Symptomer Anyone? :)

I dag har jeg vært såååå varm! Satt på møte og svetta, og jeg er vanligvis en frossenpinn!
 
Utrolig vonde pupper, mensmurringer, også utrolig oppblåst (om ikke denne fisingen avtar snart, så blir vel gubben å rømme fra meg snart haha)
 
Brystvortene har blitt så såre at bh begynner å bli ubehagelig.. Ellers blir jeg veldig kvalm når jeg blir sulten, og klarer ikke lenger lukten av hvitløksbaguetter som jeg elsket for bare 2 uker siden.. Jeg har murringer, er veldig trøtt hele tiden, har veldig lyst på noe søtt hele tiden(aldri vært veldig glad i søtsaker før) og veldig lyst på feit mat:confused:
 
Brystvortene har blitt så såre at bh begynner å bli ubehagelig.. Ellers blir jeg veldig kvalm når jeg blir sulten, og klarer ikke lenger lukten av hvitløksbaguetter som jeg elsket for bare 2 uker siden.. Jeg har murringer, er veldig trøtt hele tiden, har veldig lyst på noe søtt hele tiden(aldri vært veldig glad i søtsaker før) og veldig lyst på feit mat:confused:
jeg har heletiden lyst på noe mat... men skyr cola drikker... :p hahahaha klarer bare ikke koffeinet i colaen lengre... :p
 
jeg har heletiden lyst på noe mat... men skyr cola drikker... :p hahahaha klarer bare ikke koffeinet i colaen lengre... :p

Jeg klarer ikke tanken på brus, men sjokolade er veldig fristende.. :p Har også begynt å spise mye makrell i tomat, til samboers store fortvilelse da det ikke lukter særlig godt.. :p
 
Jeg klarer ikke tanken på brus, men sjokolade er veldig fristende.. :p Har også begynt å spise mye makrell i tomat, til samboers store fortvilelse da det ikke lukter særlig godt.. :p
hahahhaha
mannfolket var helt lik med min første, jeg kunne spise bokser med makrell i tomat daglig... eneste jeg fikk i meg av mat... :p eneste som ikke kom i retur etter hypermesisen roet seg litt ned... hahahha...
 
hahahhaha
mannfolket var helt lik med min første, jeg kunne spise bokser med makrell i tomat daglig... eneste jeg fikk i meg av mat... :p eneste som ikke kom i retur etter hypermesisen roet seg litt ned... hahahha...

Man må gjøre de tiltakene som trengs, samme om maten lukter fælt eller ikke, hehe :p
 
Sulten hele tiden, ufattelig trøtt, aldri kjent makan til vondere pupper og fått helt fysen på leverpostei som jeg kunne spise heele tiden for bare kort tid siden.. Nå smaker det rett og slety bare jern :p ellers litt stikkinger i magen til tider..
 
Ømme pupper, veldig trøtt, sulten og oppblåst :) Ikke rammet av kvalmen enda og det nyter jeg :D
 
4 + 1. Fryktelig hormonell. Griner for alt flere ganger om dagen. Gått for innkjøp av vannfast maskara nå.
Ømme bryst og stikk/strekk murringer i lovmoren.
 
Flere symptomer som har dukket opp nå som folk er lengre ute i svangerskapet? Her er ikke kvalmen like fremtredende lenger, brystknoppene er ikke like ømme, men jeg har blitt svæært hormonell og må opp på do om natta.. :D
 
Jeg er kvalmen HELE tiden! Ingenting frister, jeg får bare i meg litt frukt. I går kveld spiste jeg en halv tallerken med surmelk og kavring. Sovna me alt av klær på meg i går når jeg la meg i senga og venta på at badet skulle bli ledig. Puppene er ømme, å ta av seg bh'eh på slutten av dagen er grusomt. Jeg begynte å gråte når jeg fortalte sjefen min om graviditeten i dag, "er du så rørt?" spurte hun. "Nei jeg bare har det helt jævlig" hulket jeg. Bare 6+6, håper at det skal gi seg snart
 
Back
Topp