tørst. Noe kort i lunta. På den andre siden, ekstremt lykkelig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ømme pupper, mens vondt - både på natten og dagen, mere trøtt enn ellers, mere behov for mat merker jeg også :/
Ikke kvalme - enda... Forrige gang var SKIKKELIG jævli med oppkast å hælvette..

Å veldig mye luft i magen ;)
 
Glemte å nevne kviser.....de er overalt!!
 
Litt svimmel, halsbrann, utflod, hodepine, litt ømme pupper, kvalm innimellom... Rart med så mye symptomer nå egentlig. Er bare 3+6 i dag :)
 
Trøtt, stikninger i magen og underlivet, strekksmerter i magen, kvalm morgen og kveld og plutselige hetetokter!
 
Mensmurringer, oppblåst i magen, veldig trøtt og tom for energi, søvnproblemer, småkvalm, ømme pupper, fryser, synlige blodårer på puppene, blir lett rørt, vondt i hodet( kanskje fordi jeg sover så dårlig)
 
Trett, og fryser mye mer nå enn tidligere! Kjenner også veldig godt at livmoren strekker seg! Kjempe vondt om jeg nyser, gjør brå bevegelser osv... Heldigvis ingen andre plager enda
 
Jeg må kneppe opp buksa når jeg ligger og fryser på sofaen :p Er så oppblåst!
 
Er i uke 4+5, så her har trøttheten kommet for fult selvom jeg jobber 12timer hverdag klarer jeg meg utrolig godt! Ellers er mensmurringene av og på hele tiden, plutselig får jeg et sikkelig stikk og plutselig er det over. Andre som har det sånn også?
Ellers har jeg sinnsykt vondt i ryggen, mye luft i magen og vonde pupper + oppblåst.
Men humøret er på topp!:)
 
Jeg har veldig vonde pupper, vondt å bare gå liksom! Også endel halsbrann, litt kvalm innimellom og litt temperamentfull, særlig om jeg er litt sulten, tørst heletiden så drikker masse vann:) tårene kommer også litt fort, og litt murringer i livmora... Hehe.. Trudde ikke jeg hadde så mye jeg, har ikke ramsa de opp før nå:)
 
Konstant kvalm(forsvinne utendørs), fise å rapa unormalt masse i dag, skifte mylla varm, kald, svette, ekstremt trøtt, og d kjennes ut som livmora e veldig hard :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Irritabel, våkner midt på natten er lys våken og kanskje starte med husarbeid, hatt noe stikninger i mage og lyske, men er borte nå. Har hatt i 2 dgr av gangen ømme og litt vonde pupper, men merker ikke det nå. God appetitt og god sovehjerte på formiddagen.... Hihi
 
Jeg våknet dritsulten og tissetrengt klokka 6 idag! Og jeg er B- menneske!
 
Konstant kvalm(forsvinne utendørs), fise å rapa unormalt masse i dag, skifte mylla varm, kald, svette, ekstremt trøtt, og d kjennes ut som livmora e veldig hard :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, jeg føler jeg har blitt mann, fiser og raper om hverandre.. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja, jeg føler jeg har blitt mann, fiser og raper om hverandre.. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hahaha...må ikke snakke! E jo helt grusomt :p
Verste e å sitte på jobb å ikke kunne let it out (A)
 
Back
Topp