Symptomer?!

Sommerskatt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hvilke symptomer kjenner dere til nå?:rolleyes:

Her er det tidvise murringer som er så kraftige at jeg bare må stoppe opp og håpe at det går over. Ellers er puppene tunge, og jeg blir kvalm noen ganger mens jeg spiser. Ellers fin og fjong! :)
 
Kvalm, murringer, ømme pupper, oppblåst og nedsatt matlyst. .. Og litt irritabel ja :p Ellers bare bra ;)
 
Mye mensmurringer, og forferdelig vonde pupper, aldri opplevd noe lignende faktisk. Var ikke så ille forrige svangerskap. Ellers mer svimmel og trøtt enn før. :)
 
Har perioder for jeg er skikkelig kvalm ellers er formen relativt fin :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Blir veldig fort trøtt, blir kvalm når jeg er sulten, og får stikkninger på siden av magen (spesielt høyre side) hvis jeg reiser meg fort opp. Er jo bare 14 dpo, men føler meg veldig gravid :)
 
Jeg har veldig vondt i ryggen. Håper ikke det er starten på bekkenløsning. Kiropraktor sa at de neste to ukene ville vise om det er bekkenet. Ellers har puppene vokst:)
 
Svimmel. Så hinsides også. Og puppene har vært gruelig vonde i snart 2 uker nå, de har forresten begynt å krype over bh'n.
 
Hei! Jeg skulle fått mensen for ei uke siden, men det har jeg ikke.. Har derimot veldig ømme bryster, luft i magen, treg mage, vondt i korsrygg, hvit tykk utflod og kvalme når jeg kjenner lukten av varm mat. I natt våknet jeg brått i 2 tiden, gjennom bløt av svette og skikkelig vondt langt ned i magen, tilnærmet mensensmerter (har som regel veldig lite smerte ved mensen normalt).Tok en test forrige uke, og en test for to dager siden, begge er negative.. Blir så stressa av å ikke vite, mens en har så mye diffuse symptomer... Det jeg lurer på er vel om det er andre her inne som også våkner midt i natta med magesmerter?
 
Jeg er skrekkelig sliten og trøtt, puppene er dritvonde og det murrer i magen. Også har jeg vært skikkelig sur denne uka :p
 
Jo også er jeg utrolig svimmel!
 
Hei! Jeg skulle fått mensen for ei uke siden, men det har jeg ikke.. Har derimot veldig ømme bryster, luft i magen, treg mage, vondt i korsrygg, hvit tykk utflod og kvalme når jeg kjenner lukten av varm mat. I natt våknet jeg brått i 2 tiden, gjennom bløt av svette og skikkelig vondt langt ned i magen, tilnærmet mensensmerter (har som regel veldig lite smerte ved mensen normalt).Tok en test forrige uke, og en test for to dager siden, begge er negative.. Blir så stressa av å ikke vite, mens en har så mye diffuse symptomer... Det jeg lurer på er vel om det er andre her inne som også våkner midt i natta med magesmerter?

Jeg våkner hver natt med murringer, så du er ikke alene ;)
 
Puppene er skikkelig hovne, murringer og veldig vondt i magen dersom jeg sitter bøyd forover, blir kvalm utover dagen og svimmel hvis jeg står for lenge. Ja, så blir jeg fort sur og gråter litt mer enn vanlig :p så er jeg veldig varm i ansiktet og jeg er engentlig verdens største frossenpinne ;)
 
Jeg er veldig oppblåst også

- Taster med appen -
 
Puppene er skikkelig hovne, murringer og veldig vondt i magen dersom jeg sitter bøyd forover, blir kvalm utover dagen og svimmel hvis jeg står for lenge. Ja, så blir jeg fort sur og gråter litt mer enn vanlig :p så er jeg veldig varm i ansiktet og jeg er engentlig verdens største frossenpinne ;)

Tihi jeg fryser :p

- Taster med appen -
 
Back
Topp