Symptomer?!

Ha ha uff :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hahaha...må ikke snakke! E jo helt grusomt :p
Verste e å sitte på jobb å ikke kunne let it out (A)
Ja jeg hadde helt vondt i magen når jeg kom hjem igår, måtte bare unnskylde meg for mannen..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Føler meg som et vandrende gasskraftverk. Det er rett og slett ille! Og ikke mye feminint! Haha! :D
 
Høhø, nei det er sant!
Var innom jobben istad, og fikk en kommentar fra de ansatte: "Jøss, du ser IKKE bra ut!" Hahaha!
Vel, ser ikke så freeeesh ut nå nei.
 
Idag er den første dagen jeg har vært såpass kvalm at det eneste som gikk ned til frokost var et glass med sjokolademelk.. prøvde meg på et par nøtter å men endte med at jeg satt å brakk meg..
Utenom kvalmen er jeg tissetrengt, hodepine og sår i korsryggen. 5+6 idag, kan ikke tiden gå litt fortere... :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Høhø, nei det er sant!
Var innom jobben istad, og fikk en kommentar fra de ansatte: "Jøss, du ser IKKE bra ut!" Hahaha!
Vel, ser ikke så freeeesh ut nå nei.

Hahaha! :p deilig å få den da;)
 
Jeg er kvalm hele døgnet, svimmel ofte, luft i magen, ømme bryster og "mensensmerter" :) pluss at jeg har null energi og vondt i korsryggen :p her har man blitt virkelig truffet :p 7+4 på veg :)
 
Jeg er nå 4+3. Jeg har de siste dagene vært småkvalm. Er mye trøtt. Har vært svimmel en god stund. Ømme pupper. Fryser faktisk ganske ofte, og jeg er til vanlig ALLTID varm! I går hadde jeg menssmerter, og ble litt stressa, men det er vel normalt.
Symptomene er velkomne, jeg er kjempegla for og endelig være gravid :happy119
 
Nå begynner det å stikke i puppene også :p Jeg synes bare det er fantastisk foreløpig da! Er glad jeg kjenner på kroppen at noe skjer liksom ;)
 
Er 4 uker + 5 dager på vei, og idag har kvalmen kommet smygende. Men går over når jeg spiser - noe jeg gjør mye av. Herlighet, for en matlyst jeg har fått :p

Ellers er puppa ømme, men de har en tendens til å bytte på annenhver gang. Magen kjennes sår og støl ut, og ryggen er innimellom vond (men usikker på om det er hormonelt).

Apropo matlyst, har plutselig gått opp 1,5 kg.
 
Jeg våkner midt på natta og tidlig på morgenen, er ikke rart jeg blir trøtt utpå dagen :eek: litt småkvalm er jeg også, antagelig fordi jeg blir fortere sulten.
 
Jeg er uggen og sulten uten matlyst. Er det litt tidlig å få superluktesans?! Kittet i bhg lukter plutselig helt grusomt! Og fiskekaker smaker tran??

-Taster fra appen-
 
Våkner opp grytidlig og holder på å pisse på meg! :(
 
Back
Topp