Ja jeg har fått veldig problemer med det . Jeg som vanligvis sover som en Stein . Så har jeg veldig mye vondt i huet . Så ikke så artigFlere som våkner flere ganger om natten, ikke nødvendigvis for å tisse, men bare våkner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg har fått veldig problemer med det . Jeg som vanligvis sover som en Stein . Så har jeg veldig mye vondt i huet . Så ikke så artigFlere som våkner flere ganger om natten, ikke nødvendigvis for å tisse, men bare våkner?
Ja, de første ukene sov jeg 10-12 timer (bare oppe for å tisse), men nå våkner jeg flere ganger i løpet av natten. Sover skikkelig dårligFlere som våkner flere ganger om natten, ikke nødvendigvis for å tisse, men bare våkner?
i går opplevde jeg en intens smerte i hofta som fortsatt sitter igjen i dag. Er 11+1. Det kjennes litt ut som at hofta gnisser i leddet til beinet eller at det er en nerve i klem. Dette er min første graviditet, så jeg tenkte jo først at det kunne være bekkenløsning, men det er vel i tidligste laget sånn mtp at dette er første graviditet denne kroppen har opplevd??
Noen av dere fine damer som har opplevd det samme?
fryktelig kvalm!! Sliter med å få i meg vann og mat for kaster alt opp igjen
Hatt det sånn i 2-3 uker. Har heldigvis en mann som fikser alt hjemme så jeg kan holde jeg mye i ro og hvile. Nei jeg regner ikke med at legen har noe mer fornuftig å si enn å at jeg skal få i meg mer vann. Jeg er overvektig og har mye å ta av, så gjør ikke så mye at jeg går litt ned i vekt nå i starten. Nevnte det for jordmor da, og hun sa at jeg ikke skulle tenke på sunt kosthold og aktivitet akkurat nå. Skulle bare spise hva enn jeg klarer å beholdeDet høres helt forferdelig ut. Hvor lenge har du hatt det sånn? Vært hos legen?
Hatt det sånn i 2-3 uker. Har heldigvis en mann som fikser alt hjemme så jeg kan holde jeg mye i ro og hvile. Nei jeg regner ikke med at legen har noe mer fornuftig å si enn å at jeg skal få i meg mer vann. Jeg er overvektig og har mye å ta av, så gjør ikke så mye at jeg går litt ned i vekt nå i starten. Nevnte det for jordmor da, og hun sa at jeg ikke skulle tenke på sunt kosthold og aktivitet akkurat nå. Skulle bare spise hva enn jeg klarer å beholde
Sånn har jeg det også, så d går mye isbiter for tiden alle sier jo at det er et godt tegn med kvalme, men det er hardt mens det står på. Vi får håpe det gir seg snartViktigste er kanskje å ikke bli dehydrert? Men det er lettere sagt enn gjort.. Jeg blir kvalm om vannet jeg drikker ikke er iiiiiskaldt, så er litt redd for å ikke få i meg nok væske selv. Men jeg skal absolutt ikke klage for høyt når jeg leser det du skriver. Jeg er veldig kvalm, men har bare brekninger og føles som jeg skal spy, men ikke kasta opp enda. Håper det blir bedre for deg veldig snart! Og bra mannen din fikser
Sånn har jeg det også, så d går mye isbiter for tiden alle sier jo at det er et godt tegn med kvalme, men det er hardt mens det står på. Vi får håpe det gir seg snart
Lite energi, hodepine og vondt i korsryggen her også. Og kvalmen har virkelig slått til nå.Uggen, trøtt, vondt i hodet.
Vondt i korsryggen, flere som har det?
Jeg har faktisk også hatt en del stikkinger i mage / tarm området, altså ikke livmoren men midten og øverste del av magen. Flere som har det?
Håper ikke det er dårlig tegn. Har hatt sa to ganger på 4 mnd. Dette er tredje forsøk.
Ja, irriterende...Flere som våkner flere ganger om natten, ikke nødvendigvis for å tisse, men bare våkner?
Håper du får god oppfølging underveis! Høres ikke godt utSliter mye med kvalme og oppkast. Kaster opp inntil 12 ganger daglig. Det lille jeg får i meg av mat og drikke kommer rett i retur. Er også veldig trøtt, og blir ikke mindre trøtt av medisinene mot svangerskapskvalme. Håper det gir seg med tiden, men med storesøster spydde jeg til få dager før keisersnitt.
Samme her! Skikkelig unødvendig egentlig, når kroppen er så trøtt i utganspunktetFlere som våkner flere ganger om natten, ikke nødvendigvis for å tisse, men bare våkner?
Fastlegen lever veldig på at «graviditet og svangerskap er ingen sykdom»…Håper du får god oppfølging underveis! Høres ikke godt ut