Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har heletiden lyst på noe mat... men skyr cola drikker... hahahaha klarer bare ikke koffeinet i colaen lengre...Brystvortene har blitt så såre at bh begynner å bli ubehagelig.. Ellers blir jeg veldig kvalm når jeg blir sulten, og klarer ikke lenger lukten av hvitløksbaguetter som jeg elsket for bare 2 uker siden.. Jeg har murringer, er veldig trøtt hele tiden, har veldig lyst på noe søtt hele tiden(aldri vært veldig glad i søtsaker før) og veldig lyst på feit mat
jeg har heletiden lyst på noe mat... men skyr cola drikker... hahahaha klarer bare ikke koffeinet i colaen lengre...
hahahhahaJeg klarer ikke tanken på brus, men sjokolade er veldig fristende.. Har også begynt å spise mye makrell i tomat, til samboers store fortvilelse da det ikke lukter særlig godt..
hahahhaha
mannfolket var helt lik med min første, jeg kunne spise bokser med makrell i tomat daglig... eneste jeg fikk i meg av mat... eneste som ikke kom i retur etter hypermesisen roet seg litt ned... hahahha...
Og ikke minst tett i nesa. Siden dag en av svangerskapetMurringer i magen, slapp,kvalm, hodepine, lett-til-tårene , kort lunte, ømme bryst