Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt normalt at det avtar nå, deilig med den gyllende tiden inn i 2 trimester nå. Bare å nyte før det plutselig dukker opp noe annet som bekkenløsning etc. Men skjønner man begynner å lure, har kjent på det selv14+1
Symptomene har egentlig avtatt helt, bare litt ømme bryster. Blir litt bekymret, for føler meg ikke gravid i hele tatt. Samtidig så alt fint ut på ultralyd om mandag, så da er nok alt bra. Det er jo vanlig at symptomene forsvinner nå.
Begynte smått å føle meg litt bedre, men nå har jeg hodepine nesten hver dag og kvalm igjen. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Følger alle råd, men blir ikke bedre ikke vant til å ha hodepine til vanlig
Eneste tipset jeg har fått fra fastlegen er å drikke masse vann og få i meg litt salter.Sliter også med hodepine og svimmelhet. Har noen noen tips og triks?
Begynte smått å føle meg litt bedre, men nå har jeg hodepine nesten hver dag og kvalm igjen. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Følger alle råd, men blir ikke bedre ikke vant til å ha hodepine til vanlig
Har hørt at akupunktur kan hjelpeSliter også med hodepine og svimmelhet. Har noen noen tips og triks?
Har fått det samme tipset, og følger det. Men ikke funket til nåEneste tipset jeg har fått fra fastlegen er å drikke masse vann og få i meg litt salter.
Mtp hodepine?Har hørt at akupunktur kan hjelpe
Enig i det for egen del også.. Men vet at jeg fort slurver med å få i meg nok vannHar fått det samme tipset, og følger det. Men ikke funket til nå
Ja, har hørt det kan hjelpe mot både hodepine og kvalme. De har vel spesielle triggerpunkter ut ifra hva som skal behandles.Mtp hodepine?
Ja jeg og men har prøvd å være mer bevisst på det i det sisteEnig i det for egen del også.. Men vet at jeg fort slurver med å få i meg nok vann
Har og hørt det med kvalme Hmm, må undersøke. Bor på en veldig liten plass så det er ikke så gode tilbud av sånne ting her, heheJa, har hørt det kan hjelpe mot både hodepine og kvalme. De har vel spesielle triggerpunkter ut ifra hva som skal behandles.
Har gått til akupunktør for annen behandling og har hatt god effekt av det. Skader ikke å forsøke. Vet det er flere jordmødre med videreutdanning innenfor akupunktur
Godt og høre vi er flere Vi får bare nyte det!Føler meg helt ugravid. Ingen symptomer i det hele tatt lengre 14+2 idag.