Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånne har jeg og hatt. Ikke noe godt, men vil tro det bare er livmora som jobber for å lage plassFikk plutselig veldig vondt nede i magen, akkurat som skikkelig intense menssmerter.. Kjenner jeg blir litt småbekymret nå, men håper det går bra..
Inatt våknet jeg av at jeg måtte tisse, og det gjør jeg igrunn aldri utenom når jeg er gravid. Å så var jeg skrrrubbsulten! Så sambo laget mat og ga det til meg i senga. Kl halv fire liksom. er så mye rart..
Hehe har det på samme måte. Våkner aldri for å tisse midt på natta uansett hvor mye jeg har drukket på dagen. Men når jeg er gravid gjør jeg det daglig fra start til fødsel. Et av de første symptomene på graviditet hos meg etter positiv test er at jeg våkner på natta tissetrengt
Ja regner nok med det! Ikke så greit å være førstegangsgravid...Sånne har jeg og hatt. Ikke noe godt, men vil tro det bare er livmora som jobber for å lage plass
Jeg vet! Hahaha løper på do på jobb hele tiden. De merker det nok snart. Har ikke planer om å si noe på en stund ennå så får de heller bare mistenke detDet er et ganske sikkert symptom ja. Hehe. Å så så ofte på dagen da! Herlighet, føler jeg går på do hele tiden på jobb. Måtte ta dopause fra et møte idag fordi det var fysisk vondt å holde seg i bare 15 minutter De begynner vel å lure snart. Haha
Jeg er andregangs, men er så lenge siden at jeg ikke husker hvordan det varJa regner nok med det! Ikke så greit å være førstegangsgravid...
Jeg vet! Hahaha løper på do på jobb hele tiden. De merker det nok snart. Har ikke planer om å si noe på en stund ennå så får de heller bare mistenke det