Symptomer Anyone? :)

Ømme pupper, ei venninne kommenterte at puppene mine var så store, og hun lurte på om jeg var gravid. Dette var dagen før jeg selv testet positivt er nå 4+1, og er veldig irritabel, drit sulten hele tiden. Jeg har ligget på 51 kilo siden etter første fødsel for 4 år siden, har ikke gått opp eller ned på vekta, men i går syntes jeg at magen var så stor, så jeg gikk å vog meg, da var jeg 55 kilo plutselig hvordan skal dette ende:( la på meg 20 kilo de siste 4 mnd med første, men nå synes jeg det starter litt tidlig gitt!! Er også utrolig trøtt, og dette startet før jeg visste jeg var gravid. Kan ikke kjøre 5 min i bil, før øynene begynner å rulle. Var en stor prøvelse å kjøre 3 timer i komf i helgen. Ble mange stopp kan du si.
 
Mensen har enda ikke kommet og litt ømme brystvorter. Det er det eneste :p føler meg ikke gravid i det hele tatt, men prøver å nyte det så godt jeg kan for var så dårlig sist, men blir likevel litt bekymra :p 5+4 nå
 
og der kom den berømte morgen kvalmen.. nei får se å få i meg litt mat nå.. (snart ferdig lagd)
 
Litt kvalm om morningene, litt ømme brystvorter, trøtt og hormonell :) Ingenting i forhold til forrige :p Hehe.. 6+1
 
Sover så dårlig om nettene, som resulterer i at jeg blir småkvalm og småsvimmel på dagen..
 
Hvordan føles svangerskapskvalme for dere? Samme som en omgangssyke eller helt annerledes? Her føles det mest som brekninger "i halsen" om dere skjønner ? :)
 
Jeg har til tider en rar kribling rett ovenfor skambeinet og litt ut mot hver side. Kjennes ut som det prikker litt. Kommer og går, men er en rar følelse som jeg ikke har kjent før. Noen som har hatt denne følelsen?
 
Murringer i magen og korsryggen, kvalm og halsbrann. Veeldig oppblåst! Til tider ser det ut som jeg er halvveis allerede :eek:
 
Jeg har til tider en rar kribling rett ovenfor skambeinet og litt ut mot hver side. Kjennes ut som det prikker litt. Kommer og går, men er en rar følelse som jeg ikke har kjent før. Noen som har hatt denne følelsen?
Hadde det sist :) livmoren som vokser
 
Murringer og stikkinger i nedre del av mage + korsrygg, småkvalm om jeg har tom mage, konstant "sulten", småirritert, avsky mot visse matvarer (kaffe, mint, tacokrydder etc.), ekstrem kvalme av vonde lukter..
 
Jeg savner symptomer! Føler ikke at magesmerter og "menssmerter" kvalifiserer. :confused1 Har bare bittelitt ømme bryst og brystvorter + at jeg er noe mer trøtt/sliten. I mitt til nå eneste fullgåtte svangerskap var jeg veldig kvalm, kastet opp hver dag over lengre tid og hadde ekstremt ømme bryst omtrent fra befruktning. Det hadde vært fint å ikke bli dårlig altså, men heller det enn å miste igjen... Er det noen andre her som har hatt stor forskjell på symptomene i ulike svangerskap?
 
Jeg savner symptomer! Føler ikke at magesmerter og "menssmerter" kvalifiserer. :confused1 Har bare bittelitt ømme bryst og brystvorter + at jeg er noe mer trøtt/sliten. I mitt til nå eneste fullgåtte svangerskap var jeg veldig kvalm, kastet opp hver dag over lengre tid og hadde ekstremt ømme bryst omtrent fra befruktning. Det hadde vært fint å ikke bli dårlig altså, men heller det enn å miste igjen... Er det noen andre her som har hatt stor forskjell på symptomene i ulike svangerskap?

På denne tiden i mitt forrige svangerskap var jeg også ekstremt kvalm og kastet opp hver dag. Brystene var skikkelig, skikkelig ømme. Foreløpig denne gangen, er jeg bare veldig trøtt og litt ømme bryster. Men det kan jo komme når som helst :)
 
Jeg savner symptomer! Føler ikke at magesmerter og "menssmerter" kvalifiserer. :confused1 Har bare bittelitt ømme bryst og brystvorter + at jeg er noe mer trøtt/sliten. I mitt til nå eneste fullgåtte svangerskap var jeg veldig kvalm, kastet opp hver dag over lengre tid og hadde ekstremt ømme bryst omtrent fra befruktning. Det hadde vært fint å ikke bli dårlig altså, men heller det enn å miste igjen... Er det noen andre her som har hatt stor forskjell på symptomene i ulike svangerskap?
Signerer denne! Føler det likt, og hadde det slik med første :)
 
Stikking i lysken, øm i skambenet, luft i magen,ømme pupper, tisser ofte og om natten,murringer i magen og pittelitt hissig. Skjønte at jeg var gravid før jeg tok resten i dag :)
 
Back
Topp