Så kom kvalmen listende igår...6+5 i dag. Kaster ikke opp, men er såpass at det ikke er enkleste å få i seg så mye mat som jeg ønsker og føler meg konstant hangover [emoji85][emoji29]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I går kveld når jeg tok av BH'en hadde jeg dype merker i puppene der sømmen hadde vært, enten har BHæen krympa eller så har puppa blitt større
Heldigris [emoji85] sist ble puppene større ganske kjapt, men denne gangen tror jeg ammingen som nylig ble avsluttet har gjort dem generelt kaputt savner gravidpuppene fra sist[emoji85][emoji26]
Vet ikke om jeg er så heldig jeg, syns egentlig de er store nok fra før
Hvor skal dette ende liksom?
Skulle spise lunsj nettopp men måtte evakuere pauserommet pga makrell i tomat
Kunne ikke være der inne, ble gørrkvalm med en gang og hadde sikkert spydd om jeg ikke hadde holdt pusten og snudd i døra
Liker ikke lukta til vanlig heller, men denne reaksjonen var ny
Fader at jeg leste denne [emoji85] brakk meg bare av å høre det, og nå mistet jeg lysten på resten av det egentlig sjukt gode rekesmørbrødet mitt
Makrell i tomat er noe av det værste jeg vet[emoji85][emoji85] føler meg som den værste fjortisen men jeg må også rømme hvis noen på personalrommet spiser det fks. Gravid eller ei[emoji85][emoji85]
Jeg har kontor vegg i vegg og kan høre kollegaene koser seg med lunsjen sin...Blir alenespising på meg etterpå :/
#hatermakrellitomat
Klarer ikke gå med bh, puppene er så ømme. Kvalm av og på i løpe av dagen. Og en sånn lett følelse i kroppen =) men det kan jo være fordi jeg er så lykkelig for og være gravid XD hvis det er lov og si <3