Symptom-tråden

Ja, har vært sån i ei uke ca og eg er bare 4+3 i dag [emoji15]

Samme her, er bare 4+2 og ca en uke med dette nå :wideyed:
Vi får håpe det bare er livmor som vokser ;)
 
Det kjennes konstant ut som tanta er på vei. Rett og slett menssmerter av mangel på bedre beskrivelse..
Er på do å sjekket titt og ofte, men den kommet jo heldigvis ikke :rolleyes:
Noen andre som har det sånn?

Ojess! [emoji1384] Hadde det sånn første trimester i forrige svangerskap også!
 
Jeg er kvalm, skikkelig uggen. Var ikke dårlig sist. Ellers er jeg syyyyyyyyykt trøtt! Og tett i nesa ;)
 
Alle her har fått positiv test og har termin i februar, men med dine symptomer kan det jo hende at du joiner oss i februar 2018 gruppa :)


Ååååå.. Gratulerer til alle sammen :)
Klarte å rote meg inn i "feil" tråd jeg da.. aldri vært på slike forum sider før :)
TR ikke kommet og test negativ i dag også. Så nå tester jeg ikke mer.
Skal se om ikke jeg kan finne meg en tråd for oss uvitende :D :p
 
Ååååå.. Gratulerer til alle sammen :)
Klarte å rote meg inn i "feil" tråd jeg da.. aldri vært på slike forum sider før :)
TR ikke kommet og test negativ i dag også. Så nå tester jeg ikke mer.
Skal se om ikke jeg kan finne meg en tråd for oss uvitende :D :p

Lykke til videre! :)
 
Ååååå.. Gratulerer til alle sammen :)
Klarte å rote meg inn i "feil" tråd jeg da.. aldri vært på slike forum sider før :)
TR ikke kommet og test negativ i dag også. Så nå tester jeg ikke mer.
Skal se om ikke jeg kan finne meg en tråd for oss uvitende :D :p

Du skal være i "vi som prøver/før svangerskapet" :) også flytter du inn i treningsforum når du har fått positiv test. Lykke til! :)
 
Vet du, jeg ble veldig lettet av å lese det du skrev nå. Jeg er også 4+1 (i dag), og har så og si ingen symptomer. Det hadde jeg ikke sist heller, og det endte i en ma. Har likevel skikkelig troa på at det skal gå denne gangen, og tror egentlig ikke at psykomange symptomer er så vanlig så tidlig uansett? :) Selv har jeg litt vondt i korsrygg, murringer i blant og utflod.
Jeg har jo gjort dette tre ganger før, så skulle tro jeg husket hvordan det var, men neida. Men ift kvalme og ømme pupper har jeg lest meg frem til at det ofte kommer i uke 6, pga høy hcg. Har også hatt litt vond korsrygg og litt ligamentsmerter hvis jeg beveger meg for fort. Men har troen på at dette går veien for oss begge!
 
Flere som er kvalme? Jeg kastet opp alt jeg spiste i går[emoji29]
 
Flere som er kvalme? Jeg kastet opp alt jeg spiste i går[emoji29]

Huff, det hørtes fælt it[emoji20] jeg har en del kvalme, men langt ifra så ille at jeg kaster opp. Håper det snart gir seg for din del[emoji4]
 
Huff, det hørtes fælt it[emoji20] jeg har en del kvalme, men langt ifra så ille at jeg kaster opp. Håper det snart gir seg for din del[emoji4]

Har hatt kvalme nesten hele tiden, men i går var det ille. Tror det er crinonenen som hjelper på litt også. Deilig for deg å slippe å kaste opp, det er grusomt[emoji27]
 
Flere som er kvalme? Jeg kastet opp alt jeg spiste i går[emoji29]

Her kommer det kvalme i bølger, har kun brekt meg en gang men ellers har det vært håndterbart. Jeg også tar progresteron og håper det bare holder seg på dette nivået.
Håper du får det bedre ❤️ Prøvd noe spesielt for å motvirke det?
 
Her kommer det kvalme i bølger, har kun brekt meg en gang men ellers har det vært håndterbart. Jeg også tar progresteron og håper det bare holder seg på dette nivået.
Håper du får det bedre [emoji173]️ Prøvd noe spesielt for å motvirke det?

Tar du crinone? Føler du det forsterker symptomer? Er så redd for at det gjør jeg føler meg mer gravid enn jeg egentlig er. Men alle 3 gangene jeg har vært gravid har jeg vært ordentlig kvalm.( mistet hver gang)

Nei, syntes det er litt beroligende å kjenne at kroppen forandrer seg. Bare spist litt tørre kjeks. [emoji28]
 
Det kjennes konstant ut som tanta er på vei. Rett og slett menssmerter av mangel på bedre beskrivelse..
Er på do å sjekket titt og ofte, men den kommet jo heldigvis ikke :rolleyes:
Noen andre som har det sånn?

Ja :( det er slitsomt!!
 
Tar du crinone? Føler du det forsterker symptomer? Er så redd for at det gjør jeg føler meg mer gravid enn jeg egentlig er. Men alle 3 gangene jeg har vært gravid har jeg vært ordentlig kvalm.( mistet hver gang)

Nei, syntes det er litt beroligende å kjenne at kroppen forandrer seg. Bare spist litt tørre kjeks. [emoji28]

Jeg tar Lutinus, blir noe av det samme. Symptomene har vært like både før og etter jeg begynte på det, så er av oppfatning at det er hcg som lager kvalme her i gården :p
 
Det kjennes konstant ut som tanta er på vei. Rett og slett menssmerter av mangel på bedre beskrivelse..
Er på do å sjekket titt og ofte, men den kommet jo heldigvis ikke :rolleyes:
Noen andre som har det sånn?

Ja, har det også sånn:) Spesielt på morningene når jeg våkner :nailbiting:
 
Ja, har det også sånn:) Spesielt på morningene når jeg våkner :nailbiting:

Veldig betryggende å vite at vi er mange som har det sånn, da er det nok normalt ;)
 
Det kjennes konstant ut som tanta er på vei. Rett og slett menssmerter av mangel på bedre beskrivelse..
Er på do å sjekket titt og ofte, men den kommet jo heldigvis ikke :rolleyes:
Noen andre som har det sånn?

Oh yes!! Konstant!! Kjennes ut som den kommer, men er bare Cyclogest-rester[emoji23][emoji23][emoji23] gleder meg sååå til å slippe den! Selvom det er 1 mnd!!! Igjen ennå[emoji13][emoji13]
 
Back
Topp