Symptom-tråden

Har disse mensmurringene og ømme bryst. Pluss trøtt [emoji5] utover det så kjenner jeg ikke noe spesielt enda [emoji5]
 
Er kjempetrøtt og gretten får jeg høre:p
 
Nå har mensmurringene roet seg litt [emoji1317] Men er trøtt som en dupp og begynner å få ømme pupper [emoji85]
4+5 idag [emoji173]
 
Brun utflod og ganske mye mensmurringer, men heldigvis ikke vondt! Småkvalm om jeg ikke spiser, oppblåst og ømme pupper. Og tar lett til tårene! [emoji85] (middagsplanen vår gikk i vasken idag og jeg ble sittende og tute på sofaen mens kjæresten prøvde å la være å le mens han trøstet[emoji23])
 
Kvalm i intervaller, kommer og går. Allerede ekstremt trøtt. Kjenner godt igjen trettheten fra forrige gang [emoji4]
 
Når jeg tenker meg om så har jeg nok noen små-symptomer, særlig våkner jeg veldig tidlig og får ikke sove igjen! (Og da går jeg og tar tester, blir dyre uker dette her[emoji85])

Jeg har også våknet veldig tidlig etter graviditeten. Før kunne jeg sove mye lenger. Kanskje kroppen vår forbereder oss på lite søvn?[emoji85][emoji23]
 
Jeg har også våknet veldig tidlig etter graviditeten. Før kunne jeg sove mye lenger. Kanskje kroppen vår forbereder oss på lite søvn?[emoji85][emoji23]

Ja, jeg tror kroppen har noen sånne "greier" som er for å forberede seg, ser ingen annen grunn til å plutselig våkne styggtidlig og ikke få sove igjen [emoji85]
 
Når jeg tenker meg om så har jeg nok noen små-symptomer, særlig våkner jeg veldig tidlig og får ikke sove igjen! (Og da går jeg og tar tester, blir dyre uker dette her[emoji85])

Våkner tidlig her og, men heldigvis ingen tester [emoji23]
 
Er jo bare på dag3 med positive tester jeg, tipper jeg tester hver dag i en uke til omtrent[emoji85]

Tok 4 tester på rad eg [emoji85] angrer på at ikkje sparte på den digitale. Hadde vært så godt å tatt den om ei uke for å sjå koss det ligg an [emoji28]
 
Tok 4 tester på rad eg [emoji85] angrer på at ikkje sparte på den digitale. Hadde vært så godt å tatt den om ei uke for å sjå koss det ligg an [emoji28]

Har tatt 5 hittil, alle sånne tidlig-tester, på litt diverse tider av døgnet :) har 6 vanlige til, samt to digitale... tenker å fordele de litt utover den nærmeste uka ;) elsker å få de positive strekene, sist gang tror jeg også at jeg tok et sted rundt femten tester totalt... huff[emoji85][emoji85]
 
Haha godt å høre det ikke bare er jeg som tester omtrent hver dag [emoji23] føler meg helt gal. Men er gøy å følge med på at de blir sterkere.
Har en haug eBay tester så blir heldigvis ikke så dyrt [emoji28]
Har også digital liggende som jeg tenker å ta når jeg er passert 5 uker bare for å se om den viser 3+ [emoji85]
 
Når jeg tenker meg om så har jeg nok noen små-symptomer, særlig våkner jeg veldig tidlig og får ikke sove igjen! (Og da går jeg og tar tester, blir dyre uker dette her[emoji85])

Jeg er heelt lik[emoji23][emoji23] våkner vanligvis ikke før kl.10 når jeg har fri! Nå våkner jeg i 6/7 tiden hver dag[emoji23] og tester som en gal!!
 
Denne må vi ha ;)

Jeg har fått de faste smertene i hofter/korsrygg som jeg pleier å ha mye av i 1. trimester. Men så lenge jeg kan slække i sofaen med varmeflaske, er det greit. Var også kvalm i dag, heldigvis kun 15 min til mårran [emoji28]
Hva med dere? Dukket opp noe spennende?
Har litt stikkinger i nedre del av magen, samt at jeg fryser hele tiden:wideyed: :p
 
Jeg har fått en luktesans av en annen verden! Kjøleskapet lukter som #%*~€$, sykehuslukten slo meg nesten i bakken da jeg kom på jobb i dag, luktet hva vi skulle ha til middag før jeg gikk inn i huset, og slik kunne jeg fortsatt i det uendelige. Fortsetter det slik, kan jeg snart søke ekstrajobb som sporhund...
 
Jeg har fått en luktesans av en annen verden! Kjøleskapet lukter som #%*~€$, sykehuslukten slo meg nesten i bakken da jeg kom på jobb i dag, luktet hva vi skulle ha til middag før jeg gikk inn i huset, og slik kunne jeg fortsatt i det uendelige. Fortsetter det slik, kan jeg snart søke ekstrajobb som sporhund...

[emoji23] Glede meg til bedre luktesans, for min er dårlig i utgangspunktet [emoji28]
 
Jeg skulle ikke vært så kjepphøy på manglende symptomer for nå synes jeg hæren fløtte meg jeg kjenner igjen noe bekken-smerter på ene siden av hofte/korsrygg :( det kan da VIRKELIG ikke komme NÅ?! Før jeg engang er trygg på om det vedvarer?! Da blir jeg furt.
 
Jeg skulle ikke vært så kjepphøy på manglende symptomer for nå synes jeg hæren fløtte meg jeg kjenner igjen noe bekken-smerter på ene siden av hofte/korsrygg :( det kan da VIRKELIG ikke komme NÅ?! Før jeg engang er trygg på om det vedvarer?! Da blir jeg furt.

Så kjipt. Men det er vel vanlig at slikt kan dukke opp enda tidligere andre gang? [emoji848] Håper det går over [emoji173]️ jeg hadde veldig vondt i ryggen tidligere denne uka, før det ble bedre igjen :)
 
Så kjipt. Men det er vel vanlig at slikt kan dukke opp enda tidligere andre gang? [emoji848] Håper det går over [emoji173]️ jeg hadde veldig vondt i ryggen tidligere denne uka, før det ble bedre igjen :)

Da jeg sa det til samboer nå minnet han meg på at jeg sist gang også hadde ganske vondt i korsryggen faktisk da FØR jeg fikk positiv test, og at det gikk over etter en mnd tid... før det kom tilbake for FULLT i uke 20-ish ... grøss og gru. Jeg håper det blir som på deg at det går over igjen kjapt i første omgang [emoji4][emoji85]
 
Back
Topp