Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
31+2 her, kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Det begynte sånn rundt uke 30 for meg.32+0 nå og har fått en helt ny type følelse i magen. Kjennes ut som mini åler seg rundt rett som det er og jeg må stadig stoppe med det jeg gjør bare for å puste meg gjennom bevegelsene hennes. Vondt og godt på samme tid.
Ja jeg har hatt det sånn lenge, men ikke hver gang jeg går fort, men noen ganger. Da har jeg bare roet tempoet ned så har det gått greitLurer på om det er normalt/flere har det slik, at når man går så kjenner jeg nesten som det er sting (hold) i høyre siden av magen, ganske langt ned. Må da roe heelt ned tempo eller stoppe opp, så kan jeg fortsette når det er borte etter noen sekunder. Vært sånn i ett par uker nå av og på av gåing, særlig i høyere tempo når vofsen er gira.
Ja det er merkelig! Ikke hver gang men oftest når jeg går litt fort. Da er det vel bare tegn på at det er litt tyngre/må roe ned litt så går det jo fint som du sierJa jeg har hatt det sånn lenge, men ikke hver gang jeg går fort, men noen ganger. Da har jeg bare roet tempoet ned så har det gått greit
Lurer på om det er normalt/flere har det slik, at når man går så kjenner jeg nesten som det er sting (hold) i høyre siden av magen, ganske langt ned. Må da roe heelt ned tempo eller stoppe opp, så kan jeg fortsette når det er borte etter noen sekunder. Vært sånn i ett par uker nå av og på av gåing, særlig i høyere tempo når vofsen er gira.