Symptom tråden ❤️

6+5
Der kom kvalmen (har vært litt småkvalm av og på)o_O Heldigvis ingen oppkast! Og det ble bedre med en gang jeg spiste litt. Så hvis det ikke blir verre enn dette, skal jeg virkelig ikke klage.

Mitt første innlegg her :) Er 7+4 og symptomene jeg har for tiden er litt kvalme og veldig lite matlyst, sykt trøtt, svimmelhet og hard mage.. Noen som har noen gode tips mot sistnevnte? Skikkelig irriterende. Prøver å få i meg en del frø og drikke vann, men hjelper ikke..

Mitt første innlegg her :) Er 7+4 og symptomene jeg har for tiden er litt kvalme og veldig lite matlyst, sykt trøtt, svimmelhet og hard mage.. Noen som har noen gode tips mot sistnevnte? Skikkelig irriterende. Prøver å få i meg en del frø og drikke vann, men hjelper ikke..
Hei! Hadde mye hard mage en periode, da tipset legen om å drikke masse vann, gå mye og være i aktivitet og spise fiberrik mat/masse grønnsaker

Svisker er vel en sånn typisk ting å spise mot hard mage. Kanskje ikke det mest fristende å spise, men om det blir for ille, så prøver man kanskje det meste? :) Evt lage mos og ha det i andre ting?

Jeg har funnet ut at noen biter surt godteri faktisk kan hjelpe litt på kvalmen for min del. Men da er jo «kunsten» å ikke gomle hele godteskålen :D Vet man skal forsøke å holde seg unna for mye sukker, men litt kos her og der må vel gå fint

Svisker er vel en sånn typisk ting å spise mot hard mage. Kanskje ikke det mest fristende å spise, men om det blir for ille, så prøver man kanskje det meste? :) Evt lage mos og ha det i andre ting?
Takk for tips til både @A123 og @Morelltre :) Ja, akkurat nå er jeg villig til å prøve ganske mye, så må kanskje prøve svisker. Kanskje putte det i smoothie eller sammen med yoghurt eller noe sånt.

6+5 i dag. Symptomer er kvalme, trøtt, høy puls, svimmel og fortsatt mye murringer.

5+5 og symptomene mine er:
- ekstremt trøtt
- ømme og større bryster
- korsryggen er vond nesten hele tiden
- oppblåst
- noe smerter/murringer i magen nå og da

:happy:

7+4 i dag. Symptomer den siste tiden har vært småkvalm, ekstremt trøtt hele tiden og må alltid opp å tisse om natten

Å, fising! Det har jeg hatt alle tre svangerskap, det er en plage, men henger sammen med treg mage.. Jeg har også fått ømme og større bryst. Det har jeg ikke slitt med før, så det er nytt for meg..

7+4. Og i natt har jeg faktisk vært kvalm hele natten, og våknet av det. Er snart kvalm døgnet rundt, men har bare kastet opp en eneste gang så langt.
Brystene er så ømme, det venstre er verst og kjennes ut som det sprekker snart. Er det vanlig da tro... høyre er bare ømt.

7+5. Slite med veldig vond rygg. So pass at det påverkar jobb. Kvalm. Humørsvingningar. Murring.
Anbefaler deg å ta kontakt med en fysioterapeut eller manuellterapeut og få litt veiledning mtp ryggen (kan være litt ventetid, så ikke vent for lenge). Og gå inn her, mange gode tips og god informasjon.

Håper du blir bedre

6+0 er litt småkvalm i perioder i løpet av dagen, sulten absolutt hele tiden og utroooolig trøtt. Føler jeg kunne sovnet stående :laughing002 også treg mage da, kan ikke huske at det begynte så tidlig sist gang..

Anbefaler deg å ta kontakt med en fysioterapeut eller manuellterapeut og få litt veiledning mtp ryggen (kan være litt ventetid, så ikke vent for lenge). Og gå inn her, mange gode tips og god informasjon.

Håper du blir bedre
Tusen takk. Skal sjekke ut lenkja

Har fått legetime neste veke for å høyre kva eg bør gjer mtp jobb. For vanskeleg å vere lærar om eg ikkje kan gå rundt å hjelp utan smerter

8+6 har vært uvel store deler av dagen i en god stund og veldig trøtt, matlysten er heller ikke noe å skryte av.

6+3
Jeg kaster opp hele morgonen, til etter lunsj. Kvalm å sliten.
Bedre i dag, trengte ikke stoppe å kaste opp på veien til jobb!
Vanskelig å sitte på jobben å virke helt uberørt. Nå kom kommentarer idag hvis jeg var gravid. Hva skal man si når man ikke vil si det for tidlig? Hjelp.

Dere som plages med kvalme og evt oppkast har dere noen tips? Hva hjelper?
Jeg kan ofte våkne opp om natten eller tidlig på morgen og er kvalm..passer på å spise ofte og ikke så store måltid, men at jeg får i Meg nok mat ila dagen. Det hjelper litt, men noen ganger kommer det opp igjen..og kvalmen gir seg ikke i løper av dagen. Er i uke 7 snart og allerede vært kvalm i siden uke 4.

Back
Topp