Symptomer Anyone? :)

Murringer, litt trøttere (men er fremdeles syk og pollenallergisesongen) og litt hormonell :) Kanskje litt (veldig) oppblåst :(

Får utrolig vondt i korsryggen når jeg går rundt på jobb.. Er bare 6+0, noen som mener dette er normalt? :confused:

6+0 i dag.
Har mensen-lignende smerter i magen, er trett og hormonell. Konstant sulten og tissetrengt :-P Krysser fingrene for at det fortsatt er en stund til kvalmen kommer!

Ingen symptomer annet enn litt ømme pupper (som jeg alltid har før mens). Jeg er 13 dpo, og fikk positiv test i dag.

Jeg er 6+0. Veldig, veldig trøtt og ømme pupper. Enda ikke sett noe til kvalme, og det nyter jeg! Var kvalm og kastet opp hver eneste dag fra uke 6 i mitt forrige svangerskap :(

Får håpe det lar vente på seg litt med nr 2 :)

4 + 0, og foreløpig ingen symptomer. Håper å kjenne noe snart, nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt...

Småkvalm om morgenen, supertrøtt hele dagen (kan sovne hvor som helst og når som helts omtrent :-P), tissatrengt, ømme pupper, irritabel, og oppblåst mage.. Huff :-P

Oppblåst mage, sulten, småkvalm på morgenen eller hvis jeg er sulten, trøtt, mer utflod, mensenmurringer og stikkinger og strekninger ved egglederne/i livmoren ved brå bevegelser. Akkurat samme symptomer som sist svangerskap, men alle symptomene er så svake ennå at de ikke gjør meg noe. Jeg er 4+3. Frykter at kvalmen skal ta seg opp :( det var nesten det verste med hele svangerskapet sist.

Er 5+4 nå , duda?

Huff! er stygt "redd" for at det blir det denne gangen også
Tror jeg er 5+6 og kjenner foreløpig bare lett kvalme. Sist kom det fra ca uke 7, måtte legges inn og var sykemeldt helt til fødsel :(

Var hos legen i går og har kvalmestillende klar på E-resept. Fikk beskjed om å ta en pille som er reseptfri morgen og kveld som er forebyggende og skal hjelpe ved lett kvalme. Får se om det hjelper ;)

Trøtt, kvalm og tisser sånn altfor ofte :')

Ømme pupper, mye murringer. Småkvalme som kommer og går og litt redusert matlyst. Sist kastet jeg opp til uke 22 og hadde dårlig matlyst hele svangerskapet. Men husker ikke helt når den værste kvalmen startet. Sist var jeg og mye trøtt i begynnelsen, men tror jeg var lenger på vei enn jeg er nå før det satte inn.. Er bare 4+2 så det er tidlig enda.
Og ikke minst mye bedre luktesans.. det hadde jeg sist og ;)

Last edited:
Back
Topp