Symptomer?!

Merker ikke så mye selv enda, litt murringer i magen bare. Samboeren derimot sier han kjenner igjen tegnene fra sist, særlig min korte lunte og all irritasjonen over små ting :smiley-bounce022
 
Symtomene kommer og går.. Klør/stikker endel på puppene, men ellers har jeg nesten ikke merket noen ting de to siste dagene. Mensmurringene kjenner jeg ikke noe mer til, men det kan jo forandre seg. Kjenner ikke så mye kvalme heller nå. Jeg foretrekker å kjenne at noe skjer med kroppen hele tiden jeg, for da vet jeg at alt er i orden. Men regner med at det er normalt at symtomene kommer og går.. :)
 
Våkner veldig tidlig av at jeg må så tisse at jeg tror jeg dør , Hodepine og trøtt :-/ Men ellers ingen ting akkurat nå :)
 
Symtomene kommer og går.. Klør/stikker endel på puppene, men ellers har jeg nesten ikke merket noen ting de to siste dagene. Mensmurringene kjenner jeg ikke noe mer til, men det kan jo forandre seg. Kjenner ikke så mye kvalme heller nå. Jeg foretrekker å kjenne at noe skjer med kroppen hele tiden jeg, for da vet jeg at alt er i orden. Men regner med at det er normalt at symtomene kommer og går.. :)

Enig! :happy119 Jeg vil gjerne kjenne at det skjer noe med kroppen. Et lite bevis på at jeg ikke bare innbiller meg hele greia :p Har litt murringer i magen, ellers kjenner jeg ingenting! Puppene er ikke ømme en gang?! Har lite matlyst, veldig lite matlyst.
 
Det stikker i venstre bryst og jeg må tisse ofte..... For ikke å snakke om matlysten og kvalmen som kommer når jeg er sulten...
 
Nå har også overfølsom luktesans og ryggsmerter meldt seg!
 
Har vært til behandling for vond rygg i 2-3 uker allerede:( kan være bekkenet som tuller seg.. eller det kan være tilfeldig. Litt småkvalm innimellom og ømme pupper. Føler meg igrunn ikke gravid....
 
Kvalmen kom sigende idag. På morgenen, og kom tilbake nå på kvelden. 4+4 nå

-Taster fra appen-
 
Snart to uker siden ikm, og litt angst for å teste, venter i det lengste tilfelle neg.:smiley-ashamed008 Men nå tror jeg ikke det er noen tvil lengre. Føler jeg har så mange symptomer at jeg ikke kan ta feil: Har murringer/til tider sterke "menskramper" (spesielt om etm/kveld), tisser plutselig 3 ganger så mye som jeg bruker ila. en dag, kvalm om etm/kveld særlig hvis jeg ikke har spist, i tillegg har jeg dårlig matlyst, så blir ofte en stund mellom måltidene = mer kvalm:pale, smerter i nedre del av ryggen, oppblåst og treg mage, kvisete OG småsvimmel.. Med alle disse symptomene kan jeg vel ikke ta feil?:silent
 
Snart to uker siden ikm, og litt angst for å teste, venter i det lengste tilfelle neg.:smiley-ashamed008 Men nå tror jeg ikke det er noen tvil lengre. Føler jeg har så mange symptomer at jeg ikke kan ta feil: Har murringer/til tider sterke "menskramper" (spesielt om etm/kveld), tisser plutselig 3 ganger så mye som jeg bruker ila. en dag, kvalm om etm/kveld særlig hvis jeg ikke har spist, i tillegg har jeg dårlig matlyst, så blir ofte en stund mellom måltidene = mer kvalm:pale, smerter i nedre del av ryggen, oppblåst og treg mage, kvisete OG småsvimmel.. Med alle disse symptomene kan jeg vel ikke ta feil?:silent

Det høres misstenkelig ut som min form! :p Skjønner at du venter, men er det ikke like greit å få det overstått å finne det ut?
 
Det høres misstenkelig ut som min form! :p Skjønner at du venter, men er det ikke like greit å få det overstått å finne det ut?
Hehe! Jo, nå er det på tide føler jeg:smiley-angelic006 Trodde jeg hadde noen strimler liggende, men det var tomt, mannen er sendt på apoteket, tester i morgen. Lover!:D *gruvgledermeg*
 
Hehe! Jo, nå er det på tide føler jeg:smiley-angelic006 Trodde jeg hadde noen strimler liggende, men det var tomt, mannen er sendt på apoteket, tester i morgen. Lover!:D *gruvgledermeg*

Satser på 2 streker ;) Lykke til! :D
 
hmm.. føler jeg hadde fler symtopmer sist uke ikke så mange nå lengre, sist uke hadde jeg vondt i rygg, ømme pupper var skrekkelig tørst, men i dag ingenting, bare litt røtt, men det er ikke såå uvanlig..

Er dette vanlig/normalt?
 
hmm.. føler jeg hadde fler symtopmer sist uke ikke så mange nå lengre, sist uke hadde jeg vondt i rygg, ømme pupper var skrekkelig tørst, men i dag ingenting, bare litt røtt, men det er ikke såå uvanlig..

Er dette vanlig/normalt?

Tror egentlig det meste er normalt ;) Mange symptomer/ingen symptomer. Det er jo lett å bli usikker når det svinger sånn, men alt er nok bra :)
 
hmm.. føler jeg hadde fler symtopmer sist uke ikke så mange nå lengre, sist uke hadde jeg vondt i rygg, ømme pupper var skrekkelig tørst, men i dag ingenting, bare litt røtt, men det er ikke såå uvanlig..

Er dette vanlig/normalt?

Føle d på akkurat samme måte..i går og i dag he ej masse mindre symptom en ej ellers he hatt, men d e jo forsovidt litt deilig å ikkje være kvalm etc :p i dag he ej blitt veldig fort sulten å veldig trøtt/ukonsentrert..
 
Symptomer nå: Fortsatt ømme pupper, men ikke supervonde. Uggen i formen, men ikke direkte kvalm. Trøtt. Våkner midt på natten og må på do, tisser generelt MASSE!
 
Her har murringa roet seg betraktelig ned, har litt sensitive bryst, urolig nattesøvn - må hvertfall opp 1 gang midt på natta for å tisse. Ellers er jeg veldig sulten store deler av dagen, og blir litt uggen hvis jeg går for lenge sulten
 
Back
Topp