Symptom tråden ❤️

32+0 nå og har fått en helt ny type følelse i magen. Kjennes ut som mini åler seg rundt rett som det er og jeg må stadig stoppe med det jeg gjør bare for å puste meg gjennom bevegelsene hennes. Vondt og godt på samme tid.

32+0 nå og har fått en helt ny type følelse i magen. Kjennes ut som mini åler seg rundt rett som det er og jeg må stadig stoppe med det jeg gjør bare for å puste meg gjennom bevegelsene hennes. Vondt og godt på samme tid.
31+2 her, kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Det begynte sånn rundt uke 30 for meg.

Lurer på om det er normalt/flere har det slik, at når man går så kjenner jeg nesten som det er sting (hold) i høyre siden av magen, ganske langt ned. Må da roe heelt ned tempo eller stoppe opp, så kan jeg fortsette når det er borte etter noen sekunder. Vært sånn i ett par uker nå av og på av gåing, særlig i høyere tempo når vofsen er gira.

Lurer på om det er normalt/flere har det slik, at når man går så kjenner jeg nesten som det er sting (hold) i høyre siden av magen, ganske langt ned. Må da roe heelt ned tempo eller stoppe opp, så kan jeg fortsette når det er borte etter noen sekunder. Vært sånn i ett par uker nå av og på av gåing, særlig i høyere tempo når vofsen er gira.
Ja jeg har hatt det sånn lenge, men ikke hver gang jeg går fort, men noen ganger. Da har jeg bare roet tempoet ned så har det gått greit :)

Ja jeg har hatt det sånn lenge, men ikke hver gang jeg går fort, men noen ganger. Da har jeg bare roet tempoet ned så har det gått greit :)
Ja det er merkelig! Ikke hver gang men oftest når jeg går litt fort. Da er det vel bare tegn på at det er litt tyngre/må roe ned litt så går det jo fint som du sier :)

Jeg kjente dette i går da jeg løp. Forsvant fort etter jeg stoppa og begynte igjen når jeg hadde løpt litt igjen. Tenkte det kanskje var fordi jeg hadde drukket for mye vann rett før jeg gikk ut, evt pga det ble litt ekstra tungt med all nysnøen. Men kanskje det er «en greie», siden flere kjenner det. :P

Lurer på, er det noen som har opplevd redusert utflod? Er uke 37+4 idag og har hele svangerskapet opplevd økt utflod, men siste uken har det blir heftig redusert. Er dette normalt?

Back
Topp