Symptom-tråden

Fler som har leamus? Hatt leamus i låret i tre dager nå! [emoji30] blir gaaal
 
Jeg har hatt halsbrann noen netter nå... Fant tyggetabletter i nattbordet som jeg fant ut er trygge under graviditet nå, de pleier å hjelpe godt heldigvis
 
Jeg blir veldig fort mett! Er det andre som har det slik? Jeg kan vanligvis spise en solid porsjon middag, men nå sliter jeg med å få i meg en liten porsjon. Det er ikke fordi jeg er kvalm, men fordi jeg føler meg stappmett. Rart! [emoji51]
Sånn har jeg det også! Men sta som jeg er og med god matlyst spiser jeg selv om jeg er stappmett... :p
 
Legger ville drømmer til lista av mine symptomer ;)
 
Det hadde jeg masse sist! Det var faktisk så ille en kveld at jeg ringte legevakta! Var så redd fordi jeg aldri hadde hatt det før :p De lo!

Oj, så ille er det ikke ennå! Men hele låret rister, særlig på kvelden når jeg har lagt meg. Håper ikke det skal fortsette hele veien[emoji28]
Naaah, dårlig av de å le da. Da hadde jeg (og hormonene) klikka :p
 
Legger ville drømmer til lista av mine symptomer ;)

Samme her, drømte at jeg hadde gått på hardfylla med to deltagere fra Paradise Hotel (HVA!?) og fikk helt noia for lille frøet, og skjønte ingenting i og med at jeg sjelden drikker. Var godt å våkne da[emoji23][emoji28]
 
Samme her, drømte at jeg hadde gått på hardfylla med to deltagere fra Paradise Hotel (HVA!?) og fikk helt noia for lille frøet, og skjønte ingenting i og med at jeg sjelden drikker. Var godt å våkne da[emoji23][emoji28]

Hahaha :hilarious:
Jeg drømte at jeg gjorde innbrudd hjemme hos mamma, hehe, skikkelig brekk liksom hvor jeg stjal både det ene og det andre :p
 
Jeg er skikkelig tørr i munnen, aldri vært før og det er så merkelig, er det en gravidgreie?
 
Etter å ha vært fraværende noen dager er kvalmen tilbake i dag.
Hmm.. mon tro om det har noen betydning at jeg stod opp ekstra tidlig i dag? :confused004
 
De siste dagene har jeg vært ekstremt trøtt og litt svimmel. Har fått målt blodtrykket på jobb, som har vært lavt. Så tenker gjerne det er grunnen for akkurat disse symptomene..
 
Etter å ha vært fraværende noen dager er kvalmen tilbake i dag.
Hmm.. mon tro om det har noen betydning at jeg stod opp ekstra tidlig i dag? :confused004

For meg vil det å stå ekstra tidlig opp, gi meg en mere stresset kropp, og da blir jeg også raskere kvalm :yuck:
 
For meg vil det å stå ekstra tidlig opp, gi meg en mere stresset kropp, og da blir jeg også raskere kvalm :yuck:

Da har det nok en sammenheng hos meg også, var sånn i forrige uke også nemlig. Takk :)
 
Jeg er skikkelig tørr i munnen, aldri vært før og det er så merkelig, er det en gravidgreie?

Jeg er veldig tørr i munnen! Våknet om natta fordi jeg var uttørket. Googlet det før jeg visste jeg var gravid, og det var visst et vanlig symptom :)
 
  • Liker
Reactions: HJT
Jeg er veldig tørr i munnen! Våknet om natta fordi jeg var uttørket. Googlet det før jeg visste jeg var gravid, og det var visst et vanlig symptom :)

Det er det ja? Kult :) da har jeg enten fortrengt det fra sist eller så kanskje dette er en gutt og alt blir helt anderledes [emoji85][emoji16] (lov å håpe)
 
Blør lett fra tannkjøttet, kviser i panna[emoji85] og tørst.
 
Kramper i magen, maaaasse luft, sår i ganen og tisser mye oftere enn før. Kvalme begynner det å komme litt av i tillegg til at jeg er supertrøtt hele tiden.

Våknet i natt med ganske kraftig kramper. Minnet om menssmerter men ikke på samme måte, ble livredd for SA, men ikke noe blod og kjenner symptomene i dag også. Noen som har opplevd lignende? (Første svangerskap og helt panikk for alt) [emoji14]
 
Glemte og skrive mye stikkinger nederst i magen og murringer.
 
Back
Topp