Symptom tråden ❤️

Skikkelig hodepine nå i det siste.. 11+4 i dag
 
10+2 og siste uken har virkelig luktesansen kommet for fullt. Klarer ikke mint-lugnende lukt!
After eight er helt pyton, samme med munnskyllevann, ja tilogmed tannkremen min fremkaller brekninger :banghead: :laughing002
 
Helt sinnssykt trøtt!! Føler meg som en zombie HELE dagen. Og hvis jeg sovner på sofaen i et par timer, føler jeg meg bare overkjørt etterpå :arghh:
 
I dag strekker det i lysken. Har så lite symptomer så alt er velkomment :laughing002 Puppene er blitt litt ømme igjen, så tar det også som et godt tegn!
 
Åh, blir så lei av å være trøtt hele tiden! Og håper kvalmen gir seg etter hvert - fungerer dårlig på dagen - hakket bedre på ettermiddag/kveld. Og bekkenet er akkurat så dårlig som jeg forventa at det skulle bli, men det skal jeg leve med, bare jeg kunne få litt mer energi og bli kvitt kvalmen! Erfaringsmessig så må jeg ca halvveis uti svangerskapet før ting blir bedre - og da kommer kiloene! Livet er en fest Det venter heldigvis noe godt i andre enden!!
 
Føler veldig på et fravær av symptomer nå, synes de forsvant «over natta» i går. :arghh: 10+5 nå, så håper det har sammenheng med at morkaka tar over og ikke at utviklingen har stoppet opp…. UL 9+2 viste at alt var bra, men synes jeg burde kjenne antydning til toppen av livmoren nå.
 
Ble skikkelig kvalm idag, med brekninger … 11+6 og ikke hatt symptomer annet en små kvalme ved sult og ømme pupper men det ga seg i uke 10… er det vanlig eller er det potensielt noe influensa ?
 
Føler veldig på et fravær av symptomer nå, synes de forsvant «over natta» i går. :arghh: 10+5 nå, så håper det har sammenheng med at morkaka tar over og ikke at utviklingen har stoppet opp…. UL 9+2 viste at alt var bra, men synes jeg burde kjenne antydning til toppen av livmoren nå.
Har akkurat den samme følelsen nå! Jeg er i mye bedre form, nesten ikke kvalm og men har heldigvis fortsatt ikke lyst på sjokolade veldig bekymret så tror jeg må bestille en ultralyd i morgen! 11 uker idag. Har mistet 3 ganger det siste året, så er konstant bekymret
 
Har akkurat den samme følelsen nå! Jeg er i mye bedre form, nesten ikke kvalm og men har heldigvis fortsatt ikke lyst på sjokolade veldig bekymret så tror jeg må bestille en ultralyd i morgen! 11 uker idag. Har mistet 3 ganger det siste året, så er konstant bekymret
Ja, har bestilt til tirsdag, det var første ledige her. Mistet litt for mange ganger jeg og til å ha is i magen… Lykke til!
 
Har så ekkel metallsmak i munnen. Håper det bedrer seg snart. Blir så kvalm av det :rolleyes:
 
Føler veldig på et fravær av symptomer nå, synes de forsvant «over natta» i går. :arghh: 10+5 nå, så håper det har sammenheng med at morkaka tar over og ikke at utviklingen har stoppet opp…. UL 9+2 viste at alt var bra, men synes jeg burde kjenne antydning til toppen av livmoren nå.
Nøyaktig det samme skjedde med meg i første svangerskap.. Alle symptomer forsvant over natten mellom uke 10-11. Gikk fra dødskvalm, svimmel og utslitt til å gå fjelltur.. Og jenta er forresten 3 år i dag, så det var ikke noe galt :laughing002
 
Føler veldig på et fravær av symptomer nå, synes de forsvant «over natta» i går. :arghh: 10+5 nå, så håper det har sammenheng med at morkaka tar over og ikke at utviklingen har stoppet opp…. UL 9+2 viste at alt var bra, men synes jeg burde kjenne antydning til toppen av livmoren nå.
Det er ikke uvanlig at symptomene begynner å avta på den tiden. Det skjedde meg at jeg plutselig mistet en del over natten og jeg ble litt stressa, også kom det tilbake med et smell dagen etterpå. Nå 12+0 begynner det gradvis avta litt for meg igjen heldigvis, men det smeller tilbake om jeg f.eks kjører på litt hardt / blir veldig sliten
 
Nøyaktig det samme skjedde med meg i første svangerskap.. Alle symptomer forsvant over natten mellom uke 10-11. Gikk fra dødskvalm, svimmel og utslitt til å gå fjelltur.. Og jenta er forresten 3 år i dag, så det var ikke noe galt :laughing002
Det er ikke uvanlig at symptomene begynner å avta på den tiden. Det skjedde meg at jeg plutselig mistet en del over natten og jeg ble litt stressa, også kom det tilbake med et smell dagen etterpå. Nå 12+0 begynner det gradvis avta litt for meg igjen heldigvis, men det smeller tilbake om jeg f.eks kjører på litt hardt / blir veldig sliten
Håper det er det som skjer her og! Jeg klarer jo ikke å huske hvordan det var med førstemann, men vet jeg var på jobbreise med mye kundebesøk og aktivitet på samme tid som jeg er nå.. Prøver å tvinge meg til å tenke logisk på det, og at det er større sjanse for at det går bra enn at det skal gå dårlig nå, men lett å la seg falle i negative tanker..
 
Last edited:
Er veldig klar for at symptomene skal begynne å avta her også. 10+6 i dag, så håper det er snart. Føler de siste tre ukene har vært like forferdelige alle sammen. Å gjøre helgene innholdsrike for guttene krever mye av meg, så jeg kjenner jeg er helt utslitt på mandagene. Kjempekvalm og vil bare sove.
 
Her har kvalmen har vært dominerende den siste uken, og den hadde jeg ingenting av før i uke 12. Og så her jeg null matlyst om dagene.
Elles begynner jeg og kjenne det litt i ryggen enkelte dager, de crazy drømmene har heldigvis roet seg, men jeg sover dårlig for tiden... jeg er lettrørt som fy og griner av alt, luktesansen er ekstrem og jeg klarer virkelig ikke lukten av sigaretter eller rått kjøtt. Og så var det puppene da, som vokste så sykt i starten, skulle tro de stoppet snart, men her er det bare å fortsette med bh-shoppingen.
 
Back
Topp