Symptom tråd

Ømme pupper, syyykt trøtt, halsbrann og til tider kvalm! [emoji111]️️

I dag kjenner jeg ikke noe. Jeg har aldri følt meg såå lite gravid! Til og med ikke prøveperiodene. Da fant jeg jo graviditetstegn konstant[emoji23] Jeg hadde mye mer symptomer med førstemann!

I dag kjenner jeg ikke noe. Jeg har aldri følt meg såå lite gravid! Til og med ikke prøveperiodene. Da fant jeg jo graviditetstegn konstant[emoji23] Jeg hadde mye mer symptomer med førstemann!
Sånn har jeg det også i dag... Liker det ikke[emoji37] håper jeg blir kvalm i natt [emoji23]

Trøtt, tisser oftere og litt murringer. Hadde ekstrem svangerskapskvalme sist så jeg går bare å venter på å få det igjen, selv om det slett ikke trenger å bli slik denne gangen. Håper virkelig ikke det!

litt ømme pupper, veeeldig trøtt, bittelitt kvalm innimellom, men super lite... ellers ingen symptomer... 6+5

Flere som er utrolig oppblåst?
Rett etter jeg har reist meg fra senga så eser magen ut! Er relativt tynn, så jeg er rett og slett redd for at dette kommer til å avsløre graviditeten etter hvert :p virker som det blir verre og verre for hver dag! På bildet ser man forskjell på morningen og ettermiddagen, klarer ikke å gå å holde inn magen konstant heller! Hehe Vis vedlegget 214916

Vil nesten si du er heldig, jeg er overbevist om at ingen kommer til å se det på meg før jeg er typ 4-5 måneder på vei! :hilarious:

Kvalm hele dagen, slitsomt! :( Tips mot kvalmen? Hadde ikke det med førstemann...

Merker jeg drømmer en del for tiden. Til tider ganske underholdende :D

Samme her! Våknet 5.15 av at jeg var rasende flyforbannet fordi noen hadde avslørt graviditeten min på Facebook :p
*Knis*

Jeg skal ha en kunde i dag, som jeg snakker veldig godt med. For noen netter siden drømte jeg at vi var halvsøstre, og alle andre enn meg viste at pappa hadde tatt seg noen runder utenom. Så prøvde jeg å bygge bro mellom pappa, kunden og kundens bror :P :D Tenker om jeg skal fortelle henne drømmen i dag, så kan vi få oss en god latter ;) :D

Begynte med voldsomme drømmer et par dager før jeg testet positivt og har hatt det hver natt siden. I dag merker jeg at kvalmen er på vei...4+4 i dag

Alle mine symptomer har blitt borte. Nesten som en bryter som ble skrudd av i går. Redd for at jeg skal få min andre SA på rad nå.. Legetime etterpå. Kjenner jeg gruer meg.. [emoji22]

Det går nok bra. Mine symptomer er også veldig av og på
Takk for at du svarer :) håper jo alt er ok, men blir bekymret fordi det var nettopp dette som skjedde sist. Så gikk det en ukes tid og så kom blødningen... Håper legen sender med til GU med UL i dag så jeg får et svar..

Back
Topp