Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
I dag murringer,kvalm,søvnløs. Dårlig følelse på hele greia :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan få litt av min matlyst her er jeg helt saiko på mat fortiden, og helst skikkelig junkBlæ! Hvor er matlysta blitt av?!
Klem <3 her forsvant den så fort jeg spiste litt...4+4 og der kom kvalmen... Blir en lang dag på jobb!
Takk! Pakket heldigvis med meg noen kjeks, så satser på at mat hjelper her ogsåKlem <3 her forsvant den så fort jeg spiste litt...
krysser for detTakk! Pakket heldigvis med meg noen kjeks, så satser på at mat hjelper her også
Hadde det sist livmoren som vokserJeg har til tider en rar kribling rett ovenfor skambeinet og litt ut mot hver side. Kjennes ut som det prikker litt. Kommer og går, men er en rar følelse som jeg ikke har kjent før. Noen som har hatt denne følelsen?
Jeg savner symptomer! Føler ikke at magesmerter og "menssmerter" kvalifiserer. Har bare bittelitt ømme bryst og brystvorter + at jeg er noe mer trøtt/sliten. I mitt til nå eneste fullgåtte svangerskap var jeg veldig kvalm, kastet opp hver dag over lengre tid og hadde ekstremt ømme bryst omtrent fra befruktning. Det hadde vært fint å ikke bli så dårlig altså, men heller det enn å miste igjen... Er det noen andre her som har hatt stor forskjell på symptomene i ulike svangerskap?
Signerer denne! Føler det likt, og hadde det slik med førsteJeg savner symptomer! Føler ikke at magesmerter og "menssmerter" kvalifiserer. Har bare bittelitt ømme bryst og brystvorter + at jeg er noe mer trøtt/sliten. I mitt til nå eneste fullgåtte svangerskap var jeg veldig kvalm, kastet opp hver dag over lengre tid og hadde ekstremt ømme bryst omtrent fra befruktning. Det hadde vært fint å ikke bli så dårlig altså, men heller det enn å miste igjen... Er det noen andre her som har hatt stor forskjell på symptomene i ulike svangerskap?