Symptomer Anyone? :)

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Hvilke symptomer har dere? Er så utrolig trøtt allerede og skikkelig hormonell :p haha
 
Litt hormonell, litt kvalm og litt murringer :) men hadde ikke testene vært positive og blitt sterkere hadde jeg nok ikke tenkt over det ;)

Sist var jeg en symptombombe, så nesten litt bekymret nå :(
 
Jeg har så ømme pupper at det er vondt å ha på BH. Blir de dunket borti på en måte så får jeg nesten tårer i øynene. Jeg lurer fælt på hvor vondt det blir med melkespreng om dette er en liten brøkdel av hva man kan forvente seg. Videre er jeg konstant trøtt og har mens murringer, men ikke så kraftige. Har også reagert på smak av forskjellige matvarer, så skulle tro jeg er lengre på vei enn 4+4! Puppene tar virkelig livet av meg! Krysser fingrene for at frøet gror og vi får se det på tul om 3,5 uke :)
 
Merker ikke så mye jeg....

Da er vi to.. Så godt som null symptomer, annet enn økt hvilepuls på pulsklokken. Noe som like gjerne kan skyldes varmen :)

Får nyte den gode formen, symptomene kommer vel etterhvert!
 
Bittelitt kvalm om morgenen, skikkelig oppblåst på ettermiddag og kveld. Kjente på vei hjem fra jobb i dag at buksa var trang, og nå står magen ut! Kommer til å slite med å holde det hemmelig hvis magen skal se sånn ut allerede :rolleyes: Har også kjent litt stikking i magen noen ganger i dag. Ikke noe tvil om at noe(n) er på gang inni der :D
 
Kjenner på kvalmen, ømhet i brystene og at "det er noe" der nede..:D håper det holder seg sånn nå :)
 
Jeg har vært svimmel siste uka. Uteblitt mens, oppblåst, murringer, stikking i lysken, rar kribling i underlivet av alle ting, puppene kjennes annerledes ut :p
 
4+6 idag, mye murringer og får fort vondt i rygg og nakke :p og er endel trøtt. Men heldigvis ikke noe værre enn dette.
 
Jeg er 5+1 i dag og jeg merker veldig lite. Jeg er nesten redd for om jeg virkelig er gravid! Har jeg grunn til å engste meg? Kan man plutselig miste barnet uten at man har blødd eller hatt noen smerter?
 
Ømme pupper, litt oppblåst og hadde masse murringer og skikkelige menssmerter igår, idag merker jeg ikke så mye annet enn litt ømme pupper :) Er ikke sikker på hvor langt på vei jeg er, men rundt 4+2 eller noe..
 
Ingen symptomer her ennå tror jeg, får prøve å nyte mens jeg kan:) Sist gang kom kvalmen 7 uker på vei før det hadde jeg heller ingen symptomer.
 
5+0 nesten ingen symptomer:)
kun litt vondt i puppene, litt murring på kveld.
Håper kvalmen holder seg unna, kastet opp 9 timer hver dag i 9 mnd i sist svangerskap :O
 
Kjenner at jeg er trøtt og oppblåst i magen. Ellers ikke så mye og jubler for hver dag uten kvalme - hadde hypermesis forrige svangerskap og kastet opp hver dag :(
 
Back
Topp