Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde hyperemesis i forje svangerskap, og for min del var det lite som hjalp. Men som du sier spise lite og ofte. Ha noen salte kjeks (ritz) på nattbordet for å spise før man står opp. Få nok søvn og hvile, ikke stresse. Jeg ble mye dårligere når jeg ble sliten, og da ble det en ond sirkel med mindre mat, mer kvalm, mer sliten osv. hvis det blir veldig ille er det også medisiner og evt innleggelse med intravenøs næring. Håper det ikke varer så lenge for degDere som plages med kvalme og evt oppkast har dere noen tips? Hva hjelper?
Jeg kan ofte våkne opp om natten eller tidlig på morgen og er kvalm..passer på å spise ofte og ikke så store måltid, men at jeg får i Meg nok mat ila dagen. Det hjelper litt, men noen ganger kommer det opp igjen..og kvalmen gir seg ikke i løper av dagen. Er i uke 7 snart og allerede vært kvalm i siden uke 4.
Jeg mistet alle symptomene mine over natten på tirsdag, da var jeg 9+5. Var helt sikker på at nå var det en ny MA, måtte bestille meg ultralydtime, og der var det et bankende hjerte idag og fortsatt helt borte symptomeneJeg er 9+5 idag, og helt siden jeg gikk inn i uke 10 så har symptomene dabbet av. Er livredd siden jeg fikk en liten blødning samme dag som jeg gikk inn i uke 10 (9+0). Noen andre som opplever at man ikke har symptomer? Eneste symptomet jeg har som er av og på er kvalmen og tett nese. Har ikke ømme bryst lengre heller, det ble borte over nattaen føles det som. Eneste jeg har merket litt på er at uansett hvor mye jeg sover, så er jeg fortsatt like trøtt og sliten.
Så deilig at symptomene dine ble borte og det forhåpentligvis blir bedre fremover! Men skjønner man blir sykt stressa når det skjer over natten! Bra alt var fintJeg mistet alle symptomene mine over natten på tirsdag, da var jeg 9+5. Var helt sikker på at nå var det en ny MA, måtte bestille meg ultralydtime, og der var det et bankende hjerte idag og fortsatt helt borte symptomene