Symptom-tråden

Jeg har begynt å sove middag! Føler meg som en pensjonist :p I tillegg har jeg en hvilepuls på rundt 70 (som er ganske forhøyet fra min vanlige). Visste ikke at økt puls var et symptom før mannen min så en artikkel om noen som fant ut av graviditet via pulsklokke! :)
 
Jeg trodde ikke jeg hadde fått så god luktesans... men i konf i dag var det fler jeg slet å prate med pga dårlig ånde [emoji87]
 
Når jeg tenker meg om så har jeg nok noen små-symptomer, særlig våkner jeg veldig tidlig og får ikke sove igjen! (Og da går jeg og tar tester, blir dyre uker dette her[emoji85])
Er det ett symptom også? 3 dager på rad nå har jeg våknet i 5-6 tiden.. [emoji52]
 
Er det ett symptom også? 3 dager på rad nå har jeg våknet i 5-6 tiden.. [emoji52]

Jeg slet skikkelig med det sist i hvert fall, våknet gryyytidlig og fikk ikke sove selvom jeg var stuptrøtt, det begynte rett før jeg fant ut om graviditeten faktisk :) denne gangen er det litt likt, men nå er jeg såpass mye mer sliten pga TurboTurid vi allerede har at jeg greier å sovne igjen i det minste ;)
 
Jeg er veldig emosjonell og gråter flere ganger om dagen. I tillegg er jeg plaget med noe kvalme, og jeg har hatt/har en skikkelig forkjølelse med sår hals, rennende nese og tidvis feber.
 
Jeg har fått en luktesans av en annen verden! Kjøleskapet lukter som #%*~€$, sykehuslukten slo meg nesten i bakken da jeg kom på jobb i dag, luktet hva vi skulle ha til middag før jeg gikk inn i huset, og slik kunne jeg fortsatt i det uendelige. Fortsetter det slik, kan jeg snart søke ekstrajobb som sporhund...
Haha [emoji23] jeg får sånn ekstrem luktesans i bølger. Plutselig kjenner jeg en sterk lukt, også kan den gå over etter litt. Rare greier. [emoji4]
 
Last edited:
Ikke sant![emoji1] I testeperioden min(5 dager,5 tester) så tenkte jeg at jeg våknet siden jeg bare var så spent. Men det har fortsatt etterpå og da skjønte jeg at det er min nye døgn rutine [emoji85] Alt for tidlig i helgene [emoji29][emoji23]
Men er vel bare å bli vant til det [emoji33][emoji1][emoji51]
Det trodde jeg også! [emoji50] så mye jeg lærer her inne hele tiden [emoji16]
 
Jeg fryser også! Heeeele tiden!! Må gjøre noe for å holde varmen... og under måltider er jeg varm, men så begynner jeg å fryse igjen [emoji14]
Varmepumpa i stua står på 26 grader, og jeg må ha pledd når jeg sitter i sofan :eek:
LoL. Ligger akkurat nå med ullgenser og ullpledd pluss varmepumpe på 26 grader [emoji23]
 
Jeg slet skikkelig med det sist i hvert fall, våknet gryyytidlig og fikk ikke sove selvom jeg var stuptrøtt, det begynte rett før jeg fant ut om graviditeten faktisk :) denne gangen er det litt likt, men nå er jeg såpass mye mer sliten pga TurboTurid vi allerede har at jeg greier å sovne igjen i det minste ;)
Jah. Merkelig altså. Håper jeg klarer å sove litt i morgen
 
Våknet med ekstra sterke "menssmerter" og mør mage i dag, sto opp og drakk rødbetejuice og vann, og spiste et knekkebrød, det hjalp på... vet ikke om det er tilfeldig eller ikke, noen som har andre gode råd til disse "mens-smertene"? :)
 
LoL. Ligger akkurat nå med ullgenser og ullpledd pluss varmepumpe på 26 grader [emoji23]

Har det nok ikke så varmt i rommet som du, så jeg kompenserer med å sitte i godstolen under et tykt ullpledd, med håndleddsvarmere, varmepute og elektrisk varmepledd...... kan vel best karakterieseres som et (fugle-)reir :chicken:
 
Jeg må tisse en gang i timen virker det som. Litervis. Føles som mye mer enn det jeg drikker. Utrolig irriterende for en som er vant til selskapsblære. Kombinert med konstante mensmurringer, blir det jo angstanfall også en gang i timen når jeg skal tørke meg . Jaja, jeg skal tåle mye rart bare kvalmen holder seg unna. Ny rekord uten kvalme i dag
 
Har det nok ikke så varmt i rommet som du, så jeg kompenserer med å sitte i godstolen under et tykt ullpledd, med håndleddsvarmere, varmepute og elektrisk varmepledd...... kan vel best karakterieseres som et (fugle-)reir :chicken:
Ååå [emoji7] høres koselig! Jeg fiksa meg varmeputesak jeg også. Har den i nakken [emoji38]
 
Jeg må tisse en gang i timen virker det som. Litervis. Føles som mye mer enn det jeg drikker. Utrolig irriterende for en som er vant til selskapsblære. Kombinert med konstante mensmurringer, blir det jo angstanfall også en gang i timen når jeg skal tørke meg . Jaja, jeg skal tåle mye rart bare kvalmen holder seg unna. Ny rekord uten kvalme i dag
LoL. Tisser opp til 4 ganger i timen jeg nå [emoji50] ikke så lite heller. Crazy
 
Jeg tisser overraskende lite! Men om morran er blæra sprengt :p
 
Jeg er 5 (+1) uker i dag. Jeg har hatt forstoppelse i 8 dager, og magen er så oppblåst at det ser ut som om jeg er maaaaaange fler uker på vei for å si det sånn.[emoji23]
 
Jeg er 5 (+1) uker i dag. Jeg har hatt forstoppelse i 8 dager, og magen er så oppblåst at det ser ut som om jeg er maaaaaange fler uker på vei for å si det sånn.[emoji23]

Da er vi to :) trange bukser er uaktuelt, men har fått litt mere fart på tarmene, virker det som, ved hjelp av bløtlagte linflø med bilola hver morgen, og jevnlig påfyll av vann utover dagen... den opp låste magen derimot er det litt verre med:meh:
 
Jeg blir veldig fort mett! Er det andre som har det slik? Jeg kan vanligvis spise en solid porsjon middag, men nå sliter jeg med å få i meg en liten porsjon. Det er ikke fordi jeg er kvalm, men fordi jeg føler meg stappmett. Rart! [emoji51]
 
Back
Topp