Symptom-tråden

Så kom kvalmen listende igår...6+5 i dag. Kaster ikke opp, men er såpass at det ikke er enkleste å få i seg så mye mat som jeg ønsker og føler meg konstant hangover [emoji85][emoji29]
 
Trøtt og litt småkvalme innimellom. Jeg blir kjempe stresset at jeg ikke mer kvalm, siden jeg har vært det i de andre svangerskapene [emoji15][emoji22]
 
Min kvalme begynte 5+4, har begynt å bruke sea sick band, og det virker som det hjelper!!:woot:
Forrige gang var jeg så kvalm at jeg ble sykemeldt...kastet ikke opp en eneste gang, men gikk ned i vekt fordi jeg slet så voldsomt med å få spise.
Håper det ikke blir sånn denne gangen.
 
I går kveld når jeg tok av BH'en hadde jeg dype merker i puppene der sømmen hadde vært, enten har BHæen krympa eller så har puppa blitt større :rolleyes::hilarious:
 
I går kveld når jeg tok av BH'en hadde jeg dype merker i puppene der sømmen hadde vært, enten har BHæen krympa eller så har puppa blitt større :rolleyes::hilarious:

Heldigris [emoji85] sist ble puppene større ganske kjapt, men denne gangen tror jeg ammingen som nylig ble avsluttet har gjort dem generelt kaputt :( savner gravidpuppene fra sist[emoji85][emoji26]
 
Heldigris [emoji85] sist ble puppene større ganske kjapt, men denne gangen tror jeg ammingen som nylig ble avsluttet har gjort dem generelt kaputt :( savner gravidpuppene fra sist[emoji85][emoji26]

Vet ikke om jeg er så heldig jeg, syns egentlig de er store nok fra før :p
Hvor skal dette ende liksom?
 
Vet ikke om jeg er så heldig jeg, syns egentlig de er store nok fra før :p
Hvor skal dette ende liksom?

Bare vent til melken kommer for fullt etter fødselen du, They never seize to grow.... [emoji85][emoji85]
 
Klarer ikke gå med bh, puppene er så ømme. Kvalm av og på i løpe av dagen. Og en sånn lett følelse i kroppen =) men det kan jo være fordi jeg er så lykkelig for og være gravid XD hvis det er lov og si <3
 
Skulle spise lunsj nettopp men måtte evakuere pauserommet pga makrell i tomat :p
Kunne ikke være der inne, ble gørrkvalm med en gang og hadde sikkert spydd om jeg ikke hadde holdt pusten og snudd i døra :p
Liker ikke lukta til vanlig heller, men denne reaksjonen var ny ;)
 
Skulle spise lunsj nettopp men måtte evakuere pauserommet pga makrell i tomat :p
Kunne ikke være der inne, ble gørrkvalm med en gang og hadde sikkert spydd om jeg ikke hadde holdt pusten og snudd i døra :p
Liker ikke lukta til vanlig heller, men denne reaksjonen var ny ;)

Fader at jeg leste denne [emoji85] brakk meg bare av å høre det, og nå mistet jeg lysten på resten av det egentlig sjukt gode rekesmørbrødet mitt :)
Makrell i tomat er noe av det værste jeg vet[emoji85][emoji85] føler meg som den værste fjortisen men jeg må også rømme hvis noen på personalrommet spiser det fks. Gravid eller ei[emoji85][emoji85]
 
Fader at jeg leste denne [emoji85] brakk meg bare av å høre det, og nå mistet jeg lysten på resten av det egentlig sjukt gode rekesmørbrødet mitt :)
Makrell i tomat er noe av det værste jeg vet[emoji85][emoji85] føler meg som den værste fjortisen men jeg må også rømme hvis noen på personalrommet spiser det fks. Gravid eller ei[emoji85][emoji85]

Jeg har kontor vegg i vegg og kan høre kollegaene koser seg med lunsjen sin...Blir alenespising på meg etterpå :/
#hatermakrellitomat
 
Jeg har kontor vegg i vegg og kan høre kollegaene koser seg med lunsjen sin...Blir alenespising på meg etterpå :/
#hatermakrellitomat

Vi burde jobbet på samme sted og lagt ned forbud mot makrell i tomat [emoji85]
 
I dag er puppene utrolig vonde og det stikker i dem[emoji85]
 
Klarer ikke gå med bh, puppene er så ømme. Kvalm av og på i løpe av dagen. Og en sånn lett følelse i kroppen =) men det kan jo være fordi jeg er så lykkelig for og være gravid XD hvis det er lov og si <3

Selvsagt er det lov å si at du er lykkelig over graviditeten<3
 
Endelig satt den, etter å ha prøvd i nesten ett år! Er nå 5+2, og har allerede visst om graviditeten i et par uker. Jeg testet svakt positivt allerede 9 dpo. Tok egentlig bare en test mest for moro skyld, fordi temperaturen hadde vært så merkelig. Den så ikke ut til å øke like raskt etter eggløsning som tidligere, men så spratt den likevel opp 5 dpo, og økte enda mer et par dager. Så tidlig kjente jeg ikke mye symptomer, men hadde stikkende ømhet i livmor området ca 1 dpo. Har vært øm i brystene i ca en uke, og nå har kvalmen satt inn for fullt. Er unormalt sliten også.:sleep002:sleep011
Jeg har forresten alltid tolket slim-aktig utflod i dpo-land som et tegn på at mensen er på vei, da jeg alltid har det, men det dukket opp også nå, så det betyr visst ingenting ser det ut for. Jeg syntes også at livmortappen kjentes åpen ut noen dpo, men det var den sikkert ikke. Dessuten lå jeg ikke med beina opp eller noe etter sex denne syklusen, og vi prøvde ikke engang å treffe EL-dagen, for jeg har blitt litt lei av å stresse. Så var det kanskje bare det som skulle til... Hvem vet. Jeg har blitt en ekspert på hvordan å bli gravid, og har prøvd det meste i ett år nå. Og så skjer det når jeg ikke engang forsøker, så jeg er like klok.

Lykke til alle sammen :Heartbigred
 
Back
Topp